Auto tests
Porsche
Cayenne
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Vadītāja sēdpozīcija ir ļoti augsta, nodrošinot izcilu ceļa pārredzamību visos virzienos, kas ir laba ziņa, jo, ņemot vērā Land Cruiser braukšanas īpašības, daudzi manevri – tai skaitā bremzēšana un joslu maiņa - ir jāplāno savlaicigi. Sēdeklis ir mīksts un ērts, taču straujākos pagriezienos ir jāpieturas pie stūres, jo sānu atbalsts ir minimāls. Dārgākajās modifikācijās gan stūri, gan sēdekli var pieregulēt elektroniski. Atšķirībā no līdzšinējā modeļa, 2018. gada Land Cruiser priekšējā paneļa vidū ir lielāka izmēra (8,0 collu) skārienjutīgs multimēdiju sistēmas ekrāns, bet viduskonsoles statņa malās ir mīksta materiāla apdare, kur atbalstīties priekšā sēdošo ceļgaliem. Ticis optimizēts pogu un slēdžu izvietojums, atvieglojot nepieciešamā bezceļu braukšanas režīma pogas atrašanu. Touch & Go infosistēmā iekļauta navigācija, audio kontrole, Bluetooth savienojums tālrunim un daudz kas cits. Tiesa gan, pati par sevi šī sistēma (ko var kontrolēt arī ar balss komandām) ir salīdzinoši gausa un tajā trūkst Apple CarPlay/Android Auto savienojuma funkcijas viedtālruņiem, kā daudziem citiem Toyota/Lexus konkurentiem. Starp ātruma un motora apgriezienu ciparnīcām ir 4,2 collu displejs, kurā pēc izvēles var iestatīt visu nepieciešamāko informāciju, tai skaitā redzēt priekšējo riteņu leņķi, navigācijas informāciju, ātrumu, kompasu un daudz ko citu. To visu var kontrolēt ar pogām uz stūres rata, kas tagad ir tieši tāds pats kā Land Cruiser V8 modelī.
Iespaidīgo izmēru dēļ Land Cruiser ir starp pašiem praktiskākajiem apvidus auto – pieci pieaugušie tajā jutīsies ērti, pieejamas arī divas papildvietas, kas arī ir piemērotas ne tikai bērniem vien, kā dažu konkurentu modeļos. Starp priekšējiem sēdekļiem ir nelielas mugursomas izmēru cienīga kaste, kurā var sasviest dažādas lietas, vai arī ielikt četras dzērienu pudeles un, piespiežot pogu “power”, pārvērst to par ledusskapi. Otrā sēdekļu rinda ir bīdāma uz priekšu vai atpakaļ, manipulējot starp vietu bagāžas nodalījumā un pasažieru kājām. Arī otrajā sēdekļu rindā var regulēt atzveltņu slīpumu un klimatu, bet bagāžas nodalījuma ietilpība ir vienkārši apbrīnojama. Kā kravu pārvadātājs un vilcējs jaunais Land Cruiser tagad ir kļuvis vēl efektīvāks, jo, veicot izmaiņas motora elektroniskajā vadības blokā un dažus citus uzlabojumus tā vilktspēja ir palielināta līdz 3 tonnām.
Ja komforts tev nav svarīgs, tu vari dabūt salīdzinoši askētisku, piecvietīgu modifikāciju (Luxury) ar auduma apdari sēdekļiem un manuālo pārnesumkārbu par 45 700 eiro. Vajag automātisko pārnesumkārbu? 48 000 eiro. Vajag gan ādu, gan “automātu”? 54 500 eiro, bet tas jau būs Executive aprīkojuma līmenis. Tā soli pa solim var turpināt, bet ja gribi pilnīgi visu, kas ir pieejams šī modeļa jaunākajā versijā, turklāt septiņas sēdvietas, tad tie ir 64 500 eiro.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Mercedes-Benz GLS piedāvā lielu salona ietilpību, plašu aprīkojumu un nevainojamu gaitas komfortu, taču tas nav lētākais starp konkurentiem …
Auto tests
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …
Auto tests
Mitsubishi L200 ir patiešām pievilcīgs darba zirgs lētākajā izpildījuma versijā Invite, taču dārgākajās Intense un Instyle tam jau nākas konkurēt ar vērā ņemamiem piedāvājumiem no Toyota un Nissan. …