Auto tests
Peugeot
5008
Peugeot 5008 ir stilīgs, praktisks krosovers ar kuru ir patīkami braukt. Faktiski, ja nepieciešams septiņvietīgs krosovers, šis ir viens no labākajiem piedāvājumiem tirgū. …
XC40 priekšējie sēdekļi nav tik iespaidīgi kā lielākos Volvo modeļos (jostasvietas atbalsts ir mazāks), taču tie tik un tā ir starp labākajiem, kādus mums nācies redzēt šīs klases auto. Plašās iespējas tos regulēt atvieglos ideālas sēdpozīcijas atrašanu. Ir vērts atzīmēt, ka pati sēdpozīcija ir augstāka, nekā, piemēram X1 – un sajūta pie XC40 stūres ir kā lielākā auto, nekā tas ir patiesībā. Labās ziņas turpinās ar interjera arhitektūru – digitālie mērinstrumentu paneļi ļāvuši samazināt dažādu pogu un slēdžu skaitu, tāpēc XC40 priekšējais panelis ir tikpat vienkāršs, patīkams un nesamākslots, kā IKEA mēbeles. Dažiem pircējiem gan nebūs viegli samierināties ar faktu, ka arī temperatūras regulēšana salonā notiek tikai ar displeja starpniecību – taču Volvo nav vienīgais ražotājs, kas pamazām pāriet uz šādu sistēmu. Paneļa vidū ir planšetdatora cienīgs, labas izšķirtspējas 9 collu skārienekrāns, ko var kontrolēt kā, piemēram iPad. Mēs gan iesakām visus nepieciešamos iestatījumus veikt pirms brauciena, jo, esot kustībā, tas var novērst uzmanību – jo vajadzīgās izvēlnes ne vienmēr izdodas atrast zibenīgā ātrumā. Ceļa pārredzamība ir laba, bet manevrēšanai atpakaļgaitā lieti noderēs distances sensori un kameras, kas nav dārga, bet vēlama papildaprīkojuma opcija.
Volvo XC40 interjerā ir labi pārdomāts sīklietu nodalījumu izvietojums – ekonomējot telpu, var atrast vietu gan makiem, gan atslēgām, gan laptopam un pāris dzērienu pudelēm. Priekšā sēdošajiem nebūs jāsūdzas par vietas trūkumu, un, lai arī aizmugurē vietas kājām ir mazāk nekā Tiguan vai X1, divi pieaugušie tur varēs pārdzīvot arī tālākus braucienus. Pat trijatā aizmugurē ir iespējams sasēsties, taču vidū sēdošajam varētu traucēt salīdzinoši augstais transmisijas tunelis. Aizmugures sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt elektroniski (papildaprīkojums), taču to sadalījums proporcijā 60/40, nevis 40/20/40 nav tik funkcionāls, kā Tiguan vai X1. Turklāt, atšķirībā no abiem minētajiem konkurentiem, aizmugures sēdekļus nevar pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ. Arī bagāžas nodalījuma ietilpība – 460 litri – ir mazāka, taču tā forma ir pietiekoši praktiska, lai ievietotu septiņas ceļasomas – tikpat, cik Tiguan. Būtisks sīkums, ko daudzi autoražotāji nezin kāpēc neievēro – bagāžas āķi. Volvo XC40 tie ir, ļaujot nostiprināt iepirkumu maisiņus tā, lai to saturs pēc asāka pagrieziena neizbirtu pa visu bagāžnieku.
Ne visām XC40 modifikācijām ir identisks bāzes aprīkojums – jaudīgākos motorus Volvo komplektē ar plašāku aprīkojuma sarakstu. Mēs ieteiktu R-Design. Tas nebūs lētākais XC40, taču cenas un vērtības proporcija šķiet optimāla, turklāt šis maģiskais “R-Design” vārds garantē stabilāku tālākpārdošanas vērtību, komplektā ar maksimālo drošības aprīkojumu, pusautonomo vadības sistēmu un metālisku krāsu.
€
Auto tests
Peugeot 5008 ir stilīgs, praktisks krosovers ar kuru ir patīkami braukt. Faktiski, ja nepieciešams septiņvietīgs krosovers, šis ir viens no labākajiem piedāvājumiem tirgū. …
Auto tests
Ikvienam, kam nepieciešams liels, ietilpīgs un elegants apvidus auto, testa braucienu sarakstā būtu jāiekļauj arī XC90 …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …