Sēdekļus var regulēt diezgan plašā diapazonā, taču dažiem vadītājiem varētu būt iebildumi, ka stūre, lai arī ir iespējams regulēt kolonnas dziļumu un augstumu, aizsedz mērinstrumentu paneli, ja vien nav pacelta nedabiski augstu. Ja tā nav problēma, par pārējo sūdzībām nevajadzētu būt – paneļa iekārtojums ir loģisks un visi slēdži un pogas ir parocīgā izvietojumā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču atpakaļskata pārredzamību ierobežo augstais bagāžas nodalījuma vāka līmenis un šaurais aizmugures logs, taču šo problēmu atrisina distances sensori, kas lielākajai daļai modifikāciju ir standarta aprīkojumā. Eksistē arī citas komforta opcijas, kas atvieglo Superb novietošanu stāvvietā. Bāzes versijai Active ir 6,5 collu skārienjutīgs infosistēmas ekrāns, bet dārgākām Superb modifikācijām ir 8,0 collu ekrāns ar lielākām un ērtāk lietojamām ikonām, kā arī plašāku funkciju klāstu.