Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Toyota Land Cruiser 2,8 litru četru cilindru dīzeļdzinējs, kas atrodams arī Hilux pikapā, attīsta 205 ZS un 500 Nm griezes momentu.
Patiesībā tas ir tas pats dzinējs, kas tika izmantots iepriekšējās paaudzes Land Cruiser, taču tam ir mazāks turbokompresors, savukārt astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba tagad aizstājusi sešpkāpju transmisiju. Lai arī pārnesumu maiņa norit gludi, dzinējs ik pa laikam izdvesīs skaļākus trokšņus, savukārt uz lielceļa šī kombinācija nebūs pati veiklākā.
Jaunais Land Cruiser 100 km/h slieksni sasniedz 10,9 sekundēs, tādejādi esot par pussekundi lēnāks nekā tā (mazāk smagais) priekšgājējs. To var izskaidrot ar faktu, ka šim automobilim svarīgāk ir tas, ka dzinējs ir pietiekami jaudīgs, lai ar pilnībā piekrautu automobili varētu uzbraukt kalnā, un tas var vilkt piekabi ar kopējo svaru līdz 3500 kg.
Žēl tikai, ka šeit nav pieejams sešcilindru dzinējs, kādu var atrast konkurējošajā Land Rover Defender. Jāsaka gan, ka arī Land Cruiser četru cilindru agregāts var mēroties spēkiem ar saviem sāncenšiem, kad runa ir par apvidus braukšanas muskuļiem.
Sākot no 2025. gada, Land Cruiser pircējiem Rietumeiropā būs pieejams arī elektrificēts spēka agregāts, kurā spēcīgs un efektīvs dīzeļdzinējs apvienots ar 48 voltu vieglā hibrīda tehnoloģiju.
Būtiski, ka šeit ir saglabāta rāmja konstrukcija. Tas nozīmē, ka dzinējs un balstiekārta atrodas uz rāmja, kas ir atdalīts no pārējās virsbūves. Jaunajam automobilim šasijas pretestība vērpei ir palielināta par 50%. Tas panākts ar 84 papildu metināšanas punktiem un līmējumiem, kam izmantots 11,9 m speciāla materiāla.
Land Cruiser ir pastāvīga četru riteņu piedziņa, pazeminātie pārnesumi, centrālais un aizmugurējais bloķējošais diferenciālis, tas prot pārvarēt 700 mm dziļus braslus, bet vajadzības gadījumā iespējams atvienot priekšējo stabilizatoru, nodrošinot lielāku riteņu kustības spēju, savukārt īsās pārkares un paaugstinātais braukšanas augstums nodrošina klīrensu, kas ļauj pārvarēt izaicinošāko apvidu.
Šī ir lieliska automašīna, ar kuru doties izbraukumos brīvā dabā.
Ja vēlaties vienkārši relaksēties, var aktivizēt kādu no braukšanas režīmiem (pilnpiedziņa tiek optimizēta sniegam, dubļiem, smiltīm un citiem sarežģītiem apvidiem), un tas ar prieku pārvarēs gandrīz visu, ko jūs varētu sagaidīt ārpus ierastajiem ceļiem. Bet, kad kļūst patiešām grūti, varat ņemt lietas savās rokās, sabloķējot diferenciāļus un sajūtoties kā varonis apvidus apstākļos.
Bāzes versijā (Pretige) tam būs 18 collu diski, bet Executive aprīkots ar 20 collu diskiem. Ja vēlaties nopietnāku riepu protektoru, kas orientēts uz apvidus apstākļiem, par to būs jāparūpējas pašiem. Tiesa, mūsu bezceļu testa maršrutā standarta protektors tika galā ar lielāko daļu izaicinājumu, ar kuriem Land Cruiser varētu saskarties reālajā pasaulē.
Šis ir pirmais Land Cruiser ar elektriskā stūres pastiprinātāja (EPS) sistēmu. Tas samazina stūres atsitiena efektu, kas īpaši jūtams uz nelīdzenām virsmām, un pie jebkura ātruma nodrošina vienmērīgāku, tiešāku stūrēšanu un vieglāku manevrēšanu.
Pastāv gan arī kāds negatīvais aspekts - jaunais Land Cruiser joprojām ir diezgan neveikls auto uz šosejas. Braucot pa bedrainiem grants ceļiem, apvidnieks saglabā apbrīnojami stabilu stāju, taču pat uz līdzenas šosejas virsmas SUV uzvedas visai nesakārtoti. Arī iekšpusē tas ir ļoti trokšņains, un straujākos līkumos ir ļoti jūtama virsbūves sasvēršanās.
€
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 132 858 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 115 676 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Mercedes GLS dīzeļdzinējs demonstrē iespaidīgu jaudu un mieru. Elegantajā SUV salonā ērti varēs justies septiņi pasažieri, taču nedaudz liek vilties uzbūves kvalitāte un braukšanas komforts, ja ņemam vērā, ka šis ir …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī modernizētais modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …
Auto tests
Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …