Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Visas Škoda Superb Combi versijas nodrošina plašas stūres rata un sēdekļu regulēšanas iespējas, lai palīdzētu jums atrast piemērotu braukšanas pozīciju. Savukārt pagarināmā sēdekļa pamatne, četros virzienos regulējams jostasvietas balsts un masāžas funkcija (sākot ar Selection versiju) palīdzēs jums justies komfortabli arī garākos braucienos.
Apkārtējā pārskatāmība ir diezgan laba, pateicoties lielajiem logiem ar samērā tieviem statņiem. Sākot no Selection versijas, visi Superb būs aprīkoti ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem un atpakaļskata kameru.
13 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāns ar iebūvētu satelītnavigācijas sistēmu ir novietots augstu uz paneļa, tāpēc, lai ar to operētu, nav jānovirza skatiens no ceļa. Turklāt tā ikonas ir lielas un skaidras, un balss vadības sistēma (saukta par Laura) neprasa atcerēties īpašas komandas.
Turklāt, lai gan daudzi zīmoli, šķiet, ir apņēmušies atstāt vēsturē fiziskās instrumentu paneļa vadības ierīces, Superb Combi zem skārienekrāna ir trīs rotācijas ciparnīcas.
Divi ārējie slēdži ļauj regulēt klimata kontroli un sēdekļu apsildes intensitāti, bet centrālo pogu var izmantot, lai ātri mainītu ventilatora ātrumu un radio skaļumu vai izvēlētos citu braukšanas režīmu.
Bagāžnieka ietilpība vienmēr ir bijis viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc iegādāties Škoda Superb Combi, un jaunākajā iterācijā tā ir lielāka nekā jebkad agrāk - 690 litru ietilpība versijās bez PHEV. Tas ir par 30 litriem vairāk nekā trešās paaudzes modelim un tikpat, cik ir arī radniecīgajā VW Passat (kas tagad ir pieejams tikai kā universālis).
Peugeot 508 SW pietiek ar 530 litriem, bet Toyota Corolla Touring Sports - ar 596 litriem. Savukārt jaunākais BMW 5. sērijas Touring un Mercedes E klases universālis piedāvā attiecīgi 570 litru un 615 litru ietilpību.
Tikai jāpatur prātā, ka Superb bagāžnieka ietilpība samazinās līdz 510 litriem, ja izvēlaties PHEV modeli. Un, lai gan arī Passat un E klases bagāžnieki PHEV versijā arī zaudē bagāžnieka ietilpību, 508 un 5. sērijas hibrīdautomobiļi piedāvā tikpat daudz vietas bagāžniekam, cik to benzīna un dīzeļdzinēja modeļi.
Ja jums ir nepieciešams vairāk vietas, Superb Combi aizmugurējos sēdekļus var salocīt konfigurācijā 60/40, izmantojot bagāžniekā esošos rokturus. Turklāt centrālā slēpošanas lūka ļauj pārvadāt garus un šaurus priekšmetus, vienlaikus izmantojot abus ārējos aizmugurējos sēdekļus.
508 SW un Corolla Touring Sports negatīvais aspekts ir tas, ka aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ir diezgan maz vietas, taču Superb Combi šī problēma nav aktuāla. Gluži pretēji, aizmugurē ir vairāk nekā pietiekami daudz vietas kājām un galvai arī raženiem līdzbraucējiem.
Ja jums nav nepieciešama maksimāla bagāžnieka ietilpība, varat iegādāties arī Škoda Superb hečbeku (atšķirībā no radniecīgā VW Passat, kas šobrīd ir pieejams tikai kā universālis).
Šķiet, ka Škoda nav samazinājusi izmaksas, taupot uz aprīkojuma rēķina. Jau Selection versijā tam ir 17 collu vieglmetāla diski, elektriski nolokāmi sānu spoguļi ar automātisku aptumšošanos, apsildāmi priekšējie sēdekļi, apsildāms vējstikls, trīszonu klimata kontrole, bezvadu tālruņa uzlāde ar dzesēšanas funkciju, bezatslēgas iedarbināšanas/izslēgšanas sistēma un daudz citu aprīkojuma. Mēs izvēlētos šo modeli.
Ja vēlaties labākus interjera materiālus un priekšējo sēdekļu ventilāciju, apsildāmus aizmugurējos sēdekļus, 360 grādu kameru un modernizētu Canton skaņas sistēmu ar 14 skaļruņiem, tad jau jālūkojas uz L&K versiju.
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Škoda Superb Combi ir ērts un izsmalcināts kreiseris ar adaptīvo balstiekārtu, turklāt tas izceļas ar izcilu praktiskumu. Sākuma līmeņa 1,5 TSI l 150 ZS benzīna dzinējs, visticamāk, piedāvās labāko izmaksu, efektivitātes …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …