Testa brauciens

Subaru Forester pirmie iespaidi
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Forester ir pieejams viens dzinējs - 2,0 litru vieglais hibrīddzinējs. Tas attīsta 136 ZS, savukārt nelielā elektromotora uzdevums ir palīdzēt paātrinājuma laikā.
Tāpēc pilnajā nosaukumā ir “e”, kas apzīmē elektrisko tehnoloģiju - Subaru Forester e-Boxer. Atšķirībā no dažiem vieglajiem hibrīddzinējiem tas var darboties tikai ar elektrisko jaudu, manevrējot stāvvietā vai braucot ar pavisam nelielu ātrumu satiksmē.
Teorētiski hibrīda tehnoloģijai vajadzētu palīdzēt automobilim izkustēties no vietas ar lielāku sparu, taču šeit nebūs runa par zibenīgu paātrinājumu, un laiks no 0 līdz 100 km/h ilgst 12,2 sekundes. Tas ir lēnāk nekā gandrīz visiem konkurentiem, tostarp Hyundai Tucson un Kia Sportage vieglā hibrīda versijām.
Subaru modeļu raksturīga iezīme ir standarta pilnpiedziņa. Papildu vilces priekšrocības būs noderīgas, ja dzīvojat nomaļā apvidū, kur laikapstākļi ir skarbi un ceļi reti tiek kaisīti. Krosovera klīrenss ir 220 mm, un tam ir X režīms bezceļu apstākļiem ar sniega, dubļu un dubļu braukšanas iestatījumiem.
Drošības sajūtu uzlabo ierobežotās virsbūves svārstības līkumos un pienācīga saķere ar segumu. Forester balstiekārta ir elastīgāka nekā Mazda CX-5, tāpēc bedru pārvarēšana nelielā ātrumā nebūs problēma.
Tiesa, braucot pa šoseju, stūres mehānisma atgriezeniskā saite ir visai neskaidra, tāpēc tas nerada tik lielu pārliecību kā CX-5.
Vienīgā pārnesumkārbas opcija, kas pieejama Forester, ir CVT automātiskā pārnesumkārba. Tā paātrinājuma laikā uztur augstu motora apgriezienu līmeni, tāpēc, palielinot ātrumu, automašīna nav īpaši klusa. Tomēr tā nav no trokšņainākajām CVT pārnesumkārbām, ko esam testējuši.
Subaru ir ieprogrammējis mākslīgu pārnesumu pārslēgšanu, kas padara to līdzīgāku ne-CVT automātiskajai pārnesumkārbai, un ir pievienojis papildu izolāciju dzinēja nodalījumā, lai samazinātu salonā iekļūstošo trokšņu daudzumu.
Tāpat Forester salonā sēdošajiem būs dzirdami vēja radītie trokšņi, kas nav jūtami, piemēram, Volvo XC40.
€
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Testa brauciens
Welcome back, ierindā! …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …