Yaris pieejami dažādi disku izmēri. Lētākajās komplektācijās tas iegūs 15 collu tērauda vai vieglmetāla diskus, Style versijā būs 16 collu vieglmetāla diski, bet dārgākajā Limited Edition disku izmērs tiek palielināts līdz 17 collām. Šobrīd esam izmēģinājuši tikai pēdējo no minētajiem – lielākā ātrumā balstiekārta būs jūtīgāka tikai pret asām bedrēm, taču pilsētā pat mazas bedres var satricināt citādi rāmo gaitu. Žēl, jo šis auto ilgu daļu savas dzīves pavadīs tieši pilsētvidē.
Mazāka diametra diski savienojumā ar standarta balstiekārtu situāciju varētu uzlabot, tomēr Ford Fiesta, Seat Ibiza un Volkswagen Polo labāk absorbēs ceļa nelīdzenumus.
Brīdī, kad braucām stāvā kalnā vai centāmies strauji paātrināties, iepriekšējās paaudzes Yaris hibrīda darbība bija īpaši skaļi dzirdama. Jaunā hibrīda sistēma krietni retāk liks pietuvoties motora apgriezienu augstākajām atzīmēm, lai arī šeit tiek izmantota CVT automātiskā pārnesumkārba, gluži kā iepriekš. Lielākoties kompaktais hečbeks būs kluss sabiedrotais, būdams piezemētāks nekā konkurentu agregāti. Protams, motora apgriezieni strauji pacelsies veiklas apdzīšanas gadījumā, taču maz ticams, ka to nāksies darīt bieži.
Jūs būsiet pārsteigti, cik kluss Yaris spēj būt pilsētā. Šajā vidē benzīna motors bieži vien netiks pat izmantots, visu uzticot elektriskajām sistēmām. Toyota apgalvo, ka Yaris spēj iztikt tikai ar akumulatora ražoto enerģiju 80% no visa brauciena laika un šī ir statistika, kurai mēs pilnībā ticam. Pāreja no iekšdedzes dzinēja uz elektromotoru ir praktiski nemanāma. Nelielu vibrāciju varēs just vien brīdī, kad Yaris būs nolēmis iztikt tikai ar benzīna agregātu. Kas attiecas uz pretvēja un ceļa radīto troksni, Yaris nav Mercedes –Benz S-klase, bet pēc segmenta standartiem tas ir kluss.