Auto tests
Land Rover
Range Rover
Range Rover ir viens no labākajiem apvidus un luksusa auto pasaulē – divi vienā! …
Highlander ieguvis to, ko Toyota nokristījusi par pašlādējošo hibrīdu. Tas nozīmē, ka SUV aprīkots ar mazas ietilpības akumulatoru, kas tiek lādēts ar benzīna dzinēju vai bremžu reģenerācijas procesā.
Vairumā situāciju Highlander prasmīgi izmanto gan iekšdedzes dzinēju, gan akumulatorā uzkrāto enerģiju. Uzsākot braukt nesteidzīgi, SUV pilnībā paļausies tikai uz elektrību, kas īpaši noderīgi būs sastrēgumu laikā. Salīdzinot ar konkurentiem, Hyundai Santa Fe un Kia Sorento hibrīda versijas retāk pilnībā paļausies uz akumulatora enerģiju.
Vadītājam pastāv iespēja pašrocīgi aktivizēt pilnībā elektrisko režīmu, taču tas iespējams vien noteiktās situācijās. Pat gadījumos, kad ceļš ir pilnībā līdzens, benzīna tiks ieslēgts jau pēc pārsimts metriem. Atšķirībā no pilnībā elektriskiem auto vai plug-in versijām, Highlander akumulatora kapacitāte ir pavisam neliela.
Nospiežot akseleratora pedāli, Highlander paātrinās bez lielas minstināšanās. Ieskrējiens līdz 100 km/h ilgst aptuveni 8 sekundes, kas ir nedaudz ātrāk nekā Santa Fe un Sorento.
Brīdī, kad vēlaties iegūt maksimālu paātrinājumu, Highlander šķietami “iesprūst” pirmajā pārnesumā. Benzīna dzinējs kļūst ļoti vokāls, sasniedzot augstu motora apgriezienu diapazonu. Mierīgas braukšanas piekritējiem nebūs jāsatraucas, jo citkārt iekšdedzes agregāts uzvedīsies rāmi - klusāk par saviem Dienvidkorejas konkurentiem.
Komfortablā balstiekārta tiek galā arī ar tiem ceļa nelīdzenumiem, kurus varētu just Santa Fe un Sorento vadītāji, taču mīkstā gaita liek upurēt citas braukšanas īpašības. Lielākā ātrumā Highlander virsbūve jūtami vairāk svārstīsies no vienas puses uz otru. Līkumotos posmos sportiskāk varēs justies pie Peugeot 5008 stūres.
2000 kg vilktspēja ir labāks rādītājs nekā Santa Fe un Sorento hibrīdversiju iespētais, tomēr nevar aizmirst par dīzeļdzinēju modifikācijām, kuras konkurentiem netrūkst.
Visās Highlander aprīkojuma versijās ietilpst elektriski regulējams vadītāja sēdeklis ar atmiņas funkciju. Tā pozīcija labi saskan ar pedāļu un stūres izvietojumu, tāpēc būs viegli atrast ērtu sēdpozīciju. Vienīgais trūkums - līkumotos ceļu posmos būs jūtams sēdekļu sānu atbalsta trūkums.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Range Rover ir viens no labākajiem apvidus un luksusa auto pasaulē – divi vienā! …
Auto tests
Mitsubishi L200 ir patiešām pievilcīgs darba zirgs lētākajā izpildījuma versijā Invite, taču dārgākajās Intense un Instyle tam jau nākas konkurēt ar vērā ņemamiem piedāvājumiem no Toyota un Nissan. …
Auto tests
Outback ir plašs, labi aprīkots un kompetents jebkurā jomā, taču ir pieejami arī izskatīgāki un lētāki konkurentu auto. …
Auto tests
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …