Auto tests
Land Rover
Discovery
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Ierīču izvietojums ir pietiekami intuitīvs. Piemēram, klimata kontroles slēdži ir lieli un viegli lietojami arī brauciena laikā. Paaugstinātā sēdpozīcija uzlabo apkārtējo pārskatāmību, paceļot mūs gandrīz vienā acu līmenī ar Range Rover īpašniekiem.
Turpinot par apkārtējo redzamību, priekšējās un aizmugurējās statnes ir šaurākas nekā dažiem konkurentiem. Arī sānu logi nebūs par mazu. Lai apjomīgo SUV novietotu stāvvietā, noderēs gan atpakaļskata kamera, gan distances sensori, kas iekļauti Executive un Premium aprīkojuma līmenī.
Ietilpībās ziņā Highlander neliek vilties – tas ir liels gan ārpusē, gan iekšpusē. Priekšā sēdošajiem būs daudz brīvas vietas kājām un pleciem. Mantu novietnes durvīs nav pašas lielākās, taču to kompensē masīvā “noliktava” starp priekšējiem sēdekļiem. Tāpat sīklietas varēs novietot līdzās ātrumpārslēgam un citviet.
Apbižoti nejutīsies arī otrās rindas pasažieri. Novietojot sēdekļus pēc iespējas tuvāk auto aizmugurei, sēdēšanas komforts ļauj izbaudīt pilnīgu brīvību. Vienīgais ierobežojums galvas telpai būs modeļiem, kas aprīkoti ar panoramas jumtu. Hyundai Santa Fe un Kia Sorento modeļos šis trūkums ir mazāk izteikts.
Trīs bērniem vai pieaugušajiem nebūs jārīvējas ar pleciem, savukārt brīvo telpu kājām izskaidro fakts, ka Highlander grīda pilnībā līdzena. Tas visvairāk priecēs vidū sēdošo.
Trešo sēdekļu rindu nebūs iespējams pacelt elektriski, tāpēc jāpaļaujas uz fizisku spēku. Tas pats attiecas uz sēdekļu pabīdīšanu otrajā rindā. Iekāpšanu aizmugurējās sēdvietās atvieglos plašais durvju atvērums.
Trešā sēdekļu rinda nav tik komfortabla kā Santa Fe vai Sorento, tāpēc otrās rindas sēdekļus būs jāpabīda uz priekšu, lai garākā braucienā varētu doties kuplāks skaits pieaugušo.
Jāatzīmē, ka otrās rindas sēdekļus var bīdīt ne tikai turp un atpakaļ, bet arī atgāzt to atzveltnes vai nolocīt pavisam. Ja tiks izmantotas visas septiņas sēdvietas, atlikusī bagāžnieka telpa nebūs iespaidīga, taču tieši tik liela, lai tajā ievietotu dažus iepirkuma maisiņus. Neliela mantu novietne atrodama arī zem bagāžnieka grīdas. Šeit varēs ievietot arī bagāžnieka pārvalku.
Nolaižot trešās rindas sēdekļus, bagāžnieka izmērs ir līdzvērtīgs Santa Fe un Sorento – visos modeļos mums izdevās ievietot 10 rokas bagāžas koferus. Tiklīdz tiek nolaistas arī otrā sēdekļu rindas atzveltnes, tā Highlander jau piedāvā maza furgona ietilpību.
Toyota Touch 2 multivides sistēma ar 8 collu ekrānu būs pieejama jau bāzes versijā. Šajā komplektā ietilpst arī Apple CarPlay/Android Auto, bezvadu viedtālruņa uzlāde, taču displeja grafika šķiet pārāk novecojusi. Lai arī izvēļņu izkārtojums ir loģisks, displeja atsaucība neatbilst mūsdienu standartiem. Tas nozīmē, ka Hyundai Santa Fe un Kia Sorento šajā ziņā būs solīti priekšā. 12,3 collu multivides displejs, JBL 11 skaļruņu audio sistēma un navigācija uzreiz pieejama vien Premium versijā.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Amarok varbūt nav tas auto, kas spēs atturēt pircējus no apvidus auto iegādes, taču tas noteikti ir spēcīgs konkurents pikapu kategorijā. …
Auto tests
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …
Auto tests
Highlander nebūs slikta izvēle. Ņemot vērā automašīnas izmēru, apvidnieks demonstrē pietiekami labu ekonomiju, bet Toyota zīmols – uzticamību. Tāpat šeit būs septiņas sēdvietas, kaut arī brīvā vieta galvai ir nedaudz …