Jaunais Touareg ir pieejams arī ar standarta balstiekārtu, taču mūsu testa auto tāda nebija – tā vietā Volkswagen vēlējās parādīt pašu dārgāko komplektāciju, ar pneimatisko balstiekārtu un citām ekstrām, tai skaitā četru riteņu stūres sistēmu.
Kā lielākā daļa pneimatisko balstiekārtu, arī šī ļauj palielināt vai samazināt klīrensu atkarībā no braukšanas režīma. Ja esi braucis ar jaunākās paaudzes Q7, tad šeit viss praktiski ir tas pats. Protams, pneimopiekare ir labāks risinājums, jo vairumā gadījumu labi izlīdzina automašīnas gaitu, izņēmums ir grants ceļa trepe, kur tā paliek nedaudz nervozāka. Tomēr, ņemot vērā Touareg izmērus un svaru, ir labi, ka tāda pneimopiekare ir, it īpaši lielākā ātrumā veicot straujus manevrus - tas ir daudz drošāk.
Četru riteņu stūres sistēma to lieliski papildina, atvieglojot manevrēšanu starp joslām lielā ātrumā, vai samazinot apgriešanās rādiusu šaurās stāvvietās. Būtībā, ar Touareg ir tikpat ērti braukt, kā ar Golf. Tomēr, ja tava prioritāte ir sportiska braukšana, mēs drīzāk ieteiktu kādu citu, pa īstam sportisku SUV.