Priekšā sēdošajiem nebūs jāsūdzas par brīvo vietu kājām vai galvai, taču to pašu nevar teikt par aizmugurējiem pasažieriem. Lai arī C-HR un Seat Ateca ir līdzīga izmēra automašīnas, japāņu krosovera aizmugurē būs krietni vien šaurāk, ietilpības ziņā līdzinoties klasi zemākām automašīnām, piemēram, Renault Captur.
Bērniem vai garāka auguma pusaudžiem vieta šeit pietiks, taču šaurie sānu logi un augstā logu līnija var radīt klaustrofobiskas sajūtas.
Neatkarīgi no aprīkojuma līmeņa, C-HR būs 60:40 attiecībā nolaižamas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes. Diemžēl 40:20:40 iespēja netiek piedāvāta, turklāt atzveltnes nolaišanas rokturi neatrodas bagāžniekā, bet gan līdzās galvasbalstiem. Atšķirībā no Volkswagen Tiguan, aizmugures sēdekļus nav iespējams pabīdīt un sagāzt uz aizmuguri.
Salīdzinot bagāžnieka ietilpību, C-HR ir grūti spēkoties ar cenas ziņā līdzvērtīgajiem Ateca vai Qashqai, atpaliekot arī no izmēros mazākā Q2.
Viens no izteiktākajiem C-HR trūkumiem ir nojaušams, tiklīdz aplūkojam krosovera virsbūves formu. Aizmugures dizains rada vairākas aklās zonas, sarežģījot atpakaļskata pārredzamību, un mazie aizmugures sānu lodziņi nebūs lieli palīgi.
Priekšējā pārskatāmība ir laba, lai arī priekšējās statnes nedaudz aizsegs skatu brīdī, kad centīsieties izbraukt no krustojumiem. Seat Ateca un Škoda Karoq šajā lauciņā uzrāda labākus rezultātus.