Auto tests
Tesla
Model X
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos.
Model X ir amerikāņu elektroauto kompānijas Tesla pirmais SUV, kas, tāpat kā jau plaši pazīstamais Model S, piesaista ar pievilcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām.
Tiesa gan, tas nav auto, ko var atļauties ikviens – Model X ir luksusa līmeņa transportlīdzeklis, ko var pielīdzināt dārgākajām Range Rover Sport un Audi Q7 modifikācijām.
Visiem Tesla Model X ir pilnpiedziņa, taču tas nenozīmē, ka šis auto būtu līdzvērtīgs tādiem bezceļu pārvietošanās līdzekļiem kā Toyota Land Cruiser. Jāņem vērā, ka Model X nav īpaši augsts klīrenss, turklāt ne balstiekārta, ne arī auto apakšdaļas aizsardzība nav tādā līmenī, lai ar to būtu droši pārvietoties bezceļa apstākļos.
Par dinamiku gan nevar sūdzēties. Pat bāzes versija 75D spēj 0-100 km/h paātrinājumu izpildīt straujāk, nekā vairums sportisko hečbeku, kamēr P90D ar Ludicrous Speed pakotni (jā, to tiešām tā sauc) spēj mēroties spēkiem pat ar atsevišķiem superkāriem.
Braucot rāmākā režīmā, Tesla sola 400-500 km distances rezervi starp uzlādes reizēm, atkarībā no izraudzītās modifikācijas. Tomēr reālajā dzīvē var rēķināties, ka šī distance būs gandrīz par 100 km mazāka. Latvijas mērogiem gan ar to vajadzētu pietikt, taču jāņem vērā, ka pie mums nav pieejama Tesla Supercharger ātrās uzlādes punktu infrastruktūra. Šajās uzlādes vietās iespējams pusstundas laikā panākt, ka auto var veikt vēl 270 km distanci, taču šāds bezmaksas serviss pieejams tikai valstīs, kur atrodami oficiālie Tesla dīleri. Baltijas valstīs šāda dīlera vēl nav, tāpēc gan Model X iegāde, gan serviss - ar cenai atbilstošu apkalpošanu – jāveic, piemēram, Nīderlandē, Vācijā vai Zviedrijā. Savukārt uzlāde jāveic mājās (vai citviet) no parastas rozetes.
€
BMW i3 hečbeks |
€ 35 868 |
|
||
Lexus UX300e |
|
|
||
Nissan Leaf hečbeks |
€ 34 590 |
|
||
Peugeot e-2008 |
€ 31 900 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
Nissan Leaf ir dārgs, taču tam ir niecīgas uzturēšanas izmaksas, labs aprīkojums, komfortabla gaita un laba vadāmība. Ja ir, kur to uzlādēt, tad Leaf var būt labs sabiedrotais dzīvei pilsētā un tās nomalēs. …