Testa brauciens

Subaru Forester pirmie iespaidi
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Solterra iemieso paaugstināta SUV sēdpozīciju, nodrošinot lielisku pārredzamību pār lielāko daļu satiksmes dalībnieku. Tā vairāk atgādina paaugstināto ID.4, nevis zemo EV6.
Līdzīgi kā radniecīgajā bZ4X, arī šeit ir laba apkārtējā pārskatāmība gan uz priekšu, gan sāniem, taču masīvie aizmugurējie statņi ierobežo skatu uz aizmuguri. Situāciju atvieglo 360 grādu kameras sistēma, kā arī priekšējie un aizmugurējie stāvvietas sensori kā standarta aprīkojums, lai palīdzētu jums novietot automašīnu daudzstāvu stāvvietā.
Ikviens Solterra jau bāzes versijā ir aprīkots ar elektrisku vadītāja sēdekļa regulēšanas iespēju, līdzīgi kā tās ir Model Y, tāpēc atrast ērtu braukšanas pozīciju ir viegli. Tiesa, dažiem autovadītājiem var šķist, ka stūres rats daļēji aizsedz skatu uz digitālo instrumentu paneli, kas atrodas aiz tā.
Jums nevajadzētu rasties problēmām saskatīt lielo 12,3 collu informācijas un izklaides sistēmas ekrānu. Skārienekrāna reakcija ir samērā ātra, taču izvēlņu izkārtojums nav tik pārdomāts kā EV6.
Subaru Solterra izmērs līdzinās lielam SUV, tāpēc salonā ir pietiekami daudz vietas vadītājam un pat četriem pasažieriem. Diviem 1.80m auguma braucējiem priekšā ir pietiekami daudz vietas, pat ar panorāmas jumtu, kas pieejams Touring+ komplektācijā.
Solterra aizmugurē plašums kājām pietiekams arī raženākiem līdzbraucējiem (to pašu var teikt par Ioniq 5 un EV6). Vieta galvai nav tik liela, un, ja jums ir basketbolista cienīgs augums, var gadīties, ka ar pakausi būs jārīvējas pret jumta apšuvumu. Paturiet prātā, ka plakanā grīda un plašais salons nozīmē, ka aizmugurē varēs sasēsties pat trīs pieaugušie. Sēdekļu atzveltņu leņķi var regulēt - ērta funkcija, kas ir pieejama arī EV6 un Enyaq.
Bagāžnieka ietilpība ir 452 litri. Tas ir pietiekami ietilpīgs bērnu ratiņiem un iknedēļas pirkumiem. Ļoti noderīgi ir tas, ka bagāžnieks ir kvadrātveida formas. Ja nepieciešams pārvadāt vēl lielāku kravu, aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, kas dalītas 60/40, var nolocīt.
Nebūs iespējams iegūt pilnībā līdzenu grīdu, taču tas neradīs pārlieku lielas neērtības. Zem grīdas ir paredzēta vieta uzlādes kabeļu glabāšanai, taču zem motora pārsega nav mantu glabātuves, kā tas ir Ioniq 5 un EV6 modeļos.
Bāzes versija (Limited) ir labi aprīkota. Šeit būs 18 collu vieglmetāla diski, divzonu klimata kontrole, satelītnavigācija, apsildāmi priekšējie un aizmugurējie sēdekļi, 10 pozīcijās regulējams vadītāja sēdeklis, bezatslēgas atslēgšana un iedarbināšana, kā arī citas ekstras.
Touring+ aprīkojumā būs 20 collu riteņu diski, panorāmas jumts, sintētiskās ādas salons, bezvadu lādētājs un Harman/Kardon audio sistēma.
€
Testa brauciens
Vizuāla modernizācija veikli maskē daudz būtiskākus uzlabojumus …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Sācis karjeru kā Subaru Legacy universāļa paaugstināts variants, Outback nu …
Testa brauciens
Šis ir piektās paaudzes Forester, kas , tāpat kā līdzšinējās paaudzes modelis, patiešām izskatās kā …
Testa brauciens
Subaru ir viens no retajiem neatkarīgajiem auto ražotājiem, kādi vēl palikuši, un tas lielā …
Testa brauciens
Tad, kad tiks rakstīta krosoveru vēstures grāmata, noteikti tiks pieminēts arī Subaru Forester. Tas ir …
Testa brauciens
Subaru Levorg ir Impreza izmēra universālis, taču faktiski tas japāņu autoražotāja …
Testa brauciens
Lai gan piektās paaudzes Outback vietējo dīleru …
Testa brauciens
Ieraugot jauno Subaru Impreza, pārsteiguma momenta nav – tas izskatās tieši …
Testa brauciens
Welcome back, ierindā! …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …