Šī jau ir Toyota, kas ražota Anglijā, no tā izriet materiālu un ražošanas kvalitāte nav vairs Japāņu! Cik liekas, tad vārds un kvalitātes zīme ir iegūts ar iepriekšējiem modeļiem, šis man bija pirmais mēģinājums parbaudīt Toyotas kvalitāti, tāpēc iegādajos jaunu auto pie vietējā dīlera.Diemžēl esmu vīlies par Toyota marku,domāsiet ne īsto modeli izvēlējos, nē esmu šīs zīmes auto papētījis tā nopietnāk un skaidri zinu pie Toyotām nekad vairs neatgriezīšos!Kad izvēlējos corollu noteicošais bija kvalitātes zīmols, tika pievērtas acis uz to, ka auto ir pazems, braukšanas gaita neizteikta(auto bez gandarījuma),salona apdare lēta. Pēc 50 000km prasīju, lai nomaina amortizātorus, jo katrs ir savā mīkstumā, bet servisa testeris radija normas robežas, trūka daži procenti līdz neatbilstībai, servisa meistari nu nekādi nebija pretīmnākoši! Uz 80 000km auto noslāpstot salūza spara rats, tajā sabira balasējošās atsperes,pie kam sajūga diskam frikcija bija atlikusi arī vairs tikai 2mm,par ko izbrīnīts biju, jo man prasīja vai to mainīšu,tas neietilpstot garantijas remontā! Priekš tada maza auto ar 2.0 dīzeli diezgan apetelīgs 7.0l vidējais gadā. Apkope uz 105 000km izmaksāja 655.Ls,kas arī nosēdina uz pēcpuses-nu kur tik daudz,bet šim motoram ir siksna ar visu tam izrietošo! Nobraucu līdz 165 000km, divas reizes motoram bija pazudusi īslaicīgi jauda vienādi,par ko dīlera servisā bija divi dažādi defektācijas slēdzieni! Rakstīt varētu daudz, bet galvenais ko sapratu - Āzijas auto ir ekspluatācijā dārgi!
Jānis Pipars, 20/08/2009