Auto tests
Land Rover
Range Rover Evoque
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Lai gan Toyota C-HR ir mazajā SUV klasē, salonā nebūs jāsēž tik augstu kā daudzos konkurentos. Sēdpozīcija būs tuvāk segumam nekā, piemēram, Škoda Karoq, lai gan joprojām būsim augstāk nekā parastā hečbekā, piemēram, VW Golf.
Salonā nav būtisku ergonomisku problēmu, un, par laimi, C-HR ir fiziskas klimata kontroles vadības ierīces (atšķirībā no daudziem mūsdienu automobiļiem). Sēdeklis un stūres rats ir regulējami plašā diapazonā, taču garāka auguma braucēji vēlēsies, lai sēdekli varētu nolaist vēl zemāk.
Stilizētā virsbūves aizmugurējā daļa samazina redzamību, apgrūtinot braukšanu atpakaļgaitā, un nelielie aizmugurējie sānu logi nepalīdz situācijas uzlabošanā.
Par laimi, visām versijām ir atpakaļgaitas kamera. Distances sensori ir papildaprīkojums sākuma līmeņa (Active) versijai, savukārt Style un dārgākām versijām priekšējie un aizmugurējie stāvvietas sensori ir standarta aprīkojumā. Priekšējā pārskatāmība kopumā ir laba, un priekšējie statņi krustojumos pārlieku netraucē.
Jums nebūs nekādu problēmu ar brīvo telpu C-HR priekšējos sēdekļos, ja vien neesat krietni garāks par 180 cm. Salons ir arī pietiekami plašs, lai jūsu elkonis neberzētos pret blakussēdētāju.
Toyota apgalvo, ka panorāmas stikla jumts paaugstina griestu augstumu par 3 cm, nevis samazina vietu galvai, un tas noteikti padara salonu atvērtāku un plašāku.
Starp vadītāju un pasažieri ir vieta, kur nolikt dažādas sīklietas, savukārt glāžu turētāji novietoti blakus pārnesumu pārslēgšanas svirai. Tiesa, durvju kabatas ir diezgan šauras. Ņemot vērā, ka C-HR ir līdzīga izmēra krosovers kā Škoda Karoq, varētu pieņemt, ka aizmugurējā telpa abos automobiļos būs līdzīga. Diemžēl tas tā nav.
Patiesībā C-HR aizmugurē ir diezgan šaurs, un aizmugurējā vieta kājām un galvai ir līdzīgā tai, ko piedāvā mazāki SUV, piemēram, Lexus LBX un Peugeot 2008.
Divi bērni - vai pat gados jaunāki pusaudži - par telpu nesūkstīsies, taču daži šeit jutīsies diezgan klaustrofobiski, jo aizmugurē ir mazi sānu logi. Trīs cilvēkiem šeit būs mazāk vietas daudzos C-HR konkurentos. Visiem C-HR ir 60/40 nolokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, taču 40/20/40 proporcija netiek piedāvāta.
Diemžēl no bagāžnieka nav iespējams nolocīt sēdekļu atzveltnes, jo poga atrodas līdzās galvas balstiem.
Aizmugurējie sēdekļi nav bīdāmi vai atvāžami, savukārt regulējams jostasvietas atbalsts ir pieejams tikai vadītājam, bet ne pasažierim.
Ja vēlaties lielāku daudzpusību, ir vērts aplūkot Škoda Karoq piedāvājumu. Šim krosoveram ir Varioflex sēdekļi, kurus var noliekt, bīdīt uz priekšu un atpakaļ vai pat pilnībā izņemt no automašīnas.
Active versija ieguvusi nelielu (8,0 collu) informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu, kas ietver Android Auto un Apple CarPlay savukārt visās pārējās C-HR versijās ir 12,3 collu skārienekrāns. Tas ir novietots augstu un nedaudz slīpi pret autovadītāju, lai to būtu viegli saskatīt un aizsniegt. Operētājsistēma nav no intuitīvākajām, taču to var diezgan ātri apgūt, un ekrāns ātri reaģē uz mūsu darbībām. Versijās ar lielāku ekrānu ir iebūvēta arī satelītnavigācija un balss atpazīšana.
Active un Style versijās būsu sešu skaļruņu audio sistēma, bet pārējās versijas tikušas pie lieliskās JBL skaņas sistēma ar deviņiem skaļruņiem.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …