Manā īpašumā LC 120 ir jau otro gadu, modelis Luxury
2008.gada izlaidums - viens no pēdējiem mohikāņiem- dīzelis, automāts ar visam
extrām. Kādēļ krita izvēla tieši par labu LC 120 un nevis kādam citam apvidus
auto? Paņēmu, jo meklēju ērtu, ietilpīgu, drošu, maz lūstošu un kārtīgu apvidus
auto. Uzreiz pateikšu iepriekšējais auto bija Pajero III ar no pēdējiem gadiem
2006.g. un nu jau ir ar ko salīdzināt... LC ir daudz, daudz klusāks, dinamiskāks,
ērtāks, ekonomiskāks, kvalitatīvāks salona apdare un nu jau droši varu pateikt
- mazāk rūsē un piekare, ritošā dala ir izturīgāka par Pajero, braukājot 20-25
tk km gada pa mūsu "jaukajiem" LV ceļiem. Te kāds teica, ka vajag
labas riepas - viennozīmīgi piekritu, lētais M+S riepu variants ( не рыба-не
мясо) derēs, ja tikai braukāsiet pa pilsētu, ka ar jebkuru citu SUV klases
auto, bet, ja ir velēšanās izbaudīt auto labas off road īpašības un neblamēties,
ka ar LC120 nevar kaut kur izbraukt, jāliek labas riepas, atbilstoši apstākļiem.
Kopuma esmu apmierināts - auto ir ērts gan garākos pārbraucienos, gan ari pilsētā,
automāts strādā mīksti un komforts neliek vilties. Bezcelos iet atbilstoši vadītāja
iemaņām 30% un pareizai riepu izvēlei 70%. Ja salīdzina ar Pajero tieši
bezcela, tad te ir jāatzīst, ka LC120 nedaudz vājāks. Testēju - analoģiskās
riepas, vieta, gadalaiks un vadītājs... Ka saka angli par LC 120 - Bush Taxi :)
Ta ari ir. Minuss vai pluss ir mīkstā piekare, track control, ko diemžēl nevar
PILNIBA atslegt un tas ari viss.
Ainars Austrums, 29/03/2014