Auto tests
Volkswagen
Jetta sedans
Vērā ņemama alternatīva klasi augstākiem ģimenes sedaniem. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Būs nobraukti nu jau 150 tūkstoši km kopējais nobraukums 290 000. Vidējais patēriņš nav pārsniedzis 6l/100km pat braucot "sporta režīmā", bet tā pie mana braukšanas stila 5.2l/100km, sievai 4.8l/100km. Ar motoru vienīgā problēma bija karstais starts, kad negribēja iedarboties uzsilis motors, ko izlaboja pamainot līknes. Vairāk motors naw jaukts, ja neskaita regulārās apkopes. Par apkopēm - eļļas filtrs un eļļa padārga, bez 40-50 eur neiztikt. Arī zobsisksnas maiņa dārga. Piekare - vienkārša, nekā daudz naw un nekas daudz arī naw mainīts. Gultņi -dārgi - 100 Eur gan priekšā gan aimugurē. Mainīta manuālā kārba, pie 180 tūkst. mistiski izlūza kārbā robs, bet nobraucu vēl kādus 1000 km ar tādu, tik bišk sajūgs slīdēja, jo caurums bija uz sajūga kurvja pusi. Mašīna uzticama, nav nekad palicis uz ceļa, tuk tuk tuk, jāpiesit pie koka. Salons - komplektācija man pati ekonomiskākā, karoch - gandrīz nekādu ekstru. Plastmasīgs, nu jau sāks tākā bišku čīsktēt plastmasi savā starpā. Ceļu dzirdu labi, vietas daudz, arī aizmugurē. Tumbas un antene mēdz čakarēties. Vienreiz esmu devis uz krāsošanu sliekšņus, spārnus un bagāžnieka vāku jo rūsa iemetās. Braukšana - pilsētā dinamisks, strauji reaģē uz manevriem, ārpus pilsētas arī jaudas netrūkst, apdzīt naw problēmu, ļoti stabila sajūta arī braucot ātrāk par atļauto ātrumu. Auto pārdot, vai mainīt pret kaut ko citu negrasos, kopumā ļoti labs, ekonomisks, ieguldījumus neprasošs auto. Mīnuss - lētās plastmasas salona apdare, rūsas uzbrukumi.
Artūrs Krūmiņš, 01/02/2016
Ir savi plusi un mīnusi šim auto. Pašam ir Golf 5 ar 2.0tdi manuālo kārbu. Vietas tik tiešām ir pietiekami daudz gan priekšā, gan aizmugurē. Salīdzinot ar teiksim Golf 3. Vizuālais ļoti pievilcīgs, Uzrāviens ir pietiekami labs, arī ar apdzīšanu nesagādā nekādas problēmas. Vadāmība tik tiešām iespaidīga, īpaši pilsētā. Ļoti asa un atsaucīga stūre, pilsētā braukt viens prieks. Patēriņš arī pietiekami labs. 5~7l/100km. Ar ekstrām ir tā, viss atkarīgs no komplektācījas. Manai versījam viss kas nepieciešams ir. Spoguļu apsilde, el. logi(visi 4), klimatkontrole, kruizkontrole, abs, esp, utt. Nav vienīgi sēdekļu apsildes. No mīnusiem varētu teikt ka samērā pacieta gaita, pasmags auto līdz ar to ceļa nodoklis lielāks nekā Golf 3, bagāžas nodalījums pamazs. Bet tas taču ir Golfs. Ja domājāt pirkt Golf 5, tad sākumā padomājat. Vai tik tiešām vēlaties hečbeku? Ja tā, tad Golf 5 neliks vilties.
Aivis Andžs, 15/01/2016
Sveicināti. Bija manā īpašumā šāds golf ar 1.4 dzinēju, 2 gadus. Mīnusi: - Uz šosejas apdzīšana diezgan ekstrēma, jo nav jaudas. - Sēdekļu pārvalks bija vienkārši briesmīga sintētika, kas siltā laikā ne niezēja, bet krita uz nerviem. Bet tas laikam manas lētās komplektācijas vainas dēļ. Bet vienalga, nepatīkams audums, lēts. - Rūsa. Ai ai ai, nezinu kas no šī auto būs palicis pēc 10 gadiem. Pie riteņu arkām, durvju ailēs. Es nezinu kā VW krāso, bet dara to slikti. - Zema auto priekšējā daļa. Regulāri tu kaut ko skrāpē ar priekšu, bet nu jā, tas tāds maziņš mīnusiņš. Jāskatās kur brauc, pa mežiem aizmirstiet mīlīši. Plusi: + Vadāmība un klusums salonā ir ideāls. Kad apstājies pie krustojuma, liekas ka mašīna nedarbojas vai ir noslāpusi. Manām jūtīgajām ausīm neder mūžam tarkšķošie un vibrējošie dīzeļi. + Dzinējs. Visus šos gadus ne reizi nepieskāros kaut kādiem dzinēja remontiem. Eļļas līmenis gada laikā nemainīgs. Tik vien kā obligātās eļļas maiņas, siksnas. + Ritošā daļa. Arī neko netiku labojis šo gadu laikā. + Lieli atpakaļskata spoguļi sānos. Pilsētas satiksmē tas ir vitāli. + Uzticams. Tā pa lielam uz ceļa nav sagādājis lielus pārsteigumus. Ir izbraukātas arī valstis ārpus Latvijas, nekādu problēmu. Arī pie aukstās ziemas -25, šķiļu klāt un braucu uz darbu. Savelkot visu kopā, iesaku V golfu. Sākumā arī man bija milzīga skepse. Pret vācu auto vispār, jo iepriekšējais audi dzīvoja pa remontiem vien. Bet nu šis bija dāvana.
Janis Skarainis, 01/04/2012
Pirmkārt, dizains ir ļoti labs, nevis tā kā tie visi Japāņu brīnumi ar izstieptajām lampām. Ļoti praktisks un ietilpīgs auto, mierīgi var sēdēt 5 pieaugušie. Šoferis var iekartoties, kā vien sirds vēlās, plašā diapazonā var regulēt stūri un beņķi. Rīgas satiksmē ļoti viegli manevrtēt un parkoties. Arī visplikākajā komplektācijā ir viss nepieciešamais, elektriski logi priekšā, kondicionieris, apsildāmi spoguļi (kad pierod pie šīs ekstras, tad tā šķiet pilnīgi neatsverama). Uz grants ceļiem neticami laba vadāmība, ļoti stabila un paredzama gaita, rada ļoti droša auto iespaidu, ir 10 !!!! airbagi. ir arī ASR sistēma, bet tā manuprāt ir vajadzīga sievietēm, vai kādam, kurš nemāk braukt, tāpat, kā parking sensori, pilnīgi nevajadzīga lieta... Salonā ļoti daudz mantiņu novietnes, viss slēdzās un strādā perfekti. Komforta ziņā daudz labāks par kkādu citroen C4, vai astru, vai focus (ar visiem esmu braucis, tapēc varu salīdzināt). Mašīna ir 2006 gada... līdz šim ir veiktas tikai obligatās apkopes, TA vnm ar 0 punktiem :) izturīga mašīna, ja ņem vēra, ka ziemā un pa grants ceļiem tiek lietota arī rokasbremze un braukts sānslīdēs :D 2 mīnusi: 1) apkopes varēja būt lētākas 2)1.4 atmosfēriskais motorīts ar 75zs ir nīkulīgs pie apdzīšanām uz šosejas, arī uz grants ceļa ekstrēmās situācijās īsti labi nevelk ārā, tad vajag vairaak jaudas.... bet pa šoseju mierīgi var ieskrieties līdz 180km/h. patēriņš caurmēra, gan pilsēta, gan šoseja (120km/h), gan agresīva braukšana ziemā - 7l/100km...
Salvis Bicāns, 07/11/2009
Nevarētu teikt, ka sapņoju par šādu auto. Iesākumā skatījos uz to, kā uz melno avi - Golfs un Golfs, auto ar ko brauc cilvēki bez fantāzijas. Un tomēr... labs cenas piedāvājums un šāds auto nonāk manā īpašumā. Un esmu ļoti apmierināts. Pietiekami kluss, viegli vadāms, un ļoti ļoti praktisks - gan vietas ziņā salonā, gan priekš grozīšanās pa pilsētu un galvenais - neviens šķībi virsū neskatās. Tehniski 1.6l benzīna dzinējs nav labākā izvēle - labāk būtu izvēlēties 2.0TDI dēļ tā ekonomiskuma un dinamikas. Lai arī vidējais degvielas patēriņš priekš 1.6 ir aptuveni 7.3 litri uz 100km nobrauktā ceļa, tas nesniedz to baudījumu, ko varētu gaidīt no dzinēja, kas "ēd" salīdzinoši daudz. Apdares ziņā ir pat nedaudz pārāks par Golf6, jo tam taupīts uz materiālu kvalitāti lai pielīdzinātu cenu ar Golf5 un tas nav labākais risinājums. Jāuzslavē arī ļoti ergonomiskā vadītāja sēdpozīcija. Jr ir patiesais nobraukums arī ap 130 000km, ja veiktas ir apkopes savlaicīgi, no šī auto nevajadzētu baidīties. Vienīgās problēmas sagādā fakts, ka modeli ar automātisko kārbu pārdot Latvijas tirgū ir stipri sarežģīti, lai gan to varētu kopumā skaidrot ar šobrīdējo ekonomisko situāciju. Kopasavilkums: Automašīna laba, uzticama un neliks vilties, pie kam ja ir izvēle starp Golf5 un Golf6 - Golf5 būs labāk aprīkots neskatoties uz to, ka būs vienādi aprīkojuma līmeņi, plus - zemāka cena. Manuprāt, ideāls pirkum, ja meklējat uzticamu, praktisku, komfortablu un gana izskatīgu auto.
Uldis Vilks, 02/06/2009
Vienmēr uz Golf biju skatījies kā uz melno avi, bez īpašas vēlmes ar tādu braukt. Bet tā nu gadījās, ka man piedāvāja tik izdevīgu cenu, ka nespēju atteikties. Un pareizi darīju. Automašīna ļoti praktiska, ērta, viegli vadāma, uzticama un pagaidām nav sagādājusi nekādas nepatīkamas vilšanās. Protams, ka prātīgāka izvēle būtu 2.0TDI patēriņa un jaudas ziņā, bet vidējais patēriņš 7,2l benzīnam ir gana pieņemams, tiesa, jaudu gribētos vairāk. Automašīnu ir grūti pārdot, ņemot vērā ka tas ir "automāts", bet to varētu skaidrot arī ar kopējo ekonomisko situāciju valstī. Salīdzinajumā ar Golf VI, manējais Golf V liekas labākā kvalitātē un aprīkojumā ja salīdina vienādus aprīkojuma līmenus. Jā, tas skaidrojams ar to, ka Golf 6 ir vienādā cenā, bet ir vietas kur var jaušami redzēt, ka ir taupīts uz detaļu kvalitāti. Secinājums: Ja ir izvēle starp lietotu Golf 5 vai 6, pat pie vienādiem aprīkojuma līmeņiem Golf 5 ir labāka izvēle arī cenas dēļ. Un nav jābaidās arī no 130 000km noskrējiena, ja vien tas ir patiesais un nav kaut kur "atrullēts atpakaļ".
Uldis Vilks, 02/06/2009
Pa pagājušo gadu ar šādu auto esmu nobraucis 100 000km!!!!, nomainītas 2 gumijas buksītes un priekšā amortizatori. Izcila vadāmība, gan speciālistam, gan pilnīgam čaiņikam, ari pie lieliem ātrumiem! Karoč man nav ko sliktu pateikt, par šo auto. Un 2,0tdi - vo tas ir totāls super!!!!
Ģirts Treisners, 30/05/2009
Braucu ar 1,4 benzīna dzinēju - ja prātīgi brauc, patērē 5,7 l/100km. Par jaudu arī nesūdzos, jo motors ir taču tikai 1,4. Viegli salokāmi sēdekļi un salons ir ļoti ietilpīgs mazais "gruzaviks"
elita apine, 08/01/2009
Nevienam neiesaku pirkt auto ar 1.4 parasto dzinēju. Jūtami pietrūkst jaudas, kā arī apbēdina benzīna patēriņš, kombinētajā ciklā nekādi neizdodas patēriņu dabūt zem 7.5l/100km. :( Auto ir ļoti praktisks, viss savās vietās. Standarta aprīkojums ir pietiekams. Iepriecina klusums salonā. Uz ceļa ļoti stabila automašīna. Droša auto sajūta, izcilas bremzes. Auto iesaku visiem, tikai vismaz ar 1.6 litru tilpumu (FSI). Tie, kas nav FSI ir vecmodīgi dzinēji.
Salvis Bicāns, 26/12/2008
Man patīk priekšējā piedziņa, ar to varu uzbraukt stāvākā pacēlumā slidenā laikā bez bažām. Arī salīdzinoši augsts auto, ar to var braukt pa ne tik labiem zemes ceļiem. Tikpat kā nekad nav nekādu raižu ar nepieciešamo detaļu iegādi, tās var viegli un lēti dabūt. Tas ir «paciets» auto, un salonā ne tik kluss kā luksusa mašīnās, taču esmu pie sava golfiņa pieradusi, un laikam jau pieradums ir galvenais pluss jebkuram automobilim.
Irisa Ošiņa, 21/12/2008
Šis automobilis ir praktisks, ekonomisks, bet ir arī extras, kuras nemēdz būt katrā šāda veida auto tajā gadā... apsildāmie sēdekļi, kondicionieris, rekaro salons,elektroniskie spoguļi, stikli, airbag... ekonomisks: 4 - 5 litri uz 100km.. Pietiekami dinamisks - 90 ZS nu nebūs, ka simtam pāri, bet pilnībā pietiek!
Mīnuss: braucot ātrāk (110) pastiprināti ēdīs eļļu - vairāk nekā citos auto. Lukturu apgaismojums varētu bēt labāks!
Rolands Macpans, 02/12/2008
Mans darba auto. Neliels auto, der vienīgi pilsētas braukšanai - uz šosejas labāk izvēlēties citu auto. Patīkams ir salons, ļoti labas bremzes un, pat varētu teikt, ideāli lukturi, aprīkojums gan gadījies gaužām vājš, labi, ka ir klimata kontrole un el.regulējami priekšējie logi. Audio sistēma liek vilties diezgan bieži. Degvielas patēriņš ir liels, dinamika vāja. Labais ir tas, ka tas ir vācu auto un pagaidām nekas vel nav sabojājies - viss darbojas korekti. Labs auto (pat ļoti labs) priekš braukšanas pilsētā. Bagāžas nodalījums ir tik mazs, ka pat lielāku lietussargu nav iespējams ielikt. Aizmugurē sēdošajiem arī nav pārāk daudz vietas, kaut gan vairāk par Audi A4, un BMW 3. un 5.sērijasmodeļiem ir gan. Novērtējums: sev tādu auto nepirktu, jo mīlu paceļot ar auto, bet sievietēm un jauniešiem braukšanai pilsētā tas varētu likties pievilcīgs.
Jānis Bulavs, 27/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Vērā ņemama alternatīva klasi augstākiem ģimenes sedaniem. …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Ja tu meklē alternatīvu ierindas ģimenes hečbekam, Citroen DS4, iespējams, ir tas, ko tu meklē. Taču tev nāksies sadzīvot ar pacietu gaitu un upurēt praktiskumu un komfortu stila dēļ. …
Auto tests
Galīgo spriedumu mēs paziņosim tad, kad būsim izmēģinājuši V40 ar standarta izmēra riepām, taču ir vairākas pazīmes, ka šis auto varētu būt viens no savas klases līderiem. …