Volvo V90 Cross Country pārstāv visai intriģējošu segmentu – tāpat kā Audi A6 Allroad Quattro un Mercedes-Benz E-Klases All Terrain, tas ir universālis ar paaugstinātām bezceļa apstākļu caurgājamības spējām.
Tomēr atšķirībā no konkurentiem V90 Cross Country šīs spējas ir izteiktākas, pateicoties pieredzei, kuras pirmsākumi meklējami jau 1997.gadā, kad klajā nāca Volvo V70XC – modelis, kas aizsāka “bezceļu universāļu” ēru.
Tāpēc nav pārsteigums, ka ražotājs ar 20 gadu pieredzi šajā segmentā ir laidis klajā vēl vienu auto ar plašām pielietojuma iespējām. Inteliģentā pilnpiedziņas sistēma (standarta aprīkojumā visiem V90 Cross Country) nodrošina iespaidīgu saķeri neatkarīgi no ceļa seguma, maināmais pneimopiekares augstums ļauj to izmantot arī mērenos bezceļa apstākļos, bet dažādu braukšanas režīmu izvēle ļauj pielāgot V90 Cross Country katra vadītāja individuālajam braukšanas stilam. Tāpēc, ja ir nepieciešams auto ar paaugstinātu klīrensu un pilnpiedziņu, bet nav vēlēšanās pirkt apvidus auto vai krosoveru, V90 Cross Country varētu būt tieši tas, kas vajadzīgs. Šajā testā vērtējam Volvo V90 Cross Country pozīciju attiecībā pret konkurentiem.
Lapa 1 no 4