Subaru Impreza (01-07) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

WRX STi

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Sveiciens visiem ziemas sezonas iesākumā. Aprakstu es sākšu ar to, ka izstāstīšu kapēc es vispār iegādājos Subaru un tieši STi modeli. Laikam, jau jāsāk ar to, ka arī es esmu pieskaitāms pie tiem latvju bāleliņiem kam rallijs ir tuvs un mīļš. Tāpēc pie auto iegādes kā obligāts nosacījums bija sportiska raktura auto ar pilnpiedziņu. Te nu arī izvēlē ir diezgan ierobežota no salīdzinoši jauniem auto: senie sāncenši Mitsubishi EVO un Subaru STi. Izvēlejos otro variantu, jo tas ir ekspluatācijā letāks un iekdienas satiksmē vieglāk lietojams. Ja mēs pieskaramies pie eksterjera un interjera tēmas, tad, protams, ka tas ir gaumes jautājums. Eksterjers ir sportiski solīds un acij tīkams. Interjers: nu šeit nav nekas unikāls, vienkāršs un askētisks salons - godīgi sakot salonā ir viss nepieciešamais auto stūrēšānai un komforta minimālo prasību izpildīšanai (ekrāni, subvūferi utt. tās jau ir izvirtības). Vadāmība ir maigi izsakoties izcila. Varbūt kāds teiks ka stūre ir par "īsu", bet tas jau atkarīgs cik sportiski gribam ar to pārvietoties. Motors - atsaucīgs un elastīgs gan zem 3t apgr/min gan arī virs (jau ar turbīnas palīdzību). Nevarētu teikt, ka jauda pietrūkst (kam nepieciešams kas vairāk - tā jau air izvirtība). Par benzīna patērīņu būt grēks runāt, bet tomēr: pilsētā tie būs 10l-15l, uz šosejas ap 8l (var arī mazāk, bet tad jābrauc ar galvu nevis kāju). Izmaksas +/- kā visiem auto, tikai jāņem vērā, ka Subaru pie normālas lietošanas ir gana izturīgs auto. Ziema ir Subaru stihija

Kārlis Bērenfelds, 08/12/2011

WRX 2003

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Ideāls auto Latvijas apstākļiem, it sevišķi ziemā. :) Ļoti laba vadāmība, nav ne par cietu, ne par mīkstu. Nobraukti 45'000 km un nekādi ārpus kārtas servisa apmeklējumi nav bijuši. Piekarē nomainītas vien pāris bukses. Patēriņš nav no tiem mazākajiem, bet priekš šī auto dinamikas pat ļoti pieņemams. Pilsētā 11-12 litri, ārpus pilsētas 8-9 litri. Aprīkojums kā to laiku japānim - kondicionieris un el.logi. Nekā lieka. Salikts kopā viss ir kvalitatīvi. Praktiskums - bagāžniekā var ielikt bērnu ratus, pašam bērnam vieta arī ir. Taču kopumā vietas aizmugurē ir diezgan pamaz. Divgadnieks aizmugurē vairs nevar kājas izstiept, ja priekšējie grib baudīt ērtu sēdēšanu. Kopumā - braukšanas prieks atsver visus aprakstītās nepilnības. :))

Kristaps Briedis, 12/10/2011

WRX Prodrive

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 2/5

Auto pirkts jauns Subaru centrā 2006. gada, nobraucis 70 000 km, Prodrive pakete, kas nodrošina ap 300 Zs, iespējams, pēdējais sakarīgais Subaru, vismaz no dizaina viedokļa... Plusi-agresīvs dizains,lieliska skaņa,paātrinājums, reāli izturīgs, uzticams (pagaidām) auto, izbraucis arī Mille Miglia 1400 km maršrutu, 400 km tempā pa ekstrēmiem serpentīniem,kas var būt arī pēdējie... Mīnusi - gadu bija jāgaida panna un spoileris pie Partner Motors, briesmīgs salons-neērti krēsli,paneļa plastmasa-labāk to neredzēt, audio-var teikt, nav, klimats-vai nu karsts vai auksts, vājas bremzes, vairākkārt jāmaina augš. atbalsta gultņi...Evo ir labāka un precīzāka vadāmība, sakarīgāka salona apdare un kvalitāte... Biju plānojis pirkt jauno Imprezu, taču pārdomāju - reāli garlaicīgs, nekāds dizains (mazda 3), skaņa kā putekļsūcējam...manuprāt, īstajiem subaru faniem pilnīgi garām auto...

