Auto tests
Audi
A6 Avant
Elegants biznesa klases universālis ar labu vērtības un cenas proporciju tiem, kam bagāžas nodalījuma ietilpība nav svarīgākais faktors. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Vērtēju šo auto teicami, jo ņemot vērā tā cenu attiecībā pret vecumu un komplektāciju, salīdzinājumā ar līdzīgiem auto, tas ir sevi parādījis tikai no labākās puses un ir noteikti tās naudas vērts. Šis ir mans darba zirgs, kas nobraucis jau gandrīz 270`000 km un līdz šim nav prasījis lielus ieguldījumus. Es nerunāju par parastajiem rutīnas darbiem, kā, piemēram, smērvielas un ņemot vērā mūsu ceļus arī kaut ko no piekares. Patēriņš ir burvīgs ap 6l/100km un tā kā man ir arī čipts, tad par dinamiku it ne maz nesūdzos. Ir ērts gan tāliem braucieniem, gan ietilpīgs kādiem lielākiem un smagākiem pārvadājumiem. Kopumā varu teikt, ka tas ir mans uzticams draugs.
Artūrs Ševcovs, 18/02/2015
Pozitīvs auto, uzticīgi kalpo. Patēriņš pieticīgs, nedaudz vils 6l/100km. Noderīgi, pēc iegādes, nomainīt atsevišķus svarīgus komponentus,lai kalpotu ilgi un uzticami. Kad iepazīst,tad grūti kādu citu auto uzskatīt par labāku auto,ja nu vienīgi vēl kādu klasi augstāku Volvo. Pamaz vietas aizmugurējos krēslos,pieaugušajiem varbūt pieciešami,bet zīdaiņu sēdeklīti nav iespējams novietot aiz vadītāja sēdekļa, ja vadītājs garāks par 180cm.
Zigmunds Uzraugs, 26/10/2014
Volvo mani saista ar to, ka savā cenu kategorijā izceļas ar salīdzinoši labāku aprīkojumu starp konkurentiem, kaut gan pats par sevi ir konservatīvs auto. Konkrēti manam V70 ir 2,5 TDi dzinējs, kas ir daudziem zināms kā "Audi motors" , kas man kā lietotājam nozīmē vienkāršu uzturēšanu un labus jaudas rādītājus. Man personīgi dzinējs ir "čipots", kas dod vēl labākus dinamikas rādītājus, bet tajā pašā laikā degvielas patēŗiņš ir ap 6 l/100 km. Kopsavilkums ir konservatīvs ārējais izskats ar bagātīgu aprīkojumu, braucot nesūdzos par dinamiku un priecājos par patēriņu - auto, kas "dones the job"! :)
Artūrs Ševcovs, 04/12/2012
Divi lielie mīnusi- daudz ēd (vidējais 12L/100km) un rezerves daļas ir neadekvāti dārgas (gaisa masas mērītājs 200Ls, droseļvārsts 520Ls, amartizators NIVOMAT 260Ls). Pārējais man ir sagādājis tikai labu garastāvokli. Ļoti patīkama pārgājība pa ziemas neceļiem, augstāks klīrens kā parastajiem autiņiem- nebiedē apmales. Salonā pilna elektro pakete, ādas krēsli ar apsildi ļoti ērti. Spēcīgais (193Zs)turbo motors ļoti atsaucīgs pie apdzīšanas un krustojumā. Ērta opcija lampu tīrītāji- sliktā laikā nav jākāpj laukā lai noslaucītu lukturus. Loti ietilpīgs bagāžnieks ar suņu tīklu- mans lielais dogs jūtas ērti. Arī pārējie pasažieri ir apmierināti - pieci liela auguma cilvēki nespiežas viens otram virsū. Laba orģinālā mūzikas sistēma.
Andis Āboliņš, 04/11/2011
Jau sen ar skaudību skatījos uz V70 modeļiem. Taču pirms iegādājos šo auto, gadu pirms tam pabraukāju ar 850. Sapratu, ja 850 ir tik ērts, tad V70 ir jābūt ideālam. Man ir 2002 gada D5 versija ar bagātu komplektāciju un gaišu ādas apdares salonu. Nevarēju iedomāties, ka man patiks gaiši saloni. Gaišs bēšs padara auto salonu mājīgāku un ekskluzīvāku, salonā un ritošajā nekas negrab. Iegādājos auto šogad ar 3 mēnešu garantiju, auto sākotnēji bija dārgāks kā pārējie tirgū piedāvātiem, taču tā bija pareiza izvēle. Jau pirmajā nedēļā par garantiju nomainīja peitiekoši dārgas un komfortam svarīgas kondicioniera daļas. Kad sāku meklēt, secināju: viss, kas cenā zem 7000 Eur ir "izjāti" takšu varianti. Iespējams, auto nav kalpojis par sabiedrisko transportu, taču auto tehniskie stāvokļi un to vēsture ir grūti nosakāma. Tātad, pērkot 00-07 gada V70, ir jāpērk cenā virs 7000 Eur un ar tirgotāja garantiju. Kopumā, meklējumos apskatīju ap 20 auto, tādēļ spriedumos varu būt pietikoši objektīvs. Noskatīju auto, kas bija vizuāli eksterjerā un interjerā perfekts. Obligāti jāpārbauda šasija Volvo centrā un pārliecināties par noskrējienu autentiskumu. Jūtamie ikdienā mīnusi ir auto svars, bremzes ar to netiek galā un liels apgriešanās rādius. Plusi, ieskrienoties ar D5, ir līdzīgi kā braukt ar Subaru WRX. Borta dators ar pilnu 60 l bāku man rāda, ka var nobraukt 1300km, reāli 1100km. Patēriņu rāda 6,5 l/km vidējo. OBLIGĀTI! D5 ir jāpērk ar motora priekšapsildes sistēmu, ziema ar -32 grādiem ir reāla.
ARMANDS SAKNE, 26/07/2011
Kad šis auto vēl nebija manā īpašumā, bija izdevība pabraukt ar šādu Volvo, un uzreiz iemīlēju. Sapratu, ka mans nākamais auto būs tieši Volvo V70! Price / Performance ziņā ideāls risinājums. Nedaudz kaitina rezerves daļu nepamatotā dārdzība, bet vienreiz savedot visu kārtībā ir miers uz ilgāku laiku! Iegādājoties šo auto, kurš bija vairākus gadus ekspluatēts arī Latvijā, tam visas rezerves daļas bija oriģinālas, kas liecina par mašīnas izturību, arī pie mūsu ceļu stāvokļa. Personīgi man vissvarīgākais mašīnā ir ergonomika, lai es patiešām justos ērti. Sakarā ar mana darba specifiku ir nācies sēdēt gandrīz visās pieejamās automašīnās kas sastopamas Latvijā, no KAMAZa līdz jaunākās klases BMW, un par Volvo salonu, sēdēšanas ērtumu, varu teikt tikai atzinīgus vārdus. Aizmugurē gan prasītos vairāk vietas, bet tā vairāk ir pasažieru kā vadītāja problēma. Nolaižot aizmugurējos sēdekļus var arī izgulēties, pat divatā, ja ir tāda slaida draudzene kā man! :) Arī par motoru var teikt tikai labu – vecais, labais Audi piecu cilindru motors – praktiski nenobraucams, prasās gan pēc vēl viena ātruma, lai auto būtu vēl ekonomiskāks. Pie mīnusiem vēl jāmin universāļu diezgan raksturīgā īpašība – salona trokšņi. Toties pluss ir lielais bagāžas nodalījums. Ja nolaiž aizmugurējos sēdekļus, tad var pārvadāt pat neliela izmēra ziloni vai cilvēka auguma ledusskapi. Konkrētajam auto ir melni ādas sēdekļi, kas ir ērti kopšanā, taču visnotaļ nekomfortabli vasaras laikā, kad gadās pie tiem pielipt!
Gints Lasmanis, 29/07/2010
Stabils drošs uz ceļa, salons ērts un komfortabls. Ja autovadītājs ar auto ir uz Tu, tad arī kalpo labi:))
Natālija Jegorska, 01/12/2009
Lietoju gan V70, gan S60 - abi ar D5 dzinējiem. Iegādājos, lai varētu samaiīties ar sieviņu mašinām - līdz ar ko mazāk atšķirību. Abi auto ripo vienlīdz labi. Degvielas patēriņš ideāli mazs, protams V70 nedaudz lielāks. Ideāla ietilpība. Par to, ka aizmugurē sēdošajiem maz vietas - nepiekrītu - pilnīgi pietiek. Kāds pieminēja lietussensoru - jā tam varu piekrist. Neesmu meklējis sliktumus - esmu iegādājies kā labu auto. Protams pirms iegādājieties, pārliecinieties ko pērciet, tad arī nemeklēsiet trūkumus.Lai dzīvo Volvo V70 - pirms tam fanoju par Audi Avantu veco. Šie abi auto kā brāļi. Avantā bagāžas nodalījums bija mazāks. Viss ir kārtībā - braukšanas vaina.
Didzis Brosovs, 24/03/2009
Auto ar augstu drošību, dinamisks, kvalitatīvs un konkrēti D5 motors ar zemu patēriņu, bet ar salīdzinoši augstu jaudu!
Artis Ķūsis, 19/12/2008
Ērts, plašs, bet paskaļš salons...
Guntars Matisans, 30/11/2008
Pozitīvās īpašības:
+ ļoti ietilpīgs auto;
+ patīkami zems degvielas patēriņš;
+ pietiekami izturīgs ekspluatācijā uz Latvijas ceļiem.
Negatīvās īpašības:
- grūti nopirkt labu, jo lielā daudzumā tiek ievesti Zviedrijas takši;
- logu tīrītājiem nedaudz nesaprotams lietus sensora režīma darbības algoritms.
Ļoti lietotājam draudzīgs auto, visas vadības pogas izvietotas parocīgi, līdz ar to ērti atrodamas, un nevajag novērsties no ceļa ko ieslēdzot, pārslēdzot. D5 dīzeļa dzinēja jauda un griezes moments ir vienkārši fantastiski.
Aigars Laurinovičs, 29/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Elegants biznesa klases universālis ar labu vērtības un cenas proporciju tiem, kam bagāžas nodalījuma ietilpība nav svarīgākais faktors. …
Auto tests
Golf universālis ir stilīgs un skaists auto, taču no vērtības un cenas proporcijas viedokļa daži konkurenti piedāvā labākus auto. …
Auto tests
V60 ir laba alternatīva konkurentiem no Vācijas. Tas piedāvā augsta līmeņa komfortu un drošības aprīkojumu. …
Auto tests
Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību …