Auto tests
Škoda
Karoq
Škoda Karoq ir vienkārši ideāls ģimenes krosovers – komfortabls un ļoti praktisks. …
Toyota C-HR ir pieejami divi parastie hibrīda benzīna dzinēji - 140 ZS 1,8 litru un jaudīgākais 200 ZS 2,0 litru agregāts. Tāpat nopērkama arī 220 ZS plug-in hibrīda (PHEV) versija, kas apvieno 2,0 litru dzinēju ar lielāku akumulatoru. Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlaties, visi dzinēji ir ir sajūgti ar CVT automātisko pārnesumkārbu, kas demonstrē ātru reakciju.
Mūsu izvēle ir 1,8 litru agregāts. Lai arī tam nav fantastiskas dinamikas īpašības, līdz 100 km/h paātrinoties 9,9 sekundēs (sekundi lēnāk nekā Lexus LBX), ar to bez lieliem sarežģījumiem varēsiet sasniegt ātrumu, kāds nepieciešams braucienam pa šoseju.
Ja tas jums nav piemērots, izmēģiniet 2,0 litru hibrīddzinēju. Mēs pārliecinājāmies, ka 100 km/h tas sasniedz ātrāks nekā Ford Puma 1.0 Ecoboost un VW T-Roc 1.5 TSI.
PHEV versijai ir lielāka jauda (220 ZS), un tas ir vēl dinamiskāks, tiekot līdz 100 km/h 7,4 sekundēs. Tas nozīmē, ka taisnā līnijā tas ir ātrāks nekā Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV. Ar elektrību japāņu krosovers prot veikt 66 km distanci, kas ir nedaudz vairāk nekā iepriekšminētajiem konkurentiem.
C-HR nav tik ass un jautrs braukšanā kā Audi Q2 vai Ford Puma, taču, braucot normālā režīmā, C-HR vadāmība joprojām ir nosvērta un labi sabalansēta. Arī stūres iekārta ir pietiekami precīza, lai veiktu dinamiskas virāžas.
Līkumos virsbūvei ir tendence nedaudz sasvērties, savukārt asākās kaskādēs priekšējas riepas var zaudēt saķeri. Vairums C-HR īpašnieku gan šīs nianses nepamanīs, jo ikdienišķā braucienā krosovers uzvedas pārliecinoši.
C-HR ir salīdzinoši mīksta balstiekārta, kas nodrošina vienmērīgu braukšanu. Lai gaitu padarītu maksimāli komfortablu, jāizvēlas Active vai Style komplektācijas līmeņi, jo tie aprīkoti attiecīgi ar 17 un 18 collu riteņu diskiem, atšķirībā no 19 un pat 20 collu vieglmetāla diskiem, kas pieejami Luxury, Premiere Edition, GR Sport un GR Sport Premiere Edition versijās. Mēs vēl neesam izbraukuši ar GR Sport versiju, kurai ir stingrāka balstiekārta, taču sagaidāms, ka tas būs viscietākais no visiem C-HR.
Lai tiktu galā ar papildu svaru, PHEV versijai ir pielāgoti balstiekārtas uzstādījumi, sekmīgi adaptējot papildu svaru no akumulatora un elektromotra. Lai arī gaita ir nedaudz cietāka nekā parastajam hibrīdam, braukšanas komforts ir līdzvērtīgs.
Vieglā hibrīda dzinējs nelielā ātrumā var pārvietoties tikai ar elektromotoru, tāpēc tas ir klusāks nekā vairums mazo SUV, kam nav uzstādīta šī tehnoloģija. Tomēr, lai paātrinātos ašāk, ir nepieciešama palīdzība no benzīna dzinēja, un iekšdedzes agregāta pieslēgšanās būs dzirdama arī salonā.
Pie vainas ir CVT automātiskā pārnesumkārba - kad nospiežat akseleratora pedāli, augstie motora apgriezieni piepilda salonu ar kaitinošu troksni. Lexus LBX, kas aprīkots ar CVT, piemīt tāda pati īpašība, taču tā trīs cilindru motors ir daudz klusāks nekā 2,0 litru agregāts iekš C-HR. Neatkarīgi no iegādātās versijas, C-HR salons ir labi izolēts no pretvēja un ceļa trokšņiem.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Škoda Karoq ir vienkārši ideāls ģimenes krosovers – komfortabls un ļoti praktisks. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …