Arvien lielāks kļūst to pieejamo un mazo automašīnu skaits, kuras ekoloģijas vārdā tiek elektrificētas.
Mums ir zināms viens japāņu autoražotājs, kas šajā lauciņā pieredzi sāka krāt agrāk par citiem. Jā, jau kopš 2012. gada ir iespējams iegādāties Toyota Yaris hibrīdu, kura CO2 izmeši būs mazāki par 100 g/km.
Ceturtās paaudzes modelis veidots uz Toyota jaunākās mazo auto platformas, tas jau no pašiem pirmsākumiem tika radīts, paturot prātā elektrifikācijas nozīmi. Kompaktais hečbeks ieguvis 1,5 litru trīscilindru hibrīda dzinēju, kas apvienots ar mazāku, vieglāku un jaudīgāku akumulatoru nekā iepriekšējā Yaris hibrīdā. Tāpat tas savu priekšteci pārspēj arī drošības aprīkojuma ziņā.
Tomēr, jo vairāk lietas mainās, jo vairāk tās paliek nemainīgas – jaunais Yaris vēl joprojām ir moderns kompaktais hečbeks. Atšķirībā no dažiem konkurentiem, Yaris gadu gaitā saglabājis kompaktos virsbūves izmērus. Patiesībā, jaunais modelis ir pat par sprīdi īsāks un zemāks nekā priekštecis. Protams, tas nedaudz pastiepies platumā, bet kurš gan no mums uz vecumu nepaliek nedaudz apaļīgāks?
Jāatzīst, ka Yaris hečbekam allaž ir grūti klājies, cenšoties izvirzīties segmenta līderpozīcijās. Ford Fiesta to pārspēja gaitas īpašību ziņā, bet Volkswagen Polo bija soli priekšā komforta un kvalitātes ziņā. Vai jaunais Yaris būs sekmīgi sadeldējis šo atstatumu līdz sāncenšiem?
Lapa 1 no 4