Auto tests
Audi
TT Coupe
Audi TT ir viens no vislabākajiem pirkumiem šajā segmentā - tas nodrošina patiesu braukšanas prieku, turklāt ar to ir ļoti viegli sadzīvot ikdienā. …
2,0 litru atmosfēriskais dzinējs spēj nodrošināt spēcīgu tempu, taču tā jaudas un griezes momenta virsotnes atrodas augstā apgriezienu diapazonā, tāpēc nākas kārtīgāk strādāt ar gāzes pedāli. Zem 4000 apgriezieniem auto kļūst ļoti slinks, liekot vaicāt - kur palika jauda?
Gaita ir cieta, bet pieņemama, jo GT86 būtība ir vadāmība. Vieglais svars un klasiskais sporta auto princips (priekšā novietots dzinējs un aizmugures piedziņa) piešķir GT86 reālu manevrētspēju, kam palīdz arī ātra akseleratora un labi izsvarotās stūres reakcija. Aizmugures piedziņa ir ļoti aizraujoša trasē, taču uz koplietošanas ceļa GT86 precizitātē nevar mēroties ar Audi TT.
Spēcīgāk nospiežot gāzes pedāli, dzinēja skaņa ir tīri patīkama, kas nav slikti, jo tas būs jādara bieži. Arī, kreisējot pa šoseju, dzinēja skaņa ir dzirdama, taču tad tai pievienojas arī ceļa un pretvēja trokšņu kakofonija.
€
Aston Martin DB9 Coupe |
|
|
||
Aston Martin Vantage Coupe |
|
|
||
Audi TT Coupe |
€ 38 383 |
|
||
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
|
||
Ferrari F12 Coupe |
|
|
||
Ford Mustang |
€ 38 600 |
|
||
Jaguar F-type Coupe |
€ 70 180 |
|
||
Mercedes-Benz S-Klase Coupe |
€ 128 260 |
|
||
Opel Astra GTC |
€ 21 679 |
|
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
|
||
Subaru BRZ kupeja |
€ 26 990 |
|
||
Toyota GT86 |
€ 30 750 |
|
Auto tests
Audi TT ir viens no vislabākajiem pirkumiem šajā segmentā - tas nodrošina patiesu braukšanas prieku, turklāt ar to ir ļoti viegli sadzīvot ikdienā. …
Auto tests
Ferrari F12 ir viens no šī ražotāja lielākajiem pēdējā laika sasniegumiem. Tas nav tikai visu laiku ātrākais un jaudīgākais Ferrari, tas ir arī viens no pašiem lietojamākajiem. …
Auto tests
Jaguar F-type Coupe ir izcilas gaitas un vadāmības īpašības. Salīdzinot ar tādiem konkurentiem, kā Porsche 911, tam ir arī laba vērtības un cenas proporcija. …
Auto tests
Aston Martin DB9 izskatam ir apdullinošs efekts, bet zem motora pārsega ir reāla spēkstacija. Dažiem ar to varbūt pietiek, taču mums nepatika cietā gaita, smagnējā stūres reakcija un ceļa trokšņu izolācija. …