Miervaldis Griķis, 22/04/2009

STI 2.0

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Absolūtā braukšanas bauda,kas pielīdzināma labai adrenalīna devai. Fantastisks uzrāviens no 0 līdz 100km/h,manevrēšanas spējas un tā dievīgā sajūta,ka esi neapturams/vissātrākais/visnekaunīgākais. Īsi,patīkami zemie pārnesumi,īsti sportisti šo mācēs novērtēt,jo iespēja pārslēgties ir zibenīga. Atceros kādu ziemas nakti,kad uzsniga pirmais sniegs,nakts vidū izlīdu no gultas un devos baudīt mēnesnīcu...1,2,3,4,5 un 6 pārnesums,līkumi,pagriezieni,sānslīde...Nekad nebiju domājusi,ka dzelzis ar piešķiltu dzirksteli var dot tādu adrenalīna devu,baudu,laimes izjūtu no kā pat šermuļi skrien...Un ja pie stūres piesēžas patiesi prasmīgs zvēra savaldītājs/vadītājs un tu līkumos ieslīgsti vieglā bezsvara/šoka/aizturētas elpas stāvoklī ir tāda sajūta,ka tas ir tas pēc kā esi ilgojies visas dzīves garumā... Ja vienreiz esi pamēģinājis,gribēsi vēl! Uzmanieties,izraisa baudpilnu atkarību!:)

Baiba Zvaigzne, 18/12/2008

1,6 benzīns 2002.gads

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Labs auto :) Droši var justies uz ceļa . Kā nekā 4 riteņi darbojas :) Pietiekoši izturīgs , lai nevajadzētu lauzīt galvu par negaidītiem remontiem . Ja grib strauji un ātri braukt ,tad dzinēja tilpums ir par mazu . Bet ikdienas lietošanai - nav ne vainas . Patēriņš arī sanāk saprātīgs . Dizains ir interesants un arī nav tik bieži sastopams uz Latvijas ceļiem :)

Guna Vimba, 29/11/2008

2.0 WRX STi

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Nu jau būs gandrīz 80tk nobraucis pusotrā gadā. Pirms tam bija iepriekšējais modelis 1998.gada. Braucu ne tikai pa asfaltu un pilsētu. Tā kā fotografēju ralliju, tad ir izbraukti gandrīz visi dopi ;) Mūžīgais jautājums par patēriņu, jā, jābaro ir tie pie 300 ZS, bet neko sliktu nevaru teikt. 10-11 litri uz 100 km pa šoseju, nepārsniedzot 120 km/h, 13-16 litri uz 100 km, pa pilsētu, braucot dinamiski, 20-25 litri uz 100 km pirmos mēnešus, bet vēlāk tikai baudot jaudu ;)
+ plusi
1. Tā īsti nemaz nezinu, kas ir auto remonts, ja neskaita regulāras eļļas maiņas! Protams, šis tas jāparemontē, bet neizlec ārā kaut kādi nezināmi gļuki.
2. Ja ir galva uz pleciem, tad tās pašas bremžu uzlikas, kas maksā ap Ls 100, var nopirkt arī par Ls 25, tā ka ekspluatācija nav tā pati dārgākā. Un nav problēmas arī ar kaut kādām mistiskajām kļūdām no elektronikas puses.
3. Kā vēsta uzraksti uz dažiem subaru "Let it snow", es domāju ar to viss ir izteikts
- mīnusi
1. Jā, ja gribat komfortu un ādas beņķus, pogas, kuras paspaidīt pa paneli, tad šis auto nav priekš Jums. Bet tas, kas ir salonā, tas ir kvalitatīvs un negrabošs.
2. Tā kā braucu ar STi, tad šim modelim ir 6-pakāpju ātrumkārba, tas nozīmē, ka ātrumi ir īsi, it sevišķi pirmie, un tāpēc dažreiz pilsētā apnīk slēgāties, bet nebaidieties - ar maximālo ātrumu viss ir ok, cik ir spidometrā, tik arī iet.
3. Protams pirms pirkšanas ieteiktu apskatīt auto labi, jo ir diezgan liels procents pēc avārijas un tikpat liels procents ar auto, par kuriem nav pienācīgi rūpējies iepriekšējais īpašnieks. Tikai pirms pārdošanas nopulējis.
4. Ja esat nolēmis ar šo auto doties uz Somijas WRC posmu, tad jārēķinās, ka būs diezgan daudz somu fanu, kuri gribēs nobildēties pie jūsu auto ;) Lai labi ripo!
Artūrs

Artūrs Tinte, 29/11/2008

WRX STi

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Esmu 2006. gada STi iipashnieks un uzskatu, ka lielaakaa auto nepilniiba ir daargaas izmaksaas pie oficiaalaa diilera un ja veelies saglabaat garantiju, taa ir vieniigaa vieta kur driiksti veikt apkopes. Lai rastos priekshstats par ko runaaju, uzreiz varu mineet ka elementaari bremzhu kluchi priekshaa maksaa 420,- lati, pakaljeejie 390,- lati, sajuugs (STi jaareekjinaas ar mainju ik peec 30000km) ~400,- lati. Protams, saskaroties ar garantijas remontu, cilveeks saprot ka jeegas no atziimes par to ka ir "garantija" nav nekaadas, jo par garantiju nekad neko mainiit neizdodas, tapeec saak apmekleet citus autoservisus un lietot ne mazaakas kvalitaates neorgjinaalaas detalas, kuras maksaa liidz pat 6 reizeem mazaak un kalpo ne sliktaak. Braukshanas zinjaa ikdienai, STi ir vairaak piemeerots par vienmeer pieliidzinaamo Mitsubishi EVO IX, jo ir mazaak ciets un baudaamaaks. Ja jaabrauc tikai ralliji, tad laikam tomeer priekshroka buutu jaatdod EVO, lai gan braucu ar STi jau daudzus gadus un pieraduma deelj nespeeju paarkaapt uz EVO. Iegaadaajoties jaunu STi, uzreiz vajag piereekjinaat izpluudes sisteemas izmaksas, lai pirmkaart shis auto skaneetu peec Subaru, otrkaart ar pareizi uztaisiitu izpluudi var pievienot liidz pat 40 Zs! Tas laikam ir individuaali, bet ja gribaas auto padariit veel niknaaku, daudzi kjeraas pie paarprogrammeeshanas un turbiinas spiediena celshanas- ja no programmeeshanas nekas launs nenotiek, tad ar spiedienu ljoti jaauzmanaas- orgjinaalaas galvas skruuves peec ruupniicas pievilkshanas metodes ir paredzeetas tieshi orgjinaalajam spiedienam (1.1), tikliidz tas tiek celts, galvas bliive pamet savu vietu un milziigas izmaksas garanteetas. Tapeec ja ir veeleeshanaas griezt sho pashu turbiinu vai arii likt razhiigaaku (nezinu vai ir vajadziiba, ja neskaita dragrace'a fanaatus, jo pateicoties shai turbiinai vinja iegriezhas praktiski uzreiz bez turbobedres un man orgjinaalaa turbiina puush 1.8), iesaku griezties pie Valda (DTC) vai A.Strausa, jo vini prot pievilkt skruuves pareizi, lai bliivi nepuush aaraa, protams nesaku ka citi nemaak, tachu sheit esmu uz savas aadas paarbaudiijis. Biezhi vien Subaru automashiinu iipashnieki diskutee par to kaa kursh celj jaudu un kas ir labaaks, te nu varu apgalvot, ka tiem kurus interesee jauda nevis stils, buutu jaalieto orgjinaalais by-pass un orgjinaalie filtri, vajadziibas gadiijumaa var ar nulles pretestiibu- vispaar bez filtra. Taapat neatziistu frontaalos interkuulerus, jo zinu tikai dazhus kuriem tie ir ieinstaleeti pareizi ar izoleetaam trubaam caur spaarniem, jo palaizhot trubas gar pashu motoru, gaiss liidz turbiinai auksts nevar aiziet fiziski, tapeec rezultaats ir sliktaaks nekaa pirmssaakumos. Cooler'a mainjas vajadziibas gadiijumaa, iesaku njemt taadu pashu TOP MOUNT tikai biezaaku, plataaku un vieglaaka sakauseejuma (aptuvenaa cena 200,- Eiro), absoluutiem dragrace'a faniem un lielu jaudu automashiinu iipashniekiem driizaak vareetu dereet PWR slapjais cooler'is. Vareetu rakstiit ilgi un dikti, ja kaadam kaadi jautaajumi, rakstiet uz e-mail!

Janis Joksts, 28/11/2008

2.5 WRX STI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Plusi: jaudas pieejamība jebkurā diapozonā - 2,5 l motors pretēji 2,0 l motoram iepriekšējos Subaru WRX STI modeļos no 2001. līdz 2005.gadam ir ar pietiekami lielu griezi arī pie zemiem apgriezieniem, līdz ar to - mazāk jūtama ''turbobedre''. Konstrukcijas noturība, par cik auto veidots nopietnam sacensību režīmam, ikdienas satiksmē lietojot lietotājam līdz 100 000 km ne par ko citu kā eļļas, kluču un filtru maiņu nebūs nekad jādomā! Labākā cenas un jaudas attiecība gan jaunu, gan arī lietotu auto tirgū! Mīnusi: pērkot lietotu auto, jārēķinās, ka 95% šādu auto ir cietuši avārijās, to specifiskā sportiskā pielietojuma pēc, jāuzmanās no nekvalitatīviem remontdarbiem. Degvielas patēriņš, braucot aktīvā režīmā uz trases, var sasniegt vairākus 10 l/100km.

Dāvis Nātriņš, 28/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi