Volvo V60 Cross Country Izvērsts vērtējums
SALONĀ
Interjers un apdare
Pie stūres
Volvo V60 Cross Country sēdpozīcija ir patiesi lieliska, pārspējot Audi A4 Allroad un Mercedes C-Klases universāļus. Abiem vācu konkurentiem pedāļu novietojums traucē ērtai sēdēšanai, savukārt šeit vadītājs atrodas tieši pretī stūrei un pedāļiem.
Komfortu uzlabo arī starp priekšējiem sēdekļiem esošais rokubalsts.
Stūres un sēdekļa pozīciju iespējams pielāgot plašā amplitūdā. Augšstilbu atbalstam sēdekļa pamatni var pagarināt, bet vidukļa komfortam sēdeklī iestrādāta jostasvietas regulēšanas opcija.
Apkārtējā redzamība ir laba. V60 Cross Country priekšējās statnes nav pārlieku platas, tādejādi neveidojot pamatīgas aklās zonas. Lūkošanās caur aizmugures logiem sniegs vairāk informācijas nekā Audi A4 Allroad gadījumā. Interesanti, ka Volvo piedāvā arī elektriski nolaižamus aizmugurējos galvas balstus, atvieglojot pārskatāmību braucot atpakaļgaitā.
Praktiskums
Papildaprīkojumā esošā jumta lūka salonā ielaidīs vairāk saulesgaismas, vienlaikus nedaudz laupot brīvo vietu galvai. Tas gan satrauks vien reto, jo vidējā auguma pasažieri šeit jutīsies ērti. Vietas netrūks arī braucēju kājām un
elkoņiem.
Par V60 Cross Country trumpi var uzskatīt brīvo telpu aizmugurē sēdošajiem. Šeit plašums ir lielāks nekā Audi A4 Allroad vai Mercedes-Benz C-klasē. Ja ar šiem apmēriem nepietiek, tad būs jāskatās uz Škoda Superb universāli vai citā cenu plauktiņā esošo Volvo V90 Cross Country.
Līdzi paņemtās mantas var novietot gan dažādos sīklietu nodalījumos, gan 529 litru bagāžniekā. Šīs telpas izmēri padara to par labu alternatīvu SUV segmentam. Aiz elektriski atveramā vāka slēpjas praktiskas formas bagāžnieka atvērums, kurā varēs ievietot astoņus rokas bagāžas koferus.
Atšķirībā no Audi A4, kur aizmugures sēdekļu atzveltnes nolaizās attiecībā 40/20/40, Volvo gadījumā pagarinātu kravas telpu var iegūt ar 60/40 attiecībā nolaižamiem sēdekļiem. Šādā veidā tiek iegūta līdzena bagāžnieka grīda, uzlabojot mantu pārvadāšanas iespējas.
Aprīkojums
V60 Cross Country aprīkots ar 12,3 collu instrumentu paneli, aizstājot analogās mērskalas ar digitālo risinājumu. Izvēlnes nav tik daudzpusīgas kā Audi Virtual Cockpit tehnoloģijai, taču sniegs vadītājam svarīgāko informāciju, ietverot datus par automašīnu, mūzikas atskaņošanu, telefonu un navigācijas maršrutu. Par papildus maksu pieejams head-up displejs.
Aizmugurējie distances sensori iekļauti bāzes aprīkojumā, bet par priekšējiem sensoriem un atpakaļskata kameru vai 360 grādu kameru būs jāpiemaksā papildus. Braukšanu naktī atvieglos LED optika, kas iekļauta visās modifikācijās. Tāpat pieejami arī adaptīvie LED lukturi (1160 eiro).
Līdzās digitālajam instrumentu panelim atrodas deviņu collu centrālais ekrāns. Vertikāli novietotajā monitorā iestrādāta arī klimata kontroles vadība, kas ir mazāk ērts risinājums, salīdzinot ar fiziskajiem slēdžiem, pie kuriem “pieturējušies” Audi, BMW un Mercedes.
To pašu var attiecināt uz multimediju sistēmu. BMW izstrādātā iDrive sistēma ar rotējošo slēdzi ir intuitīvāk lietojama brauciena laikā kā V60 skārienekrāns. Volvo ekrāns būs arī mazliet negausīgāks attiecībā uz mūsu darbībām, taču kopumā izvēlnes izkārtotas saprotami un ekrāns ir spilgts.
Standarta aprīkojumā iekļauts Bluetooth un 10 skaļruņu audio sistēma. Atkarībā no versijas, būs pieejams arī Apple CarPlay un Android Auto lietotnes, bet par papildus 3993 eiro auto var aprīkot ar iespaidīgo Bowers and Wilkins 1100 vatu audio sistēmu. Tā ir viena no kvalitatīvākajām mūzikas atskaņošanas tehnoloģijām, kāda pieejama modernajos auto.
Lapa 4 no 4
CENA:
€