Auto tests
Audi
A6 Allroad
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Vēlams izvairīties no miegainā 120 ZS 1,6 litru TDI. Tā vietā labāk jādod priekšroka 1,5 l TSI ar 150 ZS, kas būs krietni dzīvīgāks, labāk tiekot galā ar Superb izmēru. Mūsu favorīts gan ir 2,0 litru TDI ar 150 ZS. Tam nesagādās grūtības veikli paātrināties un tas būs gatavs vilkt smagas kravas. Turklāt tas būs ātrāks kā viens no galvenajiem konkurentiem Ford Mondeo un lētāks par 190 zirgspēku benzīna un dīzeļa motoriem.
Ja ieteiktais dīzeļdzinējs nesimpatizē, bet ekonomija ir prioritāte, Škoda piedāvā 1,4 l TSI iV (218 ZS). Šajā modifikācijā 85 kW elektromotors apvienots ar 1,4 l benzīna motoru, kļūstot par vienu no ātrākajām Superb versijām, 100 km/h sasniedzot 7,7 sekundēs. Izmantojot tikai elektrību, tas var mērot aptuveni 60 km garu distanci.
Pārliecinoši ātrākās modifikācijas gods pienākas 2,0 l TSI motoram, kas attīsta 272 ZS. Tas pieejams tikai automātiskās transmisijas un pilnpiedziņas kombinācijā, kļūstot par īstenu vilku aitas ādā. Tas itin viegli var sacensties ar BMW 340i Touring, 0-100 km/h spurtu pieveicot 5,7 sekundēs.
Ar standarta balstiekārtu un mazāka izmēra riteņu diskiem, Superb universālis ir visai komfortabls, arī salīdzinot ar Ford Mondeo Estate. Piekare veiksmīgi absorbē arī brangākus guļošos policistus, taču uzsvars uz komfortu būs jūtams līkumotā ceļu posmā, universālim nedaudz šūpojoties.
Adaptīvā piekare pieejama par papildus maksu (1050 eiro), ja vien neizvēlaties bagātīgo Laurin & Klement aprīkojuma līmeni. Balstiekārtai pieejami trīs režīmi – Normal, Sport un Comfort. Kā vēsta nosaukums, pēdējais nodrošina mīkstāko gaitu, taču ūdensgultai līdzīgā gaita dažiem varētu neiet pie sirds. Pārējos režīmos Superb kļūs stingrāks, nelabprāt uztverot ceļa nelīdzenumus.
Lai arī kuru režīmu izvēlētos, mēs ieteiktu izvairīties no 19 collu disku iegādes, pretējā gadījumā lielākas bedres stipri satricinās Superb mierīgo gaitu un īpaši izteikti tas būs jūtams pilnpiedziņas versiju gadījumā.
Superb universālī uzsvars likts uz komfortablu braucienu, nevis sportisku gaitu. Priekšpiedziņas versijām būs pietiekoša saķere, taču jaudīgākajām modifikācijām pieejamā pilnpiedziņa rādīs vēl labāku sniegumu uz sniegota ceļa.
Nelielā ātrumā stūre ir viegla, atvieglojot manevrēšanu pilsētas robežās. Uz šosejas tā kļūst stingrāka, taču stūres sistēmas atsaucība ir pārāk maza, lai vedinātu uz sportiskāku braucienu. Ja straujāka braukšanas maniere ir nepieciešamība, ir vērts izvēlēties adaptīvo stūres pastiprinātāju (160 eiro).
Volkswagen Passat uz līkumota ceļa būs nedaudz iedvesmojošāks, taču sportiskas braukšanas piekritēji visdrīzāk izvēlēsies premium klāstu – Audi A4 Avant un BMW 3. sērijas Touring.
Lielākā ātrumā būs dzirdama vēja šņākoņa no vējstikla un sānu spoguļiem. Lielāka izmēra diski un riepas palielinās fona troksni. Arī no balstiekārtas dažkārt dzirdami daži trokšņi, taču līdzīgi būs arī Superb konkurentiem. Ja vēlaties maksimāli kvalitatīvu skaņas izolāciju, vācu premium lauciņš sniegs lielāko gandarījumu.
Gan uz stūres, gan pedāļiem būs jūtama dīzeļdzinēja radītā vibrācija. Uzkrītošāk tas būs paātrinājuma brīdī, taču mierīgā braucienā uz šosejas to diezin vai sajutīsiet. Kā noprotams, benzīna dzinēji būs klusāki, it īpaši spraudņa hibrīds, kas prot strādāt arī elektriskajā režīmā.
€
Audi A6 Avant |
€ 41 430 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Ford Mondeo universālis |
€ 22 700 |
|
||
Hyundai i40 universālis |
€ 18 340 |
|
||
Hyundai i30 CW |
€ 15 400 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klase universālis |
€ 45 050 |
|
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
|
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 SW |
|
|
||
Škoda Superb universālis |
€ 22 400 |
|
||
Subaru Levorg |
€ 29 490 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 606 |
|
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
|
||
Volvo V60 universālis |
€ 27 967 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kādēļ mēs varam rekomendēt Hyundai i30 universāli - kaut vai ietilpīgā kravas nodalījuma dēļ. Šim auto ir daudz labu īpašību, turklāt par šādu, kārdinošu cenu tas noteikti ir izskatīšanas vērts …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …