Auto tests
Volkswagen
Golf Variant
Golf universālis ir stilīgs un skaists auto, taču no vērtības un cenas proporcijas viedokļa daži konkurenti piedāvā labākus auto. …
Jau bāzes versijā Superb vadītāja sēdeklim būs augstuma un jostas vietas regulācija, bet starp sēdekļiem atradīsies apjomīgs elkoņu balsts. Sākot ar Ambition līmeni, sēdekļus būs iespējams regulēt elektriski. Stūri iespējams regulēt gan augstumā, gan dziļumā, taču dažiem braucējiem varētu būt grūtības pārskatīt instrumentu paneli, ja vien stūre nav novietota augstākajā pozīcijā. Labākās sēdpozīcijas tituls šajā klasē vēl joprojām pienākas Volvo V60.
Superb lepojas ar labu ergonomiku – visi slēdži ir saprotami un viegli aizsniedzami. Par papildus 430 eiro analogos mērinstrumentus var aizstāt ar 10,25 collu krāsainais instrumentu paneļa displejs.
Salīdzinot ar BMW 3. sēriju un Audi A4, priekšā sēdošie šeit varēs justies komfortablāk. Vairāk brīvas vietas kājām un galvai gādās par papildus komfortu, turklāt Superb salons ir platāks kā vairums konkurentiem, atbrīvojot telpu pasažieru pleciem un elkoņiem.
Sīklietu nodalījumu šeit netrūkst – cimdu nodalījums ar gaisa kondicionieri, glāžu turētāji centrālajā konsolē un neliela novietne zem stūres kolonnas, savukārt durvīs varēs ievietot 500ml pudeli. Pie atpakaļskata spoguļa varēs ērti novietot saulesbrilles, bet augstākajos aprīkojuma līmeņos priekšējās durvīs atradīsies vieta lietussargam.
Atskaitot Mercedes-Benz S-klasi, neviens cits auto nepiedāvās tādu aizmugures plašumu kā Superb, garākiem pasažieriem novērtējot brīvo telpu kājām. Pateicoties plašam durvju atvērumam un zemajam slieksnim, iekāpšana un izkāpšana būs vienkārša.
Vidū sēdošā pasažiera vietu ierobežos transmisijas tunelis un būs nedaudz mazāk telpas galvai, tomēr vidējā izmēra braucējiem tas netraucēs. Roku balstā ietverti divi glāžu turētāji, bet par viedierīču uzlādi rūpēsies viduskonsoles aizmugurē iebūvētā 12V ligzda.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes nolaižas proporcijā 60/40, bet slēpes vai līdzīgu inventāru un priekšmetus varēs ievietot slēpju caurumā. Atzveltņu nolaišanas sviras atrodas virs sēdekļiem vai bagāžniekā, atkarībā no versijas. Par 90 eiro var iegādāties priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltnes nolaišanas funkciju, vēl vairāk papildinot Superb praktiskās īpašības.
Masīvs – tā vislabāk iespējams raksturot Superb bagāžas nodalījumu. Ar visiem sēdekļiem savās vietās šeit būs 660 litru telpa, kas piemērota vairākiem koferiem vai veļas mašīnai. Atskaitot Volkswagen Passat, citiem konkurentiem ir grūtības piedāvāt līdzvērtīgu ietilpību. Plug-in versijā telpa samazināta līdz 510 litriem, ņemot vērā akumulatoru baterijas.
Atkarībā no aprīkojuma līmeņa, Superb bagāžas nodalījuma vāks var tikt atvērts elektriski vai ar kājas kustību. Dubultā bagāžas nodalījuma grīda izmaksās papildus 170 eiro. Visiem Superb būs praktiski sīkumi – āķis, kur uzkarināt iepirkumu maisiņus, 12V uzlādes ligzda un pat neliels lukturītis. Tāpat šeit atradīsies nodalījumi un tīkliņi vieglākai mantu novietošanai.
Pateicoties šaurajām statnēm, apkārtējā pārskatāmība ir laba, savukārt skatu uz aizmuguri atvieglo apjomīgie sānu spoguļi. Bāzes aprīkojumā Superb iegūst priekšējos lukturus ar LED tehnoloģiju, bet Matrix gaismas ļaus izvairīties no pretim braucošo apžilbināšanas – tās var iegūt par papildus 1730 eiro (Elegance un Laurin & Klement šī opcija jau ietverta).
Gandrīz piecus metrus garo universāli stāvvietā palīdzēs novietot priekšējie un aizmugurējie distances sensori, kas iekļauti jau bāzes versijā. Nākamajos līmeņos būs pieejama arī atpakaļskata kamera un parkošanās asistents, kas automātiski novietos auto brīvā vietā. Aukstos rītos noderīga būs arī priekšējā vējstikla apsilde.
Pat bāzes versijas Superb ieguvis 8 collu skārienjūtīgo ekrānu ar SmartLink+ sistēmu, iekļaujot gan Android Auto, gan Apple CarPlay. Tas ļaus izmantot Google Maps un Waze aplikācijas lielajā ekrānā. Dārgākās versijās būs vēl lielāks 9,2 collu ekrāns ar DVD atskaņotāju un Wi-Fi pieeju.
Neatkarīgi no izvēlētās versijas, displeju izvēlņu izkārtojums ir viegli saprotams un sistēma atsaucīgi klausa visām darbībām. Brauciena laikā skārienjūtīgo pogu izmantošana nav intuitīva, taču šim nolūkam izstrādāti īsceļi ekrāna sānos. Tāpat dažas funkcijas var kontrolēt ar pogām uz multistūres.
Kopumā Superb multimediju sistēma ir labāka kā Mondeo un teju vienā līmenī ar Passat. Tiesa, visus šos censoņus pārspēj BMW iDrive sistēma. Kvalitatīvas mūzikas cienītāji novērtēs 12 skaļruņu Canton 610 W mūzikas sistēmu.
€
Audi A6 Avant |
€ 41 430 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Ford Mondeo universālis |
€ 22 700 |
|
||
Hyundai i40 universālis |
€ 18 340 |
|
||
Hyundai i30 CW |
€ 15 400 |
|
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
|
||
Mercedes-Benz E-klase universālis |
€ 45 050 |
|
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
|
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 SW |
|
|
||
Škoda Superb universālis |
€ 22 400 |
|
||
Subaru Levorg |
€ 29 490 |
|
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
|
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 606 |
|
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
|
||
Volvo V60 universālis |
€ 27 967 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Golf universālis ir stilīgs un skaists auto, taču no vērtības un cenas proporcijas viedokļa daži konkurenti piedāvā labākus auto. …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Opel Astra Sports Tourer ir labs ģimenes universālis, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …