Volkswagen Passat sedans (05-10) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

2.0 TDI DSG

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

... 3. T.s. stoikas ir no cietās plastmasas, līdz ar to, ja braucu viens, pret to sitas drošības josta, radot kaitinošu skaņu; 4. Gaismas varēja būt labākas; 5. Apdare arī, zinot, cik šāds auto maksāja jauns, varēja būt labāka. Diezgan ir dzirdama cietās plastmasas grabēšana; Ekspluatācija - vēl ir tikai nepilni 4 mēneši nobraukti, līdz ar to pāragri spriest par ādām vainām. Mašīnai ir nomainītas visas sprauslas - 2 pirms manis un pārējās divas, kad auto jau bija manā lietošanā. Tās gan tika mainītas uz VW rēķina (rupnīcas kampaņa), bet nācās mainīt arī spararatu. It kā jau vēl kādu brīdi varētu braukt, bet esmu pārāk pedantisks attiecībā uz auto, tāpēc, zinot, ka tāpat kaut kad tas būs jādara, izdarīju tagad. Ko lai saka, pats vainīgs - to nelielo strīķēšanos norakstīju uz "droši vien, kāda plastmasa...", vajadzēja pirms pirkšanas pārbaudīt. Vēl viena lieta, ar ko būs jātiek galā - ziemā siltums parādās ātri, bet mašīna neuzsilst. Motors darba temperatūru sasniedz, bet salonā ar siltumu pašvaki... VW centrā pateica, ka autonomais sildītājs nestrādā, jāskatās, kāpēc. Tagad tas ir noņemts, iedevu par šīm lietām kompetentam cilvēkam, lai paskatās.

Gatis Brediks, 24/04/2013

2.0 TDI DSG

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Nesen manā lietošanā nonāca šāds auto - 2006. gada ar 94500 km oriģinālo nobraukumu, no zināmām, tā teikt, rokām, pirkts jauns Latvijā. Ar četriem mēnešiem un apm. 8 nobrauktiem tūkstošiem jau nepietiek, lai pilnībā saprastu, kas tam auto vēderā, bet šādus tādus secinājumus izdarīt var. Degvielas patēriņš - pie normālas braukšanas pilsēta apmēram par litru vairāk kā norādīts tehniskajos datos. Borta dators sākumā rādīja par kādu litru vairā kā reāli (pēc pilnas bākas metodes), bet pēc laiku kaut kā izlīdzinājās un tagad rāda precīzi. No komforta viedokļa ļoti ērts auto. Līdz šim biju domājis, ka iepriekšējā mašīna (Opel Vectra) jau ir ļoti ērta, bet, pārsēžoties uz šo, subjektīvi liekas, ka Vectra tomēr ir pašaurs auto un ērtā pozīcijā pie stūres arī bija grūtāk iekārtoties. Ērti sēdekļi (ādas), ir labs aprīkojums (Highline) - āda, visu sēdekļu apsilde, klimats, apsildāms priekšējais stikls (ļoti laba "fīča" ziemā), papildus autonomais sildītājs utt. Patīk diezgan plašas sēdekļa un stūres regulēšanas iespējas, ietilpīgais bagāžnieks, dzinēja un DSG ātrumkārbas darbība. Bet arī kaitina vairākas lietas: 1. Saulesbriļļu turētājs - it kā laba lieta, bet tajā neietilpst ne manas, ne sievas brilles, šim nolūkam nācās upurēt kastīti pie gaismu slēdžiem); 2. Audiosistēmas displejs tumsā ir pārāk spožs. It kā apgaismojums ir regulējams, bet kopā ar mērinstrumentu paneli, kurš tad paliek pārāk tumšs; ...

Gatis Brediks, 24/04/2013

2.0 TDI

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Vēl joprojām braucu ar Passat. Komforts apmierina. Gatavojos ziemai. Dzirdēju "klabēšanu" pie lielākas amplitūdas svārstībām un nolēmu problēmu atrisināt. Pēc diezgan ilgas izpētes un nepareiza slēdziena kādā oficiālā servisā, lūdzu pārbaudīt visu ritošo daļu. Visu cieņu ražotājam, ritošā daļa (pie 170000 mainītas tikai atsevišķas detaļas) bija labā kārtībā. Vainīgs bija amortizātors, kuram pretestība bija lejup, augšup - pilnībā zudusi. Nomainīju abus priekšējos. Nu ir miers mājās! :) Interesanti - amortizātora balstu rotāja uzraksts "made in Turkey". Neskatoties uz to, detaļa bija labā darba kārtībā! Jāmaina arī aizsargplastmasa apakšai zem salona - priekšdaļa ir bojāta. Vainīgs sniegs un ledus ziemā, gan es kā vadītājs, gan arī jau noskrējiens...

mārtiņš Sprūdžs, 06/11/2011

2.0 TDI

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Iepriekš pievienoju savu vērtējumu 2009.gadā pie 90000 km. Nu ir 170000 km nobraukti. Jāsaka, ka pēc dārgas spararata un visu sprauslu nomaiņas lielas problēmas nav gadījušās. Tomēr ir arī savas ēnas puses. Passat virsbūve ir sākusi rūsēt, kas īsti neatbilst tam, ko sola ražotājs (konsultējoties ar VW LV komentārs bija, ka pats esmu vainīgs?!). Sāk nopietni ķerties logu pacēlāji - lietus laikā verās nevis ciet, bet līdz apakšai vaļā! Dzīvoju Rīgā un lietoju mašīnu 95% uz Rīgas ielām. Rūsa parādās mašīnas sliekšņu daļā (5. ekspluatācijas gads), arkām lec nost krāsa un lien ārā rūsa. Labprāt pārsūtītu bildes. Neoficiāls komentārs, ko VW oficiāli noliedz ir, ka mašīna šī reģiona tirgum tiek ražota kādā no bij. socbloka valstīm. Mans ieteikums - nepirkt ne jaunas, ne lietotas mašīnas, kas jaunas pirktas šeit! Labāk maz lietotu no rietumu bloka. Citu izskaidrojumu atšķirībai savos komentāros un citos neatrodu...

mārtiņš Sprūdžs, 09/10/2011

2.0TDI 140hp highline

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Iegādājos šo auto ka second hand ar 100k noskrējienu. komfortabls. uz ceļa ļoti stabils. Ideāls auto gimenei. Ļoti ekonomisks.Ekspluatācija iespejams padargs, bet ja veic servisu pie VW dīlera, tad tiek piešķirta 2 gadu garantija detaļām un darbam.

guntars graholskis, 08/05/2011

2.0 TDI 170 ZS

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ļoti laba vadāmība, droša sajūta uz ceļa pat necilvēcīgos ziemas apstākļos. Salīdzinoši dārgas rezerves daļas.

Laura Kontante, 21/01/2011

2.0 TDI

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 1/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Braucu nu jau 4. gadu. Sākumā nekādu pretenziju, pēc 90 000km sākās "pēcgarantijas periods". Bez brīdinājuma apstājās motors uz šosejas pie 110 km/h. Izrādās sprausla, vienā no Latvijas licencētajiem VW servisiem nomainīja pilnībā darbojošos degv. sūkni, sačakarēja štekeri motora vadībai, otrā ritošā daļā neieskrūvēja 3 cm skrūvi, ko pamanīju tehniskā apskatē! Mašīna OK, īpaši ar DSG kārbu, bet ilgāk par garantiju nav paredzēta. Patreiz nodarbojos ar spararata meklējumiem nomaiņai...

Mārtiņš Sprūdžs, 30/10/2009

Passat highline 2/l. 170z.

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

2,0 170 ZS dīzelis braucot pilsētas režīmā salonā labi sadzirdams. Ārpus pilsētas, paceļot ātrumu tīri normāli - dzirdama vēja un riepu šalkoņa.

Uldis Kaktiņš, 06/09/2009

1.8 TSI Trendline 6M/T

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Standartkomplektācija ir nabadzīga, mašīnas cena bija 24e, bet tajā nav kruīza kontroles, aizmugure nav tumbu, paklājiņu un atpakaļgaitas sensoru. Grūti tīrāms salons, dēļ jocīga auduma. Atpakaļskats ir grūti pārredzams. Ļoti komfortabla gaita gan pa asfaltu, gan pa zemes ceļu. Bedres praktiski nejūt, braucot ar ātrumu 180km/h mazliet svārstās virsbūve. Degvielas patēriņš ir liels, ārpus pilsētas ir 7,5l, pilsētā 12-13l. Salons parocīgs, viss savā vietā, nekā lieka nav.


Janis Kangars, 18/08/2009

2.0 CR TDI Highline DSG 170 ZS

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Auto stilīgs,dinamisks{170 ZS}uzrāviens teicams, manevrētspējīgs, labi aprīkots, vācu kvalitāte. Ne mirkli nenožēloju, ka esmu to iegādajies.

Uldis Kaktiņš, 07/06/2009

2.0TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Iegādājos to jaunu, trijos gados esmu nobraucis teju 120 t.km, reizi nomainījis bremžu klučus un pa garantiju vienu skaņas signāltauri. Protams, regulāras apkopes Auto Īle un Herbst. Ekspluatācijā lēts, vidējais degvielas patēriņš ap 6 l/100 km , ne vairāk. Ilgizturīgs.

Ivars Strazdiņš, 28/04/2009

2,0TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Savu auto iegādājos praktiski jaunu - bij noskrējis ap 6000km..Ilgi nācās meklēt man piemērotu, līdz atradu Highline! Nu jau man viņš ir gadu un būšu nobraucis jau 50000km! Motors ar 140 zirgiem bija par švaku tādēļ nočipoju - tagad man pret motoru nav pretenziju.....Pa šo laiku par garantiju esmu nomainījis 1 xenona spuldzi, šofera krēsla datčiku kas padod signālu par piesprādzēšanos, akumulatoru...ā un mazu graboņu panelī, kuru novērsa....!Tā visumā esmu ļoti apmierināts, jo stabils uz cela, ērts, laba bixenona gaisma ar līkumu izgaismotību, ērti ādas krēsli ar zamšādu pa vidu, lielā navigācija, kas strādā nevainojami labi....!Vienīgais šogad gāju 2 reizi apskati, bet CSDD par šo mašīnu maz informācijas, jo abās apskatēs vēl nav gāzēta, jo neesot kaut kāda tur programma....

Ugis Hartmanis, 24/01/2009

2.0TDi

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Iegādājos savu Passātiņu gadu atpakaļ,nebij jauns, bij jau noripojis 94000km,noskatīju ka glīts, un īsti pat neko nepārbaudot, bet gan uzticoties tirgotājam, nopirku. Auto ir ļoti labi aprīkots, Higline versija un manuprāt tādu arī vajag tikai pirkt, jo niķelējumi un visādi citi nieki auto padara krietni vien glītāku. Esmu iepriekš braucis pārsvarā ar BMW markas auto, bet šis auto man mainīja uzskatus par auto izvēli. Gada laikā esmu nobraucis ar savu dīzelīti nepilnus 40000km un atteikumi nav nekādi vērā ņemamie,bij viens sīkums pašā sākumā, Xenon līkumgaismu kaut kāds dačiks izgāja no ierindas, bet pēc lampas izjaukšanas un atpakaļ salikšanas problēma vairs nav likusi par sevi zināt,tātad izmaksas praktiski nekādas, protams nomainīju motora siksnu ar visiem rullīšiem (250Ls, daļas orģinālas, serviss pašmāju, Bauskā, Sia Raike), divas eļļas maiņas aiz muguras(katra apkope ar visiem filtriem 90 Ls). Esmu sajūsmā par degvielas patēriņu: 7 litru robežu pārsniegt ir samērā grūti, pat ar manu sportisko braukšanas stilu, protams prasās nedaudz uzčipot motorīti, jo brīžiem tie 140 zirdziņi liekas par švaku. Pāris dienas atpakaļ uzradās dīvaina vibrācija salonā un meistari mani iepriecināja, ka būšot iespēja atbrīvoties no naudiņas, jo laikam uz beigām iet spararats(esot vājā vieta), nebūšot lēts remonts, bet ņemot vērā ka tas būs pirmais tad pārdzīvošu:) Par ritošo arī varu teikt tikai labus vārdus, jo daudz braucu pa zemes ceļiem un tikko izgāju TA bez neviena aizrādījuma.

Uldis Grantiņš, 14/12/2008

3.2 V6 FSI Highline 4MOTION DSG

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

(+)ļoti jaudīgs un ekonomisks 250Zs-10 l/100km, pilnpiedziņa, automāts (DSG), 2 t pašmasas! ļoti ergonomisks, ērts, ietilpīgs, (-)VW rūpnicas attieksme pret šo modeli, konkrēti VW PASSAT VARIANT 3.2 FSI 4MOTION - perfekti jūtās, ka rūpnīca pirms izlaist šo modeli nav veikusi nekādus testa izmēģinājuma braucienus (laikam jau tāpēc, ka no visiem Passat šādi ir tikai 1%). Auto ir ļoti ciets, jūt katru bedrīti, uz grantenes labāk nerunāsim, uz asfalta azarta nekāda.Otrs daudz šokējošāks moments ir DSG kārbas vadības bloka iestatījumi - braucot ar ātrumu virs 50 km/h (tiek izmantots 6.pārnesums, motors to brīvi atļauj, griezes moments vienkārši fantastisks)pirms pagrieziena straujāk nobremzējot ātrumkārbā tiek ieslēgts 1.pārnesums (DSG kārbas īpatnība-tā pārslēdzas no pāra ātrumiem tikai uz nepāra un otrādi)un tas viss notiek pie nospiesta gāzes pedāļa, jo pēc pagrieziena gribas braukt, un 20 km/h (pamēģiniet to izpildīt uz jebkura cita auto) cirtiens transmisijā vienkārši fantastisks un visi četri spolē uz sausa asfalta, skats un sajūtas muurgs. Vēl ir neliela sāpe par rūpnīcas attieksmi pret klientu, proti, pasūtot jaunu auto komplektācijā iekļāvu Navigācijas iekārtu cerībā, ka drīz būs pieejama Latvijas karte, drīz bija, bet ne manam auto. Karte tika pielāgota jaunai NAV sistēmai ar skārienjūtīgo ekrānu un apdeits veciem netiek piedāvāts, t.i visu atlikušo šī auto mūžu varēšu braukt pa 2007.gada ceļiem arī Eiropā...Bet viss pārējais vienkārši super, arI DSG, Biksenons utt.

Artis Bērziņš, 06/12/2008

2.0 FSI Automāts

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Auto ir kā limuzīns, DSG ātrumkārba ar adaptācijas funkciju pielāgojas jebkuram vadītāja garastāvoklim. Diemžēl bieži vien gadās visādas ķibeles ar superkruto elektroniku, kas ir salikta šajā auto. 3 gadu laikā (60 000 km) esmu paspējis nomainīt durvju slēdzeni, ātrumkārbu, gaisa spilvenu vadības bloku, tas viss par garantiju, vēl jāmaina daži nebūtiski dačiki. Bieži vien esmu pārsteigts, cik labi auto turas uz ceļa. Pirms tam braucu ar Audi B4, ar Pasātu līkumu var izņemt gandrīz 2x ātrāk neizslīdot. Neskatoties uz salīdzinoši mazo 2.0 l motoru, auto ir diezgan dinamisks, ātrumkārbai ir arī manuālais režīms, taču, ja gribu sportiski braukt, labāk pārslēdzos uz sporta, nevis manuālo režīmu, jo sporta režīms ir pietiekoši labi pārdomāts.

Kārlis Baumanis, 27/11/2008

1.4 TSI Comfortline

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Nav ne vainas mašīnai. Braucu jau otro gadu un esmu apmierināts. Nedomāju pārdot, jo turas kopā labi.

Kaspars Keiris, 03/11/2008

1.9 TDI Comfortline

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Mašīna laba, bet serviss Krasta ielā un Īle un Herbst GARĀM!!! Krasta ielā garantijas laikā mainot detaļu neieskrūvēja 3cm skrūvi, Īle maina sūkni un sprauslu par 800 ls, kuri pēc tam izrādījās veseli, bet vainīgi bija to vadi.

mārtiņš Sprūdžs, 26/09/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi