Populārākā Land Cruiser pircēju izvēle vienmēr ir bijis dīzeļdzinējs un kopš iepriekšējā modeļa “feislifta” nekas nav mainīts – jaudas avots ir tas pats 2,8 litru tilpuma motors. Varētu sagaidīt, ka ar šādu tilpumu tas būs diezgan dinamisks, bet tā nav – tam gan ir 177 ZS un 450 Nm griezes moments, taču jāņem vērā, ka Land Cruiser ir diezgan liels un smags auto. Piemēram, Land Rover Discovery Sport ar 180 ZS dīzeļdzinēju spēj kustēties jūtami ātrāk, taču, braucot ar Toyota Land Cruiser, ir nepieciešama pacietība un savlaicīga apdzīšanas manevru plānošana.
Sešpakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ir “sport” režīms, taču akseleratora (un balstiekārtas) reakciju jaunākajā modelī var ietekmēt arī ar Eco, Normal, Sport un Sport+ režīmiem, kā Lexus modeļos. Tas gan nepadara Land Cruiser par raķeti – paātrinājums no 0-100 km/h tik un tā ir gandrīz 13 sekundes, taču nelielos uzrāvienos līdz apmēram 70 km/h tas ir kļuvis mazliet atsaucīgāks, ko novērtēs tie, kas bieži pārvietojas pilsētas satiksmē.
Tāpat kā iepriekš, ar pogu “2nd start” automātiskajai transmisijai var pavēlēt sākt darboties no otrā pārnesuma, lai bezceļa apstākļos neiesēstos dubļos vēl dziļāk. Jo tieši bezceļa apstākļiem motora jauda šķiet pilnībā pieņemama. Ja kāds tam nepiekrīt, otra opcija ir 4,0 litru tilpuma benzīna motors, vai arī vēl jaudīgāks benzīna motors, tikai tad tas būs jāpasūta no ASV un to sauks par Lexus GX.