Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Toyota C-HR nešķiet īpaši lēts pirkums, ja salīdzina ar Seat Ateca vai Škoda. Dārgākie C-HR apdares līmeņi atrodas tajā pašā teritorijā, kur premium klases alternatīvas, tostarp BMW X1, Lexus LBX un Volvo XC40.
Tāpat pastāv arī liela cenu atšķirība, ja salīdzinām hibrīda un uzlādējamā hibrīda versijas. PHEV versija ir dārgāka nekā līdzvērtīgs Kia Niro PHEV vai Mazda MX-30 R-EV.
Oficiālais degvielas patēriņš visās versijās ir ļoti zems. Testēšanas laikā 2,0 l parastā hibrīda dzinēja apetīte bija 4,8 l/100 km.
Toyota ierindojās piektajā vietā no 31 ražotāja mūsu 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā - nedaudz zemāk nekā iepriekš (otrā vieta), taču joprojām teicami.
Jaunākās paaudzes C-HR ir pārāk jauns, lai to iekļautu uzticamības reitingā, taču iepriekšējais modelis (2016-2023) bija viens no lieliskākajiem automobiļiem savā klasē.
Lai gan Toyota standarta trīs gadu garantija pati par sevi nav nekas īpašs, tā tiek automātiski pagarināta līdz pat 10 gadiem vai 185 000 km, ja katru gadu savu C-HR apkopsiet oficiālajā Toyota centrā. Tas pārspēj visus konkurentu piedāvājumus.
C-HR ir visai komfortabls, ņemot vērā kompakto SUV standartus. Dārgāko versiju durvju iekšpusē būs redzami daudz mīksto plastmasas elementu, kā arī zamšādas apdare.
Lētāko versiju sēdekļi ir apšūti ar audumu, kas izgatavots no 100 % pārstrādātām pudelēm, savukārt daļēja zamšādas efekta polsterējums ir izgatavots no 45 % vecu pudeļu. Ādas sēdekļi būs pieejami par papildu maksu.
Kopumā C-HR salons ir kvalitatīvs, lai arī aizmugures durvju apšuvumā izmantota visai lēta plastmasa.
Ja vēlaties izbaudīt kvalitatīvāko interjeru šajā klasē, mēs jums ieteiktu Lexus LBX.
Euro NCAP jaunākajam C-HR piešķīris piecas zvaigznes no piecām par drošību. Visaugstākie rezultāti tika iegūti par bērnu aizsardzību un neaizsargāto satiksmes dalībnieku aizsardzību (86% katrā sadaļā).
C-HR ir aprīkots ar pietiekami plašu drošības aprīkojumu, tostarp automātisko avārijas bremzēšanu (AEB), aklo zonu uzraudzību un ceļa zīmju asistentu. Jūs saņemat arī joslu uzraudzības sistēmu un automātisko tālo gaismu palīgsistēmu priekšējiem lukturiem.
€
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …