Auto tests
Land Rover
Range Rover Evoque
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Toyota C-HR nešķiet īpaši lēts pirkums, ja salīdzina ar Seat Ateca vai Škoda. Dārgākie C-HR apdares līmeņi atrodas tajā pašā teritorijā, kur premium klases alternatīvas, tostarp BMW X1, Lexus LBX un Volvo XC40.
Tāpat pastāv arī liela cenu atšķirība, ja salīdzinām hibrīda un uzlādējamā hibrīda versijas. PHEV versija ir dārgāka nekā līdzvērtīgs Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV.
Oficiālais degvielas patēriņš visās versijās ir ļoti zems. Testēšanas laikā 2,0 l parastā hibrīda dzinēja apetīte bija 4,8 l/100 km.
Toyota ierindojās piektajā vietā no 31 ražotāja mūsu 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā - nedaudz zemāk nekā iepriekš (otrā vieta), taču joprojām teicami.
Jaunākās paaudzes C-HR ir pārāk jauns, lai to iekļautu uzticamības reitingā, taču iepriekšējais modelis (2016-2023) bija viens no lieliskākajiem automobiļiem savā klasē.
Lai gan Toyota standarta trīs gadu garantija pati par sevi nav nekas īpašs, tā tiek automātiski pagarināta līdz pat 10 gadiem vai 185 000 km, ja katru gadu savu C-HR apkopsiet oficiālajā Toyota centrā. Tas pārspēj visus konkurentu piedāvājumus.
C-HR ir visai komfortabls, ņemot vērā kompakto SUV standartus. Dārgāko versiju durvju iekšpusē būs redzami daudz mīksto plastmasas elementu, kā arī zamšādas apdare.
Lētāko versiju sēdekļi ir apšūti ar audumu, kas izgatavots no 100 % pārstrādātām pudelēm, savukārt daļēja zamšādas efekta polsterējums ir izgatavots no 45 % vecu pudeļu. Ādas sēdekļi būs pieejami par papildu maksu.
Kopumā C-HR salons ir kvalitatīvs, lai arī aizmugures durvju apšuvumā izmantota visai lēta plastmasa.
Ja vēlaties izbaudīt kvalitatīvāko interjeru šajā klasē, mēs jums ieteiktu Lexus LBX.
Euro NCAP jaunākajam C-HR piešķīris piecas zvaigznes no piecām par drošību. Visaugstākie rezultāti tika iegūti par bērnu aizsardzību un neaizsargāto satiksmes dalībnieku aizsardzību (86% katrā sadaļā).
C-HR ir aprīkots ar pietiekami plašu drošības aprīkojumu, tostarp automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), aklo zonu uzraudzību un ceļa zīmju asistentu. Jūs saņemat arī joslu uzraudzības sistēmu un automātisko tālo gaismu palīgsistēmu priekšējiem lukturiem.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …