Tāpat kā E-Klases All Terrain un Audi A6 Allroad, arī Cross Country ir radīts, lai sniegtu biznesa klases cienīgu gaitas komfortu. Comfort režīmā tas nevainojami absorbē ceļa negludumus, taču asākos pagriezienos mīkstā gaita rada nedaudz lielāku virsbūves sasveri – jo Cross Country ir augstāks smaguma centrs. Tas gan netraucē modelim būt par komfortablu lielceļu kreiseri tālākos maršrutos. Eksistē arī "sport“ režīms, kas nodrošina lielāku stabilitāti ceļa virāžās, īpaši neietekmējot gaitas komfortu – taču kopējais V90 Cross Country raksturs neliks to bieži izmantot. Ja vadītājs aizmirst deaktivizēt “off-road” režīmu, izbraucot uz šosejas, sistēma pati pārslēdzas uz “comfort” pozīciju. Neraugoties uz izraudzīto režīmu, stūres reakcija ir viegla un precīza, taču ne pārāk informatīva.