T-Roc gaitas komforts ir starp labākajiem paraugiem šajā segmentā – bedres un ceļa negludumus tas pārvar pat labāk, nekā radniecīgie Audi Q2 un Seat modeļi. Izvēloties papildaprīkojumā pieejamo Dynamic Chassis Control opciju, T-Roc balstiekārtas cietību var pielāgot atbilstoši ceļa apstākļiem un savam noskaņojumam – tomēr, mūsuprāt, šīs izmaiņas nav tik būtiski jūtamas, lai attaisnotu salīdzinoši augsto cenu, ko maksā šādas opcijas izvēle.
Uzsvars uz gaitas komfortu gan nozīmē, ka vadāmības ziņā T-Roc nebūs tiks sportisks, kā Audi Q2. Te gan jāpiebilst, ka lielākā daļa pircēju diez vai jutīs šīs atšķirības, jo T-Roc tik un tā demonstrē to gaitas komforta un precīzas vadāmības līdzsvaru, kādu esam raduši redzēt ikvienā citā Volkswagen markas auto.
Tiem T-Roc, kam ir pilnpiedziņa, komplektā nāk arī sistēma, ko sauc par Driver Profile Selection – tā ļauj izvēlēties kādu no pieciem braukšanas režīmiem (priekšpiedziņas T-Roc šī ir papildaprīkojuma opcija). Tomēr tieši tāpat kā Dynamic Chassis Control, šīs funkcijas ietekme uz auto uzvedību nav tik kritiska, lai mēs to rekomendētu kā obligātu priekšnosacījumu T-Roc iegādei.