Auto tests
Dacia
Duster
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
C-HR hibrīdam ir daudz līdzību ar Toyota Prius – abas automašīnas izmanto kopēju platformu un 1,8 litru benzīna motoru savienojumā ar elektromotoru. Abos gadījumos šis tandēms ir sajūgts ar CVT automātisko transmisiju. Šī recepte lieliski strādā pēdējās paaudzes Prius, taču C-HR paaugstinātais klīrenss un palielinātais virsbūves svars ievieš korekcijas.
Ātruma uzņemšana 1,8 litru hibrīda modifikācijai prasa gana ilgu laiku, benzīna motoram paātrinājuma brīdī liekot lietā visai lielu piepūli. Konkurentu dīzeļdzinēji, piemēram, Seat Ateca 1,6 l TDI un Nissan Qashqai 1,5 l dCI laika izteiksmē nebūs krietni ātrāki, taču iekļaušanās satiksmē noritēs mierīgāk un relaksētāk.
Līdz ar modeļa modernizāciju pieejams kļuva arī 2,0 litru hibrīddzinējs. Tam ir par 62 ZS vairāk nekā 1,8 litru versijai, sasniedzot 184 ZS. Līdzīgus jaudas parametrus demonstrē arī Volvo XC40 T4 un Škoda Karoq 2,0 litru benzīna agregāts. Lai arī Karoq joprojām ir pa sekundi ātrāk skrējienā līdz 100 km/h, 184 ZS versija ir dinamiskāka par priekšteci.
Kādreiz C-HR bija pieejams ar 1,2 litru benzīna motoru, taču tagad tam ir divas hibrīda opcijas.
Salīdzinot ar benzīnu, 1,8 litru hibrīds ir smagāks. Liekie kilogrami papildus noslogo balstiekārtu, pilsētas režīmā satricinot C-HR citādi mierīgo stāju. Šī iemesla dēļ labāk atteikties no lielizmēra diskiem un izvēlēties 17 collu risinājumu. Lielākā ātrumā varēs sajust smagnējās virsbūves ietekmi uz auto uzvedību, taču kopumā C-HR vadāmība atbilst klases standartiem.
2,0 litru hibrīds ir mācījies no sava priekšteča kļūdām, vairāk līdzinoties benzīna versijai. Līkumotos ceļos Seat Ateca sagādās nedaudz vairāk jautrības, taču modernizētais C-HR guvis ievērojamus uzlabojumus, piemēram, labāk spējot absorbēt ceļa nelīdzenumus.
Braucot mazā ātrumā, 1,8 litru hibrīda versija var paļauties tikai uz elektromotoru, padarot braucienu krietni klusāku kā standarta benzīna vai dīzeļa motora gadījumā. Diemžēl pat neliela paātrinājuma brīdī tiek iedarbināts arī benzīna dzinējs, izjaucot patīkamo klusumu.
Šajā situācijā atbildība jāuzņemas CVT automātiskajai transmisijai. Tiklīdz nospiežat akseleratora pedāli, motora apgriezieni strauji palielinās, tahometra bultiņai saglabājot augstu pozīciju līdz brīdim, kad esat sasniedzis nepieciešamo ātrumu. Šo procesu pavada nepatīkams troksnis, kas ātri vien būs dzirdams arī salonā sēdošajiem.
2,0 litru hibrīds ir krietni vien klusāks, benzīna dzinējam un elektromotoram sadarbojoties harmoniskāk. Iekšdedzes dzinējs uz šosejas būs rāms un mierīgs, bet elektriskajā režīmā būs dzirdams tikai troksnis no sānu spoguļiem.
€
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Kia Stonic ir uz mazauto platformas veidots kompakts krosovers ar salīdzinoši labu aprīkojumu, labām braukšanas īpašībām un ilgu garantijas termiņu. Tiesa gan, tas varēja būt mazliet lētāks un praktiskāks. …
Auto tests
Mercedes-Benz GLC varbūt nav tik praktisks kā daži konkurenti, taču tik un tā ir vērā ņemams, ja jums ir nepieciešams kompakts premium zīmola SUV – kamēr vien jūs izdarāt pareizo izvēli papildaprīkojuma sarakstā. …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …