Toyota apgalvo, ka Camry ir “uztūnēts atbilstoši Eiropas prasībām”. Vai tas nozīmē, ka Eiropas Camry ir labāka vadāmība, nekā amerikāņu Camry? Varbūt, ka tā arī ir, taču reālajā dzīvē Camry tik un tā rada iespaidu, ka daudz labprātāk tas vienkārši kreisē pa šoseju, nevis dinamiski maina joslas. Stūres reakcija ir lineāra un vienmērīga, taču balstiekārta ir orientēta uz komfortu, tāpēc likumsakarīga parādība šajā auto ir virsbūves sasvere pagriezienos. Uzreiz kļūst skaidrs, ka šis noteikti nav 3. sērijas BMW konkurents.
Protams, pozitīvs ieguvums no mīksti noregulētas balstiekārtas ir spēja pārvarēt fenomenu, ko mēs šeit pazīstam kā “Latvijas ceļu seguma kvalitāte” – Camry bezbēdīgi šļūc pāri visvisādiem ceļa negludumiem, nezaudējot savu majestātisko stāju. Tomēr lielākā ātrumā uz šosejas gribētos, lai auto ir mazliet stabilāks – un, ja tavi bērni automašīnās mēdz ciest no “jūras slimības”, Camry varbūt nav pats piemērotākais auto.