C-HR krosovers Toyota zīmola hierarhijā atrodas pozīcijā, kuru pārsteidzoši ilgu laiku nebija aizņēmis neviens cits modelis.
Redziet, C-HR izmērs faktiski atbilst Nissan Qashqai, automašīnai, kas ir atbildīga par ģimenes krosoveru pirkšanas buma aizsākšanos. Tas šķiet nedaudz negodīgi, jo līdzīgu soli Toyota centās spert jau desmit gadus agrāk ar oriģinālo RAV4.
Gadu gaitā RAV4 ir audzis un audzis, mūsdienās kļūstot par visai lielu un dārgu auto. Tajā pat laikā C-HR veikli iekāpis RAV4 iepriekš valkātajās kurpēs, konkurējot ar tādiem ģimenes SUV kā Škoda Karoq, Seat Ateca, iepriekšminēto Qashqai un stila ziņā radniecīgo, bet izmēros mazāko Nissan Juke.
Ir vairāki iemesli, kādēļ C-HR kļuvis par iekārojamu pirkumu – braukšanas īpašības, plašais pamataprīkojums, pamanāmais dizains un hibrīda dzinēji, kas pēc ražotāja datiem ir ne vien ekoloģiskāks, bet arī ekonomiskāks kā konkurentu dīzeļdzinēji.
Modernizētās versijas eksterjerā redzamas vien nelielas izmaiņas, taču svarīgākais - tas tiek piedāvāts ar diviem hibrīddzinējiem.
Lasi tālāk, lai noskaidrotu kā modernizētais C-HR izskatās uz galveno konkurentu fona un kuras modifikācijas uzskatāmas par veiksmīgāko izvēli.
Lapa 1 no 4