Toyota Avensis universālis (03-08) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

d4d 2.0

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Plusi - liels salons,ļoti komforta braukšana,diezgan lētas un visur pieejamas rezerves daļas,lielisks degvielas patēriņš - mērot ar pilnas bākas metodi - 3,9 litri.Ziemā - 5,1 litrs (braukājot pārsvarā pa pilsētu).Mīnusi - maza kravnesība (varbūt jāmaina uz stiprinātajām atsperēm),diezgan slikta audio skaņa,takā trāpījās man 2003 gada modelis - zobsiksna (no 2004 gada jau ķēdes motori). Visā kopsummā esmu ļoti apmierināts ar auto un nākotnē domāju šo autiņu samainīt pret 2007-2008 gada tādu pašu (jo vienkārši gribās jaunāku gadu)

, 28/05/2017

2.0 D-4D

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Auto pirkts jauns no salona 2007. gadā ar domu par praktiskumu. Cerētais gan īstenojās tikai daļēji. Lielākais mīnuss, ka mašīnai ir ļoti maza "kravnesība". Ja sakāpj pilns ar cilvēkiem, tad aizmugure velkas pa zemi. Nu tas ir nepiedodami universālim. Elektronika, ekstras un visi sīkumi joprojām kā jaunam auto. Kvalitāte, kā jau Toyotai, ļoti laba. Būs nobraukti 10 gadi un lielākā problēma bija kaut kas salūzis ātrumu pārslēgšanas mehānismā. Nezinu ko tur meistars ar drāti satina bet nu jau ilgi viss turas. Vēl viens liels pluss ir degvielas ekonomija. Uz šosejas mierīgi var iekļauties 4 litros uz 100km. Bet pie slitā vēl jāpiemin, ka ziemā dzinējs ir ļoti negribīgs iedarboties. Citiem dīzeļiem tas izdodas labāk. Nācās uzstādīt dzinēja papildus apsildi. Kopumā mašīna laba, bet īsti nav paredzēta tam, kam izskatās.

Valters Mitāns, 19/12/2016

1,8 VVT-I

  • Kopējais vērtējums 2/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 2/5

Nopirku, domāju būs labs, praktisks auto. Visu laiku plīsa. 2 reiz paliku uz ceļa dažu mēnešu laikā. Vienreiz kreisā pusass - tas ir kaut kāds Toyota stulbums, otreiz aizdedzes spole, servisā teica, jau mainīta iepriekš. Lai sūdu nebūtu vairāk uz ceļa, laboju arī kārbu. Tur pus kārba bija jāmaina, tāpat pēc remonta 5 ātrums atsāka drīz gļukot. Tāpat tai kārbā kaut kas kauc - kā vecā PSRS autobusa troksnis. Audio mašīnā sūds! Neko nevar saprast - klausos elektronisko mūziku dzird pārmērīgus basus, un augšās. Pa vidu viss pazūd. Auto, ja tai smilšu krāsā - izskatās pēc miskastes. Labāk izvēlēties tumši pelēlēko vai kaut ko - tikai ne to smilšu. Uz šosejas 7l uz 100 pilsētā kādi 10-11. Bet praksē bakā jāgāž krietni vairāk. Apdzīt ar šo ir bail, labi iet tikai kad tukš, tad var mēģināt apdzīt, bet ar kādu kravu labāk ne! Tagad auto salabots, labā kārtībā, pircēju nav. Savā klasē zemāka cena, nevienam neinteresē tā miskaste. Kopumā, ļoti neglīts, rijīgs, skaļš auto ko nu nekā nevar iemīlēt. Daži plusi: it kā ziemā uz ceļa uzvedās ok. Stūre viegla. Salons liels, ērts. Bagāžniekā var musaru visādu vazāt, jo vienkārši vienalga ko ar to auto dara! Sievai nepatika tā govs. Paņēmām audio a4 avantu, sieva laimīga. Es ar!

Pēteris Apse, 01/07/2015

2.0 D4D M/T 2008

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Esmu nobraucis 112000km piecos gados. Kopumā jāsaka ļoti praktisks un ērts auto. Uzticamība ir līmenī - ja neskaita ritošās daļas sīkumus (viens gultnis, atsaišu bukses un bremžu kluči), tad plīsis ir tikai ģenerators (plaisa korpusā - acīmredzot, esmu ar karstu spēcīgi iebraucis aukstā peļķē). Vidējais patēriņš (mērīts ar pilnu bāku metodi) ir 5,9 l/100km. Vasarā tas ir ap 5 - 5,5; ziemā 6 - 7. Patīk 6 ātrumu manuālā kārba - ar 6. ātrumu braucot 110km/h motoram ir ap 2000 apgr./min (kluss). Skaņas izolācija ir laba. Ļoti daudz izmantoju arī kruīza kontroli. Motora jauda pietiek, lai bez stresa varētu veikt apdzīšanu. Patīk arī, ka tam ir laba jauda arī pie maziem apgriezieniem. Auto izmērs ir labs - nolaižot sēdekļus bagāžniekā var pārlaist nakti tīri ērti (mans augums 187cm). Arī bez sēdekļu nolaišanas, bagāžnieks ir ļoti liels - var salikt visu, ko vajag. Pie mīnusiem varētu minēt tikai to, ka auto varēja būt labāk nostrādāta priekšas apakšas plastmasas. Tā kā auto nav ļoti augsts, tad gadās ar priekšu uzbraukt uz apmalēm un apskādēt plastmasas. Bieži braucu pa meža ceļiem - izbraukt var, taču prasās pāris cm augstāka mašīna (diemžēl, Toyota nepiedāvā tādu variantu kā Škoda Octavia ar slikto ceļu paketi, kas ir ar 1,5 - 2cm augstāku piekari par standarta variantu). Vēl gribu piebilst, ka jūtams, ka auto vēl ir liels resurss. Kad nomazgā auto un iztīra salonu - sajūta kā gandrīz jaunā auto, jo motora un piekares īpašības nav mainījušās. Rūsa arī nav parādījusies.

Jānis Jansons, 18/12/2013

2,2 D4-D

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Pie pozitīvām īpašībām varētu pieminēt, ka servisos nav lielas pieredzes ar šo auto ritošo daļu maiņu. Vienkārši tas nav vajadzīgs, jo ir labā kvalitāte, ko neteiksim par Latvijas ceļiem.  2,2 dīzelīts strādā labi, degvielas patēriņš ap 6,4 l/100 km (tā kompis rāda). Ja vajadzīgs izdarīt kādu asu manevru, gāzi grīdā, šitais motorīts izvilks! Pārējais viss, kā jau tāda gada auto pienākas. Pie negatīvām īpašībām varu pieminēt – diezgan paskaļš salonā, ne visai apmierināts esmu ar oriģinālo audio sistēmu, diezgan zems, kaut uzreiz to tā nevar pateikt.


Uldis Ozols, 09/06/2009

2.0 D4 Linea Sol Tech. M/T

  • Kopējais vērtējums 2/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 1/5

Sveiciens no Dobeles. Kad 2008gada beigās izdomāju iegādāties savai firmai šo auto, es galvenokārt skatījos uz to, lai būtu liela vieta bagāžai, jo aizmugurējos sēdekļus var nolaist un izveidojas līdzena grīda. Arī aizmugurējie stikli ir tonēti un tāpēc tas, kas atrodas salona aizmugurējā daļā, no ārpuses nav redzams. Pērkot domāju, ka jauna mašina tomēr ir jauna.....un galu galā japāņu...... Bet braucot vakarā uz mājām no autoveikala (75km) sāku domāt ka kaut kas nav kārtībā ar priekšējo stiklu. Gāja dienas....un skatoties caur šo stiklu un uz to stiklu pilnībā sapratu ka tas tīrais BRĀĶIS. No ārpuses skatoties abos stikla aukšējos stūros bija bedres. Savukārt no iekšas skatoties tajos stūros visa bilde pamatīgi izkropļota. Stikla augšējai daļai skatoties cauri liekās ka braucu ar brillēm. Braucot lielāku gabalu sāka sāpēt acis. Atklāju vēl otru nepareizu lietu - bremzes pedālis ir novietots pārāk tuvu gāzes pedālim un nepārtraukti traucē braukšanai. Kad griezos pie pārdevējiem viņi atbildēja, ka tas esot par pedāļiem standarts visiem Avenšiem. Savukārt par stiklu bija jāgaida vesels mēnesis (kamēr viņi sazinās ar ražotāju).....to nomainija, bet ideālu jau neuzlika (stūros mazliet kropļo), bet braucot vairs acis nesāp. Pievērsu uzmanību citām Toyota Avensis automašīnām Wess motora autosalonā un sapratu, ka mana mašīna nav vienīgā. Tur citām arī tie greizie stikli!!!  Kas vēl - uzzināju ka Avenšus un stiklus Avenšiem tagad ražo Anglijā. Pērkot esat uzmanīgi. Bet par pārējo pagaidām - skaista, klusa. 

Ivars Janševskis, 24/02/2009

2.0 D4 Linea Sol Tech. A/T

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

"Nav labāka auto kā dienesta auto" reiz biju dzirdējis šādu teicienu, un jāatzīst, ka tas atbild patiesībai konkrētā gadījumā. Kārtējo reizi Toyota pierāda to, ka auto ražošanā saglabā augstāko komplektēšanas kvalitāti. Auto piecu gadu laikā ir kalpojis kā darba zirgs un turpina saglabā savu izturību un uzticību. 2004 gada izlaiduma modelim tā arī nav sadzirdama ne piekares klaboņa ne salona paneļu čīkstēšana vai atsevišķu mezglu nestrādāšana. Auto ir domāts braukšanai nevis servisa apmeklējumiem. Nav korozijas pazīmju. Patiesībā it kā nebūtu par ko piesieties, tomēr viens moments ir. Tukšgaitā brīžiem netur motora apgriezienus, kā man paskaidroja Toyota servisa dīleris, šī esot droseles potencometra slimība šiem modeļiem un remonti esot bezjēdzīgi, vienkārši ar to jāsadzīvo. Šķiet iegādājoties Avensi ar A/T kārbu ir jāpievērš šim faktam vērība. Dodu tomēr visos parametros četras zvaigznes, jo ir arī šinī klasē vēl labāki auto.

Armands Sakne, 10/01/2009

2.0 D4D Linea Sol Tech. A/T

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Braucu ar šo auto jau otro mēnesi un ir radušās jau pāris lietas, kas patīk un kas nepatīk. visā visumā ērts un praktisks auto, ar ļoti lielu ietilpību, ar labu audio sistēmu, ekonomisks, patīkami nostrādāts salons ar ļoti daudz kabatiņām un cimdu nodalījumiem, bet ir tomēr dažas lietas kas uzreiz radīja tādu nepatīkamu iespaidu, motora paātrinātās uzsildīšanas sūknis pie lietošanas rada tādu tikšķēšanu salonā (bet toyota centrā teica ka viss OK, tā jābūt), nepatīk tas ka, lai nolaistu aizmugurējā beņķa atzveltnes ir jāizāķē drošības siksnas (diezgan cimperlīgs darbs), parking sensors varēja pīkstēt skaļāk iekšpusē un nepīkstēt auto ārpusē, sānslīdes sistēmu nevar izslēgt (rada bažas, ja pie liela ātruma auto samet, vai tas man netraucēs iztasnot auto), bet nu tie jau ir tikai tādi sīkumi, visā visumā auto ir ļoti labs, ērts un ekonomisks, vidēji pilsēta šoseja ap 7l, iesaku visiem toyota piekritējiem!

Artūrs Lācis, 08/12/2008

2.4 D4 Linea Sol Tech. A/T

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Sveicieni no Carnikavas lielākajam auto pircēja ceļvedim LV! Paldies par iespēju vērtēt savu auto.  Savu Avensiku, tā nav kļūda, tas ir piešķirtais vārds, jo uzskatu , ka auto ir dzīva būtne un ar viņu ir jākomunicē kā ar līdzīgu, iegādājos pirms 2 gadiem un esmu nobraucis jau ap 60 t.km, tāpēc varu objektīvi vērtēt! Tātad, par pozitīvo:1) 2,4 litru dzinējs dod teicamu dinamikas un ekonomijas kombināciju;2) apdares metāla dizaina elementi izskatās elegantāk nekā konkurentiem; 3) pietiek vietas pieciem braucējiem gan galvas, gan kāju līmenī;4) viens no plašākajiem bagāžas nodalījumiem savā klasē;5) stūre un vadītāja sēdeklis ir regulējami plašā amplitūdā;6) braukšana ir komfortabla, laba trokšņu izolācija,7)mani sargā 2 priekšēji un 2 sānu drošības spilveni, kā arī drošības aizkari priekšā un aizmugurē; 8)izturīgs auto-izejot tehnisko apskati CSDD jau 2 gadus netika atzīmēts neviens!!! mīnuss. Tagad arī par negatīvo(piedod, Avensik, ja vari!):1)sēdekļu auduma apdare varēja būt kvalitatīvāka, tāpēc citiem pircējiem iesaku uzreiz skatīties uz ādu;2)lai nomainītu izdegušo priekšējo lukturu lampu, nācās krietni papūlēties, bija sarežģīti ar piekļuvi, bet tas jau laikam visām japāņu auto raksturīgi. Tas arī viss! Iesaku visiem

Jānis Kravalis, 29/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi