Testa brauciens

Toyota Kenshiki forums Briselē atklāj japāņu elektromobilitātes nodomus
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Iepriekšējā Toyota Land Cruiser pirmsākumi meklējami 2009. gadā, un līdz brīdim, kad tas tika izņemts no aktuālo modeļu klāsta, interjers jau bija paspējis pamatīgi novecot. Par laimi, jaunā modeļa salons ir būtiski atjaunināts, un tas ir kļuvis mūsdienīgāks.
Vadītāja sēdpozīcija joprojām ir absolūti fantastiska. Jūs sēžat ļoti augstu virs zemes, un no šīs vietas paveras brīnišķīgs skats. Apkārtējā pārredzamība pati par sevi ir lieliska (pateicoties daudzajām stikla virsmām priekšpusē, aizmugurē un sānos, tostarp milzīgajiem durvju spoguļiem), un Land Cruiser kastveida virsbūve arī ļauj viegli novērtēt tā apmērus.
Bezceļu kamera nodrošina skaidru skatu zem automobiļa un tā sānos, lai pamanītu grūti redzamus šķēršļus gan uz ceļa, gan ārpus tā.
Interjerā ir daudz lielu, ērti lietojamu pogu klimata kontroles un dažādu apvidus funkciju darbināšanai. Varētu šķist lieki norādīt uz šīm fiziskajām pogām, taču, ņemot vērā, ka tik daudziem jauniem automobiļiem ir nederīgas un traucējošas skārienjutīgas alternatīvas, ir fantastiski, ka Toyota ir saglabājusi vienkāršību. No ražotāja puses tā apzināta izvēle, ņemot vērā automobiļa apvidus raksturu.
Toyota Land Cruiser ir plats un garš automobilis, un tā priekšpusē ir ļoti daudz vietas. Pat tad, kad jūs cenšaties šķērsot akmeņainu apvidu, nepastāv risks, ka vadītājs un blakussēdētājs varētu sadurties. Sīklietu novietņu šeit gan nebūs daudz.
Vidējā sēdekļu rindā ērti jutīsies arī gara auguma braucēji. Lai arī sēdekļus nevar pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ, atzveltnes leņķi ir iespējams regulēt, atvieglojot garus ceļojumus.
Iekāpšana trešajā sēdekļu rindā ir vienkārša, pateicoties lielām, plaši atveramām durvīm. Telpa kājām būs pietiekami liela, turpretim vieta braucēju galvām ir diezgan ierobežota. Septiņvietīgā Land Rover Defender 110 aizmugurē varēs justies ērtāk.
Ja trešā sēdekļu rinda ir pacelta, bagāžnieks ir diezgan mazs, taču abus papildu sēdekļus var elektriski ielocīt grīdā, iegūstot 566 litru telpu. Starp citu, ja iepriekšējās paaudzes Land Cruiser bagāžnieka vākam bija sānu eņģes, padarot vāka atvēršanu sarežģītu šaurās stāvvietās, tad jaunajam modelim ir daudz tradicionālāka augšējā eņģe. Turklāt, lai piekļūtu bagāžniekam, var atvērt tikai aizmugurējo stiklu, kas ir ļoti ērti.
Joprojām ir iespējams iegādāties apvidnieku ar pilna izmēra rezerves riteni, taču tagad tas ir novietots zem automašīnas - to nevar uzstādīt bagāžnieka aizmugurē, kā tas bija iespējams priekštecī.
Latvijā Toyota Land Cruiser tiek piedāvāts tikai divās komplektācijās - Prestige un Executive. Garajā aprīkojuma sarakstā ietilpst LED priekšējie lukturi ar adaptīvo tālo gaismu sistēmu, apsildāmi un ventilējami mākslīgās ādas sēdekļi ar elektrisku regulēšanas funkciju, atpakaļskata kamera ar kameras mazgātāju, apsildāma stūre un daudz citu ekstru.
Par papildus maksu var iegūt 7 sēdvietas, digitālu atpakaļskata spoguli, apsildāmus un ventilējamus otrās rindas sēdekļus, ādas apdari, elektriski atveramu panorāmas jumtu un citas tehnoloģijas.
Visi Land Cruiser ir aprīkoti ar 12,3 collu instrumentu paneli un tikpat lielu multivides skārienekrānu paneļa augšdaļa. Skārienekrāns ir novietots augstu, lai braukšanas laikā tajā būtu viegli ielūkoties un sasniegt, taču žēl, ka nav vairāk fizisku vadības ierīču, ar kurām to vadīt. Pati sistēma ir atsaucīga, un Android Auto un Apple CarPlay ir iekļauts standarta aprīkojumā.
€
Testa brauciens
Toyota Kenshiki forums Briselē notiek jau vairākus gadus, jo turpat atrodas arī Toyota …
Testa brauciens
Kas tas ir? SUV globālais uzvaras gājiens ir nobendējis vecās skolas apvidniekus, kompetentu …
Testa brauciens
Toyota Land Cruiser 250 ir jaunākais japāņu visurgājēja modelis. Citviet pasaulē …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Pārlaižot skatienu pirktāko modeļu topiem, var rasties iespaids, ka sedani ir …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad C-HR parādījās 2017. gadā, tas izskatījās pēc maza betmobiļa, kas varētu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Land Cruiser ir bijusi nozīmīga loma japāņu zīmola reputācijas veidošanā, atkal un …
Testa brauciens
Tacoma ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļ- un Dienvidamerikas …
Testa brauciens
Toyota Yaris Cross Eiropā kļuvis par teju vispārdotāko Toyota modeli. Tā tas ir arī pie mums, turklāt gan kā …
Testa brauciens
Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 132 858 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 115 676 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Kā piecvietīgs automobilis, Nissan X-Trail ir plašs un ērts kandidāts. Tomēr, ja jūs meklējat septiņvietīgu SUV, ir daudz citu alternatīvu par aptuveni tādu pašu cenu, kas būs daudz ietilpīgāki un daudzpusīgāki. Ja …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī modernizētais modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …