Auto tests
Mercedes-Benz
B-Klase
B-Klase ir pieņemams variants, ja tev nepieciešams maksimāli prestižs, drošs un ietilpīgs ģimenes hečbeks. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Mums gan pieder 2004. gada Corolla Verso 2.0 TDI . Uzticams auto, labs uz ceļa, ne pārāk skaļš, kas ir labi. Jāsaka, ka remonti var sanākt dārgi. Tas nav pats lētākais variants. Bet komforts ir. Daudz vietas, kur novietot dažādus nieciņus. Liels bagāžas nodalījums un saka, ka daudz vairāk nekā jaunajam Verso. Pilsētā nebūs tik ekomisks, kaut gan 7 litri nav daudz. Visā visumā labs auto, bet, jā remonti var izmaksāt dārgi.
Viktorija Purvēna, 08/11/2018
Ļoti ērts lietošanā. Vadītājs augstu sēž, salīdzinot ar vieglo auto.Ērti, ka bīdās uz priekšu atpakaļ katra aizmugurējā sēdekļa daļa. Augsti griesti. Pie parkošanās un apgriešanās ;loti palīdz aizmugures kamera. Viegli regulējami ventilācijas slēdži, radio. Kluss motors.
Gita Veigule, 14/10/2013
Ar Verso braucu gandrīz gadu. Auto patīk, pēc Mazda Premacy liekas ļoti kluss. Vadāmība laba, motors 1.6, bet dinamikas pietiek gan pilsētā, gan ārpus. Degvielas patēriņš līdz 8/100km. Labi parkoties, liels pagrieziena rādiuss, ērta iekāpšana mašīnā, salonā daudz vietas. Viegli nolocīt aizmugurējos sēdekļus. Daudz visādu paslēptu vietu, kur glabāt sīkumus, rodas iespaids, ka auto taisīts kontrabandistiem. Elektronika strādā perfekti, ātrumu pārslēdzējs atrodas parocīgā vietā, braucot laba redzamība. Labi turas uz grunts ceļa, trokšņi no ārpuses minimāli. Trūkumi - vadītāja sēdvieta varētu būt ērtāka. Iesaku iegādāties.
andris gavars, 21/12/2009
No 3 pretendentiem (Zafira, Mazda 5, Verso), paliku pie Verso. Salonā viss pa rokai, ievietot var 2us velo (bez aizmugurejiem riteņiem) stāvus, nolaižot 2.rindas vienu no sēdekļiem, plus vēl 2 pasažieri aizmugurē var sēdēt. Sēdpozicija augsta, bieži kāpjot iekšā/ārā ērti. Labs serviss (pie Amserv). Varēja būt kvalitatīvāka salona apdare, ātri smērējas sēdekļi. Plašuma sajūta salonā (ja pirms tam braukts ar sedaniem).
Maris Kilups, 27/07/2009
auto ir labs.bet ir problēmas dīzelim ar sprauslām (sliktās degvielas dēļ) un, cik nojautu, arī turbīnas problēmas pie neliela noskrējiena.
einars birkhāns, 22/07/2009
auto praktisks un ērts,varētu būt labāki apdares materiāli salonā.Tas viss melnais ātri smērējas,kaut gan viegli tīrīt!Degvielas patēriņš 5-6 l dīzeļa,kur nu vēl mazāk! Pie 100 km/st paskaļš.
ilmārs immurs, 18/12/2008
ļoti atsaucīgs auto ar salīdzinoši mazu patēriņu pie attiecīgās jaudas. Ērts, praktisks un laba pārredzamība uz ceļa. Negatīvais - dikti plāni bleķi un jau pēc gada elkoņa atbalsts sācis izdilt.
lauris apsis, 15/12/2008
Ar Verso esmu noripinājis vairāk kā gadu, ap 70000 km. 2.2 litru dīzelis ir gana knašs, labi uzņem ātrumu un sniedz pārliecību ejot uz apdzīšanu. Gāzes pedāli tā ari nekad neesmu izspiedis līdz grīdai. Degvielas patēriņš vidēji ap 6,5 litriem arī nedzen izmisumā. Sākumā (līdz 15000 km) dzinējs rija eļļu, bet pēc garantijas remonta šī problēma ir novērsta. Pārnesumkārba slēdzas viegli, vienīgi jāpierod, ka atpakaļgaita un 1. pārnesums ir turpat blakus. Par ieslēgšanu atpakaļgaitā brīdina skaņas signāls. Stabilitāte uz ceļa lieliska, nekādu problēmu ar amortizāciju, lai gan bieži braucam 5 cilvēki un ne pa pašiem gludākajiem ceļiem. Salons ir ļoti plašs un augsts. Sēdekļi ir salīdzinoši augstu, tāpēc iekāpšanas / izkāpšana ir ļoti ērta. Īpaši patīkama ir sēdēšana otrajā rindā – kājām daudz vietas, plakana grīda bez centrālā tuneļa. Pie tam sēdekļu atzveltnes iespējams krietni nolaist uz aizmuguri – tas noder, ja kāds no mazajiem pasažieriem pa ceļam „atlūst”. Pāris detaļas gan ikdienā traucē – stūres centrālais segments, ko nospiežot dod skaņas signālu, ir pārāk izvirzīts, tāpēc griežot stūri regulāri sanāk negribot „uztaurēt”. Platie un slīpie A balsti reizi pa reizei traucē pārredzamību krustojumos, it īpaši labo pusi. Nomainīt priekšējā kreisā luktura lampiņu traucē akumulators un cilvēkam ar lielākām plaukstām un strupākiem pirkstiem tas var izrādīties neiespējami . Drošības siksnas slikti ievelkas atpakaļ, pirms durvju aizvēršanas jāpārbauda vai tās nekarājas ārpusē. No pozitīvajiem aspektiem noteikti jāpiemin Amserv Motors sniegtais serviss – neapšaubāmi viens no izcilākajiem, ja ne pats labākais Latvijā. Kopumā vērtējot, Corolla ir uzticams darba zirdziņš, kas lieliski kalpos arī kā ģimenes auto. „Terra” ir bāzes aprīkojuma līmenis un tāpēc pieņemams dienesta mašīnai, bet personīgajai gan gribētos vairāk – vismaz „Sol”.
Gunārs Pētersons, 07/12/2008
Auto visai dinamisks un braukšana sagādā visai patīkamas izjūtas - rodas sajūta, ka atrodies džipā, to pastiprina salona augstie griesti un stabilitātes sajūta. Lietoju pusgadu, un nav bijušas nekādas problēmas ne ar ritošo, ātrumpārnesumiem, ne motoru. Salons ērts, ietilpīgs. Mērinstrumentu panelis ar patīkamu dizainu un apgaismojumu, CD darbojas nevainojami, radiostaciju uztveršana pirmšķirīga. Liels bagāžas nodalījums, ērti aizmugurējie sēdekļi ar nolaižamu muguras daļu, kas tālāku braukšanu padara līdzīgu atpūtai. Manuprāt, īsts ģimenes, ceļojumu autiņš.
Imants Frišenbrūders, 27/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
B-Klase ir pieņemams variants, ja tev nepieciešams maksimāli prestižs, drošs un ietilpīgs ģimenes hečbeks. …
Auto tests
Viens no praktiskākajiem Fiat modeļiem, kas noderēs arī ģimenes vajadzībām. Diemžēl tā izskats pārlieku daudz atgādina standarta komerctransportu …
Auto tests
Touran ir pievilcīgs un praktisks, taču nav tik funkcionāls un ietilpīgs kā daži konkurenti. Ar to ir patīkami braukt, taču interjers ir diezgan neizteiksmīgs. …
Auto tests
Ford Grand C-Max ir lielisks minivens tiem, kam patīk braukt. Tagad tas arī ieguvis vēl ekonomiskākus dzinējus. …