Auto tests
Audi
Q5
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Vitara modifikāciju klāstā ir tikai benzīna motori - 120 ZS 1,6 litru atmosfēriskais motors un 140 ZS 1,4 litru turbomotors. Abiem nav ne vainas, taču dinamiskāks, protams, ir 1,4 litru turbo. Tikai 1,6 litru motors ir pieejams arī ar priekšpiedziņu un manuālo transmisiju, pārējām modifikācijām ir pilnpiedziņa. Jāņem vērā, ka pilnpiedziņas un automātiskās pārnesumkārbas izvēle atstās iespaidu uz Vitara dinamiku.
Vitara demonstrē labu līdzsvaru starp gaitas komfortu un vadāmību - gaita ir pacieta, taču nav nekomfortabla, balstiekārtai noturot auto asākos pagriezienos bez pārāk lielas sasveres. Vitara S modifikācijām ir vēl sportiskākā balstiekārta azartiskākas braukšanas piekritējiem. Pat garāki braucieni ar Vitara nenogurdina, turklāt 17 collu disku izvēle (standartā ir 16 collas) gaitas komfortu nepasliktina. Neraugoties uz to, ka stūres reakcija varēja būt informatīvāka, kopumā ar Vitara ir patīkami braukt.
Trokšņu izolācija nav Vitara stiprākā puse, taču jāņem vērā, ka benzīna motori nav skaļi, tāpēc pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi nebūs nepārvarama problēma.
€
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Auto tests
Citroen C5 Aircross ir labs gaitas komforts, lieliska trokšņu izolācija, pieņemama cena un adekvātas lietošanas izmaksas. Konkurentu tam netrūkst, taču no PSA grupas produkcijas tieši šis auto šķiet intriģējošākais …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …