Auto tests
Ford
S-Max minivens
S-Max ir grūti atrast trūkumus. Tam ir lieliska vadāmība, iespaidīga ietilpība un pievilcīgs izskats. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Braucu ar 2001. gada Sharanu TDI (DI sarkanie) Plusi: ērts, ietilpīgs , jaudīgs kad ieber pedāli grīdā, tad jūt nevis kā tie Chrysleri, kuri uz apdzīšanu nekam neder, salonā arī klusum nekas negrab. Ekonomisks auto un patīkama braukšana. Lieli lukturi ar kuriem pa nakti ir forši braukt jo ceļš ir labi redzams. Braucu gandrīz gadu , bija tikko atdzīts no Vācijas, neticiet tiem muldoņām par mazajiem nobraukumiem (tie visi ir sagriezti) man bija 170000 nobrauciens bet kad pieslēdza pie kompja uzrādīja pāri 300000km nobraucienu. Tā jau superīgs auto bet ir mīnusi 3 sprauslas nobira pēc 2 mēnešiem , dabūju visas mainīt(lētāko vietu atradu un samaksāju kopā 450ls) autonomka neiet, atkal baigais piķis būs jamaksā, savādāk ziemā mašīna ilgi uzsilst, aizmugurējo lukturu lampas brīžiem neiet , vajag tik uzšaut pa lukturi un atkal deg. Ar ģimeni bija ceļojumā 2 ned uz Dāniju visu šo milzīgo gabalu turp un atpakaļ vasarā nobraucām bez problēmām , kondiška strādāja perfekti un sēžot nenoguru. Kopumā ideāls auto, tik tās izmaksas varētu būt gan mazākas, ja pērkat Sharanu noteikti 1. kas jāizdara jāaizbrauc uz servisu pārbaudīt sprauslas un pārbaudīt vai autonomā apkure strādā , par pārējo neko sliktu pagaidām nevaru teikt , mašīna lec labāk nekā pat benzīnnieks pat ziemā uz pusapgrieziena lec. Noteikti nākotnē pirkšu atkal Sharanu, bet jaunāku modeli.
Ritvars Birzulis, 09/12/2012
Pozitīvais - plaša, īpaši ja izņem vidējo sēdekli, augsta, nesitas galva pret griestiem un bērni arī visā augumā (līdz 140 cm) var iekāpt. Mīnuss - no autovadītāja vietas labais priekšējais stūris ir ar lielu aklo zonu (gandrīz 3 avārijas pēc auto nopirkšanas, kamēr pieradu), pēc Subaru likās, ka auto velkas un arī uz pagriezieniem, ja jāiet pa kreisi, nogaidu, kad tiešām lielāks posms līdz tuvojošos mašīnai atlicis, trešais - tiešām kondicionieris nestrādā un arī apsildīšanas sistēma, it īpaši logiem priekšā, mani ziemā pieviļ (nu ilgi salīdzinoši jāgaida, līdz cauri redzu). Citādi nākamo arī pirktu tieši šo.
Dace Bērziņa, 13/10/2012
Auto, kas liek justies par kuģa kapteini. Nav gluži busiņš, bet sajūtas ir ērtākas. Par 7vietīgu nosaukt grūti, jo aizmugures rinda ir šaura, bet otrajā rindā trīs personas var justies kā autobusā, kas ir stipri ērtāk nekā parastā vieglajā. Patīkami liela kravas ietilpība un viegli transformējami krēsli. Patīkams izbraucieniem, jo auto aizmugures daļā var ērti gulēt, īpaši, ja brauc divas personas, tad aizmugure tikpat kā treileris. Priekšas krēsli rotējas pa 180 grādiem. Vadāmība ērta, diezgan kluss. Rezerves daļas lētas. Patīkami, ka kravas daļā ir divas 12 voltu ligzdas. Ērts ātrumpārslēgs. Man bija visi 6 logi elektroniski atverami, kas bija īpaši ērti uz mazajiem aizmugures logiem. Ātri izbeidzās atsaites, bet tas atkarīgs no ceļiem. Darbā šo auto pa reizei izmantoju preču piegādei mājās, protiet, ledusskapjus un citu sadzīves tehniku, jo auto kravas ietilpība ir tiešām liela. Ar ģimeni 5 cilvēku sastāvā braucām ekskursijā, pa nakti divi pieaugušie gulēja mašīnā, pārējie teltī, lai gulētu mašīnā, atlika mantas sakraut uz priekšējiem sēdekļiem un otro rindu salocīt, vietas bija pietiekami. Ja no parasta vieglā pāriet uz šo, tad mazliet jārēķinās ar pagriezieniem, jo ir garāka riteņu bāze. Bet galvenais šī auto svarīgais faktors, ka piecas personas var pārvietoties ērti. Turklāt, otrās rindas sēdekļi ir atgāžami kā autobusā. Ir variācijas sēdekļu izkārtojumiem. Ar manu 2.0 benzīnu patēriņš bija līdz 7 l uz 100km. Pat žēl, ka šo auto pārdevu un iegādājos SAAB universāli.
Aigars Romulis, 06/12/2011
Lietoju šo auto trīs mēnešus.Diezgan ietilpīgs ģimenes auto.Lai gan braucot visiem septiņiem pasažieriem, ceļojumos bagāžai vietas būs diezgan pamaz. Īpaši lielu atšķirību no pārējo marku, līdzīga lieluma miniveniem nav. Tehniska veida ķibeles protams ir visiem lietotiem un arī jauniem auto.Elektriskās problēmas šim auto laikam ir ikdiena. Salonā nedeg gaisma, pareizi nerāda dzesēšanas šķidruma temperatūru, kompim pus ekrāns izdziest, utt. Visādi sīkumi, bet viņi besī ārā. Ritošais pagaidām normas robežās, pabrauks vairāk pa mūsu ceļiem tad jau kaut kas būs. Degvielas patēriņš 7litri uz simtu(kopējais). Ja kāds saka 5,5 tad tas ir blefs. Auto nav no vieglajiem,kaut kā tā masa uz priekšu ir jākustina. Man gan ir automāts, atšķirība 0.6 uz simtu.160km/h-8,2litri. Tas ir ļoti normāli! Nu tad vēl viņš mīl arī ēst eļļu, braucot ceļojumos ņemiet līdz! Ārzemēs eļļa ļoti dārga! Kopumā lietojams auto, nav tā ka galīgi garām.
ainars kviesis, 06/12/2011
Man patīk šī miniventipa automašīna dēļ tās ietilpības un nelielā degvielas patēriņā 5,8 litri uz taisnas šosejas.Sevišķi tas patīk jo iepriekš braucu ar Chrysler voyager kam pateriņš bija krietni lielāks. Komforts gan nav tas kas bija Chrysler,bet man vienalga patīk.Braucu ļoti nelielu laika periodu ,lai spriestu ko vairāk
valts vītpls, 20/11/2011
Super ērts ģimenes auto, vieta visiem, gan priekšā, gan aizmugurē. Turklāt, ātrumpārslēga kloķis ir mazs salīdzinājumā ar Voyager (tiem kam manuāls).
Aigars Romulis, 22/03/2011
Vākts, cik zinu Spānijā, ļoti sliktas kvalitātes pusass rūdījums, jāuzmanās, šlices norāvās uz līdzenas vietas. Obligāti laicīgi jāmaina pakaļējie bremžu kluči, ja nē, tad iznāk arā cilindrīts un suportam kaput, bet mainot, arī vēl jāiesmērē vadulas. Obligāti jāmaina gaisa filtrs, jo citādi iziet no ierindas gaisa mērītājs, braukt var, bet ne ātrāk kā 50 km/h un galīgi nav čadas (nomaiņa ap 200 LVL). Grūti iestādīt priekšējo riteņu savērsumu, pat VW Centrā, ēd riepām iekšpusi. Nekad nedrīkst braukt ar atvērtiem aizmugurējiem vēdlodziņiem, nolūst tie aizveramie knaģi, liela slodze. Nekādā gadījumā pa lauku ceļu ar lielāku ātrumu, ka dabūs iešūpoties un ar karteri pret zemi, tad dzinējs izlec pa haubi ārā, kautkas salicas, pabraukt var ne vairāk kā 50 km/h. (Remonts ļoti dārgs, ja nav garantija) Tapēc, ka purngals ir nesamērīgi smags, bet kulba viegla, ja nav pilna ar pasažieriem. Ļoti slikti uzsilst ziemā no Centra līdz Juglai jāaizbrauc. Dīzelis rūc paskaļi, kā traktors. Pārējais viss normāli, kā iepriekš minēts.
Donalds Vīnerts, 12/01/2011
Kopumā vērtējot - ļoti labs ģimenes auto.Salons plašs, vietas pietiek visiem. Braukšana super. Ekonomiskāks protams dīzelis ,bet arī benzīniekam nav ne vainas. Ja kāds vēlas iegādāties - droši.
Aldis @ Inga Baiki, 01/02/2010
Remonts gana dārgs - bija jāmaina ventilators, borta dators un pat motors, taču auto ir praktisks, piemēram izņēmami sēdekļi ir ļoti gudra lieta, piemirsti ieslēgto lukturu signāls, eļļas maiņas vajadzības signāls!
Ozolins Rolands, 27/07/2009
Ilgi meklējām bet atradām sakarīgu sharanu kas iepatikās uzreiz - ka family variantā nāk līdz 2 bērnu sēdeklīši, kas integrēti lielajos krēslos
Дзинтарс Робулис, 15/06/2009
Ērts- patīkams tālos pārbraucienos, ekonomisks - piemērots ikdienas lietošanai, salons-bezizmēra (reiz braucām 16 cilvēki), remonts - nav vajadzīgs. Ģimenē apsveram vēl viena auto iegādi - bezmaz vai vēl vienu Sharan esam gatavi ņemt!
Pēteris Ozoliņš, 05/05/2009
Ļoti ērts, plašs, lielas rūmes visiem, kas sēž aiz šofera. Bagāžnieks ietilpīgs, kad izņem sēdekļus. Labi var pārvietoties daudz cilvēku ekskursijām. Šo auto lieto vīrs, bet, liekot tiesības, dodu priekšroku šai mašīnai - labi pārredzama priekša, ļoti ērti jūtos, esmu ļoti apmierināta. Man tikai draudzene iedeva pasēdēt, un iepatikās, un ar vīru iegādājamies. Esam ļoti priecīgi, pārvietoties ar ģimeni.
vineta smirnova, 29/04/2009
Normāls auto, vietas gan pasažieriem, gan kravai. Laba pārredzamība, pagaidām neesmu neko mainījis, jo braucu tikai nepilnu pusgadu!!!
Jānis Tauriņš, 30/03/2009
Tā nekas, viss ir normāli jau braucu 80000km. Tādi sīki remonti vien ir, galvai blīve pisec, turbīnai beka pisec un viss...
Arnis Māliņš, 18/12/2008
Auto pirmkārt ir ļoti praktisks (kādēļ to arī iegādājos) - tajā ir daudz vietas, neatkarīgi no tā, kas tiek vests. Ļoti pozitīva liekas iezīme, ka var kombinēt pasažieru un kravas nodalījumu atkarībā no nepieciešamības - no 7 sēdvietām līdz tukšam "kravas" nodalījumam. Auto ir arī ļoti kvalitatīvs - brauciena laikā tas ir kluss, vienīgi lielākā ātrumā salonā sāk nākt iekšā troksnis. Salona apdare ir salīdzinoši lēta, bet kvalitatīva. Elektropakete ir ļoti patīkama ekstra, ar kuras palīdzību var braucienu padarīt komfortablāku. Braukt ar šo auto ir ļoti patīkami (subjektīvi, jo sievai nepatīk lielas mašīnas), jo pārredzamība ir krietni lielāka nekā lielākajai daļai auto. Turklāt ar Sharan ir loti viegli manevrēt, tikai jāpierod pie strupa purna, un plaša salona pie vējstikla iekšpusē, kas rada nedaudz īpatneju sajūtu, ka mašīna no iekšpuses liekas vēl lielāka. Manuprāt, lielākais mīnuss šai mašīnai ir salīdzinoši neizturīga piekare un ritošā daļa, taču remonts nav nemaz tik dārgs. Par neizturīgākajam detaļām jāuzskata tiltus amortizejošās bukses un stūres pirksti, taču, ja nebūtu jābrauc pa zemes ceļu, arī šie remontdarbi būtu krietni retāki, jo zemes ceļš ir tā lieta, kas Sharanam nepatīk. Nobeigumā summējot varu teikt, ka Sharan ir labs auto, ja sanāk vest gan draugus, gan virtuves skapīšus, turklāt īpaši lielos attālumos Sharan parāda visu savu pozitīvo būtību, nevienam no 7 braucējiem nav neērti, tā paša iemesla dēļ, ka visi sēdekļi ir atsevišķi regulējami.
Nauris Petersons, 08/12/2008
Auto lielisks ģimenei vai jauniešiem ceļotājiem, 1.9 turbo dīzelītis ir ekonomisks, 6,5-7L ārpus pilsētas, 7-9L pilsētas korķos. Ja izņem aizmugurējos sēdekļus pilnā garumā var sagulēt pat 3 vidusmēra cilvēki, ja braucam ekskursijās. Ja vedam būvmateriālus, tad 3m garus priekšmetus var ielikt bez grūtībām, slēpes,ragavas, bērnu rati utt. vispār bez problēmām. Ja skatamies piekari, tad tā ir uztaisīti samērā vienkārši un nekādus milzīgos remontus neprasa, nauda arī ir pat salīdzinoši lētāka, nekā Audi remontam. Motors 1,9TDI prasītos jestrāks, jo ja ir pilna mašīna ar pasažieriem, tad nekāds liels uzrāviens nebūs. Ziemā ar kārtīgām riepām iet kā traktors caur visiem sniegiem un kupenām, arī stabilitāte uz ceļa ir teicama. Patīkami ir visādi elektroniski knifiņi. Īsts Auto ģimenei, salīdzinoši lēti eksplotēt un ar ātri nezūdošu vērtību.
Agnis Slavenieks, 29/11/2008
Nopirku lietotu. No paša sākuma samainīju visu ritošo un vairāk nekā gadu braucu bez problēmām. Nelielas ķibeles ir ar elektroniku, bet tā braukšanas drošību neietekmēja.
Mārtiņš Auziņš, 26/11/2008
Auto ir gana labs, tikai pērkot jāpievērš uzmanība visiem slēģiem, kas ir pieejami, jo daļa no tiem var nestrādāt, ja tie nav izmantojami attiecīgajā gadalaikā. Remonts dārgāks, bet auto kalpo ilgāk, pateicoties savām jaudas u.c. rezervēm.
Jānis Gribuška, 01/10/2008
Esmu mēģinājis braukt ar šādu auto, kad meklēju sev piemērotāko. Pie mīnusiem var uzskaitīt - pavājo motoru, problēmas ar tukšgaitas regulatoru. Pie plusiem - salona ietilpība, gaitas īpatnības, augstā sēdpozīcija.
Jānis Gribuška, 28/09/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
S-Max ir grūti atrast trūkumus. Tam ir lieliska vadāmība, iespaidīga ietilpība un pievilcīgs izskats. …
Auto tests
Alhambra piedāvā to pašu praktiskumu un braukšanas baudu, ko tā radinieks Volkswagen Sharan, taču Seat ir labāka vērtība par šo cenu. Patiesībā, tas ir viens no labākajiem miniveniem, kādi ir nopērkami. …
Auto tests
Combo Life ir daudzpusīgs un ietilpīgs auto, kas demonstrē labu sniegumu uz ceļa, turklāt to iespējams aprīkot ar jaunākajām drošības tehnoloģijām. Izdevīgs pirkums tiem, kam rūp iztērētā nauda. …
Auto tests
B-Klase ir pieņemams variants, ja tev nepieciešams maksimāli prestižs, drošs un ietilpīgs ģimenes hečbeks. …