Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Mēs vēl neesam redzējuši Corolla Touring Sports skopāko versiju, taču šķiet, ka salons tai diez vai dramatiski atšķirsies no tā, ko redzam šobrīd (ja neskaita, ka displeja izmērs instrumentu panelī nebūs vairs 7, bet gan 4,2 collas). Transmisijas tunelis ir augstāks un platāks nekā iepriekš, tomēr viss pārējais kļuvis vienkāršāks un gaumīgāks. Patīkamu iespaidu atstāj arī “piano black” un hromētie apdares akcenti.
Lai uzlabotu ceļa pārrredzamību, Toyota inženieri ir sašaurinājuši priekšējās jumta statnes, pazeminājuši dzinēja pārsega līniju un pārvietojuši spoguļus uz durvīm. Taču manevrēšanu stāvvietās noteikti atvieglos distances sensori un atpakaļskata kamera. Touch & Go infosistēma pagaidām ir vienīgā opcija - Apple CarPlay vai Android Auto šajā modelī šobrīd nav pieejams.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču otrajā rindā pietiekoši ērti arī tālākos braucienos būs vien maziem bērniem. Tiem, kas meklē ģimenes universāli jāņem vērā, ka vieta Corolla Touring Sports kravas nodalījumā ir atkarīga no izraudzītā motora, tieši tāpat kā gadījumā ar Corolla hečbeku.
Kamēr 1,2 un 1,8 litru motori ļauj Touring Sports demonstrēt 598 litru bagāžnieka ietilpību, modifikācijā ar 2,0 litru motoru šī ietilpība sarūk līdz 581 litram. Tas ir tāpēc, ka lielākā tilpuma motors neatstāj vietu baterijas novietošanai zem motora pārsega un tā ir novietota zem bagāžas nodalījuma grīdas. Golf universālis, Hyundai i30 universālis un Škoda Octavia universālis var lepoties ar lielāku kravas nodalijuma ietilpību, bet – neviens no tiem nav pieejams ar hibrīddzinēju.
Pat bāzes versijas Corolla Touring Sports var lepoties ar pieklājīgu aprīkojumu, taču mēs izvēlētos tādu modifikāciju, kurai ir pilns drošības aprīkojums, distances sensori un divzonu klimata kontrole, kā arī lielākais no abiem pieejamajiem infosistēmas ekrāniem. LED lukturi ir standartaprīkojumā.
€
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …