Testa brauciens

Volvo jaunais elektriskais modelis ES90 apvieno labāko no trim segmentiem
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Volvo EX90 piedāvā komfortablu un augstu sēdpozīciju. Elektriski regulējamiem sēdekļiem ir masāžas funkcija, kā arī regulējams jostasvietas balsts.
Redzamība uz priekšu, sāniem un aizmuguri ir fantastiska, turklāt jūs joprojām varat izmantot 360 grādu kameru un pilnu sensoru komplektu, kas stāvvietā palīdz novietot automašīnu.
9,0 collu digitālais mērinstrumentu displejs ir glīts un piestiprināts pie stūres statņa, tāpēc neatkarīgi no tā, kādā pozīcijā ir stūre, tas vienmēr ir viegli saskatāms. Tāpat šeit ir arī noderīgs head-up displejs. Salīdzinājumam - Kia EV9 ir daudz ekrānu, kurus bieži aizsedz stūre.
Ne visi EX90 braukšanas pozīcijas aspekti ir perfekti. Piemēram, stūres rata un durvju spoguļu stāvokļa regulēšana tiek veikta, izmantojot informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrānu un pēc tam pogas uz stūres rata, nevis ar atbilstošām pogām uz durvīm. Pirmo reizi, kad to darāt tas ir sarežģīti, bet, kad esat iestatījis sev piemērotu stūres un durvju spoguļu pozīciju, varat to saglabāt autovadītāja profilā, lai vienmēr automātiski to pielāgotu, kad atbloķējat automašīnu.
14,5 collu skārienekrānā redzamo ir izstrādājusi Google, un tajā ir iebūvētas Google Maps, Google Assistant un citas lietotnes. Gan displejs, gan tā izvēlņu izkārtojums ir ļoti labs, taču ekrāns ne vienmēr ir ļoti atsaucīgs uz jūsu pieskārieniem, un, pirms kaut ko izdarīt, dažkārt nepieciešami vairāki mēģinājumi.
Kā jau minējām, Volvo EX90 ir liels SUV (izmēri ir līdzīgi Volvo XC90). Priekšā ir pietiekami daudz vietas, lai autovadītājam un priekšējam pasažierim būtu ērti.
Līdzīgi ir arī vidējā rindā, kur ir vairāk nekā pietiekami daudz vietas galvai un kājām, lai pāris augumā raženi pieaugušie varētu izstiepties un atpūsties garā braucienā. Vēl labāk ir tas, ka plašais salons un plakanā grīda nozīmē, ka arī vidējās sēdvietas pasažieris nebūs pārāk saspiests. Divos ārējos sēdekļos ir ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumi. Vidējā sēdeklī tāda nav, taču tur ir iebūvēts uznirstošais sēdeklītis, kas ir ērts risinājums.
Visiem EX90 ir septiņas sēdvietas (kas joprojām ir reta parādība elektromobiļiem), un galējos aizmugurējos sēdekļos ir apmēram tikpat daudz vietas kā Volvo XC90 ar benzīna dzinēju. Tas nozīmē, ka bērniem ar to būs gana, bet pieaugušie gribēs tikai īsu brīdi sēdēt pašā aizmugurē, kur ir maz vietas galvai un kājām. Galu galā Kia EV9 ir daudz labāks aizmugurējo sēdekļu vietas ziņā, jo pieaugušie šeit jutīsies komfortablāk.
Piekļuve trešajai rindai ir diezgan laba, lai gan aizmugurējās durvis neatveras tik plaši kā EV9, pateicoties vidējās rindas sēdekļiem, kurus var viegli salocīt un pabīdīt.
Ja visi septiņi sēdekļi ir pacelti, EX90 piedāvā 310 litru bagāžnieka telpu. Nolaižot trešās rindas sēdekļus, kopējā bagāžas nodalījuma ietilpība palielinās līdz 655 litriem, bet maksimālā ietilpība ir 1915 litri. Galu galā bagāžas nodalījums ir mazāks nekā Kia EV9, taču EX90 joprojām ir ļoti praktisks automobilis. Turklāt tas piedāvā vairāk vietas nekā piecu sēdvietu konkurenti, piemēram, BMW iX. EX90 ir arī 46 litru ietilpīgs priekšējais bagāžnieks, kas ir ļoti patīkams bonuss.
EX90 ir pieejams pamatīgs ekstru klāsts. Standartaprīkojums ietver daudz luksusa aprīkojuma, tostarp četru zonu klimata kontroli, head-up displeju, Bose skaņas sistēmu, panorāmas stikla jumtu, elektrisku bagāžnieka vāku, pavisam klusu durvju aizvēršanu un pneimatisko balstiekārtu.
€
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Volvo EX40 |
€ 52 146 |
![]() |
||
Volvo EX90 |
€ 94 836 |
![]() |
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …