Testa brauciens

Subaru Forester pirmie iespaidi
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Lai parādītu, ka Subaru nav nekāds dubliers, Solterra atsakās no bZ4X piedāvātās sākuma līmeņa priekšējo riteņu piedziņas ar 204 ZS un ir pieejams tikai ar jaudīgāku četru riteņu piedziņu. Tam ir viens elektromotors priekšējiem riteņiem un otrs aizmugurējiem.
Abu elektromotoru kopējā jauda ir 218 ZS, kas nodrošina diezgan veiklu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h - 6,9 sekundes. Tas ir līdzvērtīgs rezultāts Enyaq 80X, vienlaikus atpaliekot no Ioniq 5 un EV6 četru riteņu piedziņas versijām. Tomēr konkurenti, izņemot līdzīgi aprīkoto bZ4X, pārspēj oficiālo sniedzamību ar vienu uzlādi – 465 km ar 71,4 kWh izmantojamo akumulatora ietilpību sākumlīmeņa komplektācijā Limited. Jāņem vērā, ka dārgākajās Touring un Touring+ versijās šis rādītājs samazinās līdz 414 km, galvenokārt tāpēc, ka šīm modifikācijām ir lielāki 20 collu riteņi.
Elektromobiļa tūlītēji pieejamā jauda nozīmē, ka Solterra pārspēs lielāko daļu benzīna vai dīzeļdzinēja automobiļu, uzsākot spurtu pie luksofora, un tas jums dos pārliecību. Četru riteņu piedziņas sniegtās papildu vilces priekšrocības, braucot slidenos apstākļos, ir ieguvums arī ekstremālos laika apstākļos.
Līdzīgu pārliecību sniegs arī tas, ka automašīna līkumos pārāk nesasvārstās pat šaurākos pagriezienos. Tas ir pārāks par daudziem elektriskajiem SUV, tostarp ID.4, taču EV6 ar zemāku klīrensu ir izklaidējošāks. Saķeres līmenis ir cienījams, un dabiski nosvērtā stūres iekārta ir precīza.
Braukšana ar 20 collu riteņiem, kas ir iekļauti augstākās specifikācijas Touring aprīkojumā, uz nelīdzenumiem maz atšķiras no bZ4X, neskatoties uz atšķirīgiem balstiekārtas regulējumiem. Uz šosejas tās ir komfortabls, taču mums ir aizdomas, ka mazāki 18 collu diski, kas ir sākumlīmeņa modeļiem Limited, nodrošinās komfortablāku braukšanu pa bedrainu ceļa posmu. Tomēr pat ar lielākiem riteņiem gaita ir mīkstāka nekā Y modelī.
Subaru ir palicis uzticīgs savām saknēm, piešķirot savam pirmajam elektriskajam SUV pienācīgas apvidus braukšanas spējas, jo standarta aprīkojumā ir iekļauta X-Mode apvidus kontroles sistēma, kas nodrošina papildu saķeri grūtā apvidū. Jūs varat izvēlēties dažādus braukšanas režīmus, lai tiktu galā ar dziļu sniegu, dubļiem un citiem apgrūtinājumiem. Tā darbojas labi, un saķere nepazudīs arī uz stāvām, nelīdzenām virsmām. Tomēr, lai gan klīrenss ir labāks nekā lielākajai daļai elektrisko SUV konkurentu, tas joprojām ir diezgan ierobežots, salīdzinot ar benzīna dzinēja SUV ar augstāku klīrensu.
Ceļa radītais troksnis ir samērā zems un līdzvērtīgs Ariya, taču ap masīvajiem durvju spoguļiem ir nedaudz dzirdams balstiekārtas troksnis un vairāk pretvēja trokšņa, nekā mums gribētos.
€
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Testa brauciens
Welcome back, ierindā! …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
GWM Ora 03/Funky Cat ieguvis augstu novērtējumu Euro NCAP drošības testos, turklāt tam ir arī pienācīga garantija un ļoti laba cena. Protams, tam netrūkst sāncenšu, kas garantē konkurētspējīgu piedāvājumu, taču Ora 03 …