Testa brauciens

Subaru Forester pirmie iespaidi
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Subaru Crosstrek būs dārgāks nekā Kia Sportage, Nissan Qashqai, Seat Ateca un Škoda Karoq. Jāatzīst, ka šiem konkurentiem standarta aprīkojumā nav četru riteņu piedziņas, taču, ja neplānojat bieži braukt pa dubļiem un sniegu, tie būs visādā ziņā labāki.
Crosstek diezgan labi pratīs saglabāt savu vērtību. Tiek prognozēts, ka tā nolietojums būs nedaudz straujāks nekā Sportage, bet lēnāks nekā visiem pārējiem modeļiem.
Lai gan Crosstrek ir viegls hibrīds, tas nav tik efektīvs. Patiešām, oficiālie WLTP rādītāji liecina uzrāda 7,7 l/100 km patēriņu kombinētā režīmā, savukārt no Sportage 1.6 T-GDi var sagaidīt 5,3 l/100 km, bet no Qashqai DIG-T 140 Mild Hybrid – 5,2 l/100 km.
Vienīgā patiesā vilšanās, runājot par Crosstrek salonu, ir tā kvalitāte. Redziet, lai gan nevar pārmest to, ka šie materiāli būtu neizturīgi, tomēr lielākā daļa no tiem konkurentu modeļos būs kvalitatīvāki.
Pat tad, ja izvēlaties Touring versiju, kurā ir ar ādu apvilkts stūres rats un ādas sēdekļi, gandrīz viss pārējais ir izgatavots no plastmasas, kas radīta ilgmūžībai. Tas ne tuvu nenodrošina tādu kvalitāti, kāda ir Kia Sportage un Škoda Karoq.
Crosstrek bija pārāk jauns, lai to iekļautu mūsu 2023. gada “What Car?” uzticamības aptaujā, bet Subaru kā ražotājs ierindojās pieticīgajā 27. vietā no 32 autoražotājiem - krietni zem astotajā vietā esošā Kia, Škoda (16. vietā) un Seat (18. vietā).
Standarta garantija ir pieci gadi vai 100 000 km, bet hibrīda akumulatoram ir atsevišķa astoņu gadu vai 160 000 km garantija.
Runājot par drošību, Euro NCAP eksperti, pārbaudot Crosstrek, to novērtēja ļoti labi, piešķirot tam pilnas piecas zvaigznes no piecām. Īpaši labi tam veicās mazāko pasažieru aizsardzības sadaļā, iegūstot 90% punktu.
Visām versijām ir daudz standarta drošības aprīkojuma, tostarp automātiskā avārijas bremzēšana (AEB), joslu uzraudzības un profilakses sistēma, aklās zonas uzraudzība, aizmugures šķērssatiksmes brīdinājuma sistēma, atpakaļgaitas automātiskā bremzēšana un vadītāja uzmanības uzraudzības sistēma.
€
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Testa brauciens
Welcome back, ierindā! …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …