Auto tests
Ford
Grand C-Max MPV
Ford Grand C-Max ir lielisks minivens tiem, kam patīk braukt. Tagad tas arī ieguvis vēl ekonomiskākus dzinējus. …
Pirmais, ko pamanīsit, iekāpjot Proace Verso salonā, ir tā augstā sēdpozīcija. Pat iestatot sēdekli tā zemākajā stāvoklī, būs iespējams viegli pārraudzīt ceļu pār visiem apvidus auto.
Pateicoties Proace Verso kantainajai virsbūves formai, apkārtējā redzamība ir ļoti laba. Novietojot automašīnu stāvvietā, nāksies pierasts, ka automašīnas priekšējo daļu ir grūti pārskatīt, turklāt pagarinātās virsbūves modifikācija ir patiesi gara. Tas var apgrūtināt ne tikai parkošanās procesu, bet arī piemērotas stāvvietas atrašanu. Interesanti, ka tikai pusei no aprīkojuma versijām tiek piedāvāti aizmugures distances sensori, savukārt atpakaļskata kamera iekļauta tikai dārgākajā Executive pakotnē.
Otrās un trešās rindas sēdekļus iespējams bīdīt turp un atpakaļ, kā arī nolocīt atzveltni, priekšroku dodot komfortam vai papildus ietilpībai. Ja nepieciešama maksimāli liela kravas telpa, abu aizmugurējo rindu sēdekļus iespējams izņemt ārā. Jāatceras gan, ka sēdekļi ir visai smagi, tāpēc to izņemšanas procesā labāk pieaicināt kādu palīdzīgu roku.
Proace Verso praktiskās īpašības papildina arī dažādie sīklietu nodalījumi salonā. Divi cimdu nodalījumi, ievērojama izmēra durvju kabatas, nodalījums paneļa augšpusē un ērts plauktiņš līdzās USB ligzdai, lai novietotu viedtālruni.
Dārgākās versijas iegūs 7 collu skārienjutīgo multimediju sistēmu ar Bluetooth savienojamību, kā arī Android Auto un Apple Carplay lietotnes. Multimediju sistēma ir visai vienkārši lietojama, taču dažas ikonas ir pārāk mazas un ekrāna atsaucība varētu būt labāka. Navigācija par papildus maksu pieejama lētākajās modifikācijās, bet standarta aprīkojumā iekļauta augstākā plauktiņa Proace Verso.
Izvēloties Shuttle aprīkojuma līmeni, skārienjutīgā displeja vietā būs radio ar fiziskās pogām. Tas, iespējams, neizskatās pārlieku moderni, taču apvieno gan Bluetooth savienojamību, gan USB ligzdas.
Proace Verso sākumcena ir 21 350 eiro, taču, izvēloties bagātīgāk aprīkotās versijas ar pagarināto virsbūvi, cena var pārsniegt 40 000 eiro robežu. Mēs ieteiktu izvēlēties Family aprīkojuma versiju ar 2,0 litru 150 ZS dīzeļdzinēju, kas maksās aptuveni 30 000 eiro.
Šādā salikumā Proace Verso iegūs 7 collu multimediju ekrānu (navigācijas sistēma pieejama par papildus maksu), automātiskās gaismas un lietus sensoru, divzonu klimata kontroli, automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (AEB) un smart entry & start sistēmu. Ja nepieciešamas vairāk sēdvietas, priekšroku labāk dot Shuttle versijai, taču nāksies samierināties ar mazāk ekstrām. Turpretim Executive versija ir gluži vienkārši par dārgu.
€
Citroen Nemo Multispace |
€ 12 480 |
|
||
Citroen Berlingo |
|
|
||
Fiat 500L MPV |
€ 14 460 |
|
||
Fiat Freemont |
€ 25 417 |
|
||
Fiat Doblo Combi MPV |
€ 14 874 |
|
||
Ford Galaxy minivens |
€ 28 000 |
|
||
Ford S-Max minivens |
€ 27 220 |
|
||
Ford C-Max MPV |
€ 16 390 |
|
||
Ford Grand C-Max MPV |
€ 17 530 |
|
||
Ford B-Max MPV |
€ 13 100 |
|
||
Ford Tourneo Custom MPV |
€ 20 530 |
|
||
Ford Tourneo Connect MPV |
€ 18 760 |
|
||
Mercedes-Benz B-Klase |
€ 26 830 |
|
||
Mercedes-Benz V-Klase |
|
|
||
Nissan NV200 Combi MPV |
€ 17 400 |
|
||
Opel Meriva MPV |
€ 13 209 |
|
||
Opel Zafira Tourer |
€ 17 676 |
|
||
Opel Combo Life |
€ 15 428 |
|
||
Peugeot Traveller |
€ 23 700 |
|
||
Peugeot Rifter |
€ 17 800 |
|
||
Seat Alhambra MPV |
€ 26 790 |
|
||
Toyota Prius+ |
€ 34 700 |
|
||
Toyota Proace Verso |
€ 21 350 |
|
||
Volkswagen Sharan MPV |
€ 27 177 |
|
||
Volkswagen Touran MPV |
€ 20 810 |
|
||
Volkswagen Golf Sportsvan MPV |
€ 18 006 |
|
Auto tests
Ford Grand C-Max ir lielisks minivens tiem, kam patīk braukt. Tagad tas arī ieguvis vēl ekonomiskākus dzinējus. …
Auto tests
Alhambra piedāvā to pašu praktiskumu un braukšanas baudu, ko tā radinieks Volkswagen Sharan, taču Seat ir labāka vērtība par šo cenu. Patiesībā, tas ir viens no labākajiem miniveniem, kādi ir nopērkami. …
Auto tests
Ford B-Max ir lieliski piemērots jaunām gimenēm - ar to ir patīkami braukt, tas ir praktisks, nemaksā dārgi, arī lietošanas izmaksas ir zemas. …
Auto tests
Ideāls auto mazai ģimenei, tiesa gan- ne tas klusākais. Aizmugurē ērti būs diviem, trijatā- ne pārāk. …