Testa brauciens

Subaru Forester pirmie iespaidi
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Pie Subaru Forester stūres var ērti iekārtoties, jo sēdeklis un stūresrats ir regulējams pietiekami plašā diapazonā. Priekšējie sēdekļi ir elektriski pabīdāmi, turklāt standarta aprīkojumā ir arī regulējams jostasvietas balsts.
Mēs uzskatām, ka priekšējie sēdekļi ir ļoti ērti. Tiem ir pietiekami daudz sānu polsterējuma, radot patīkamu atbalstu, braucot līkumos.
Redzamība uz priekšu ir lieliska, un to nodrošina Forester zemais panelis un tievie statņi. Subaru apgalvo, ka, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, aizmugurējā loga līnija ir pazemināta līdz pat 40 mm, un tas patiešām ir jūtams, jo redzamība uz aizmuguru ir ļoti laba - noteikti ir daudz labāka nekā Kia Sportage vai Mazda CX-5.
Atšķirībā no VW Tiguan, kurā priekšroka tiek dota skārienvirsmām un skārienjūtīgajā ekrānā paslēptiem iestatījumiem, Forester izmanto fizisku un skārienjūtīgā ekrāna vadības ierīču kombināciju. Ērti! Tāpat fiziskas pogas būs pieejamas, piemēram, temperatūras un radio skaļuma regulēšanai.
Diemžēl visplašākais klimata kontroles pārvaldības panelis ir integrēts skārienekrānā, taču tas vienmēr ir redzamas ekrāna apakšējā daļā, tāpēc mums nav jāiedziļinās apakšizvēlnēs, lai veiktu ātri veiktu nepieciešamās izmaiņas.
Neierasti, ka vadītāja acu priekšā neatrodas pilnībā digitāls vadītāja displejs kā lielākajai daļai konkurentu. Tā vietā tam ir divas fiziskas ciparnīcas, kā tas bija ierasts agrāk. Ciparnīcas ir viegli nolasāmas braukšanas laikā, taču nelielais ekrāns starp tām cenšas attēlot pārāk daudz informācijas ļoti saspiestā veidā.
Subaru Forester priekšējos sēdekļos vieta galvai un kājām nebūs problemātiska pat tad, ja jūsu augums ir krietni lielāks par 180 cm. Virsbūves kastveida forma nodrošina daudz vairāk vietas galvai nekā Mazda CX-5.
Sīklietu uzglabāšanas vietu šeit netrūkst - durvju nodalījumā ir pietiekami daudz vietas lielai pudelei, viduskonsolē novietoti divi krūzīšu turētāji, zem centrālā roku balsta iestrādāta mantu novietne, bet zem informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgā ekrāna atrodas bezvadu tālruņa lādētājs.
Aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ir pietiekami daudz vietas kājām un kājām. Pat tie, kuri sasniedz 180 cm, varēs sēdēt aiz tāda paša auguma cilvēka.
Pateicoties salona platumam, aizmugurē bez grūtībām var iesēsties trīs cilvēki, un plakanā grīda garantē to, ka vidējā pozīcijā sēdošajam pasažierim ir pietiekami daudz vietas kājām. Ja nepieciešams pārvadāt vairāk cilvēku, ir vērts atzīmēt, ka Forester nav pieejama septiņvietīga versija, kā tas ir Škoda Kodiaq gadījumā.
Lai nodrošinātu labāku piekļuvi, Forester aizmugurējās durvis atveras gandrīz 90 grādu leņķī, kas, būs noderīgi, ja, piemēram, nepieciešams piesprādzēt bērnu autokrēsliņā.
Aizmugurējie sēdekļi gan nav īpaši daudzfunkcionāli – to atzveltnes ir iespējams nolaist 60/40 dalījumā, izveidojot līdzenu grīdas segumu. Hyundai Tucson un Kia Sportage sēdekļi ir dalāmi lietderīgākā konfigurācijā 40/20/40, savukārt Ford Kuga sēdekļus iespējams pabīdīt.
Forester bagāžnieka ietilpība ir 508 litri. Tas ir mazāk nekā dažos ģimenes SUV, tostarp CX-5, Sportage un Tucson, taču pietiekami, lai ietilpinātu vidējās ģimenes iepirkumus vai bērnu ratiņus. Turklāt tam ir zems ielādes slieksnis un plaša bagāžas nodalījuma atvērums, kas atvieglo mantu iekraušanu un izkraušanu.
Visiem Forester standarta aprīkojumā ir 360 grādu atpakaļgaitas kamera un aizmugurējie distances sensori, tāpēc “parkošanās” ir pārsteidzoši vienkārša pat tik lielam ģimenes SUV. Tomēr dīvaini, ka priekšējie distances sensori nav pieejami pat kā papildaprīkojums.
Jau bāzes versijā esošais 11,6 collu vertikālais skārienekrāns ietver Android Auto un Apple CarPlay viedtālruņa saskarni, DAB radio un Bluetooth. Visdārgākajā aprīkojumā (Touring) ir pieejama arī satelītnavigācija ar what3words funkciju, lai jūs varētu navigēt uz precīzu vietu jebkur pasaulē, izmantojot vien trīs vārdus. What3words ir patentēta ģeokoda sistēma, kas izstrādāta, lai identificētu jebkuru vietu uz Zemes virsmas ar aptuveni 3 metru izšķirtspēju. Par to, kā šī sistēma strādā, iesakām veikt sīkāku izpēti internetā.
Informācijas un izklaides sistēma nav pati modernākā, un tās grafika ir visai vienkārša, taču, pateicoties lielajām izvēlnes pogām un vienkāršajam izkārtojumam, to ir ļoti viegli lietot. Tā arī ātri reaģē uz mūsu pieskārieniem.
Ņemot vērā Forester augsto cenu, ir labi, ka pat sākuma līmeņa Limited apdares komplektācijā ir bagātīgs standarta aprīkojums. Šeit iekļauti BI-LED priekšējie lukturi, 18 collu vieglmetāla diski, jumta sliedes, priekšējo sēdekļu apsilde, automātiska divzonu gaisa kondicionēšanas sistēma, vējstikla tīrītāja apsilde un citas ekstras.
€
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Testa brauciens
Welcome back, ierindā! …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …