Testa brauciens

Volvo jaunais elektriskais modelis ES90 apvieno labāko no trim segmentiem
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Volvo XC60 ir pieejams ar trim dzinējiem - vieglo hibrīddzinēju B5 un divām benzīna plug-in hibrīda versijām (PHEV) - T6 un T8.
B5 dzinējs attīsta 250 ZS un ir diezgan ātrs, mūsu testos sasniedzot 100 km/h 7,8 sekundes. Tomēr, kad esat kustībā un nepieciešams paātrinājums, dažkārt tas var prasīt zināmu plānošanu, jo automātiskā pārnesumkārba mēdz vilcināties, pirms aktivizē zemāku pārnesumu.
T6 ir spēcīgāks, un mūsu privātajā testu trasē tam izdevās 100 km/h sasniegt 5,4 sekundēs. T8 tās būs vien 4,6 sekundes, kas ir ārkārtīgi ātrs laiks tik lielam automobilim.
Abi PHEV var sasniegt automaģistrāles ātrumu, izmantojot tikai elektromotorus, un to reālais ar elektrību nobraucamais darbības rādiuss ir aptuveni 55 km.
Pneimopiekare savu uzdevumu veic labi, turklāt tai ir pieejami divi režīmi, atkarībā no vadītāja noskaņojuma. “Komforta” režīmā XC60 optimistiski pārvar ceļa negludumus, lai gan brīžiem rodas iespaids, ka Audi Q5 to paveiktu vēl vienmērīgāk.
Vadāmības ziņā Volvo pārstāvju izteikumi par “sportiskumu” īsti nerod segumu, jo reālajā dzīvē tas nevarēs šajā ziņā mēroties spēkiem ar Porsche Macan.
Labi, ka lielākajai daļai Volvo pircēju vadāmība nav prioritāšu saraksta virsotnē – SUV, kā zināms, nav domāts kā sporta auto. Katrā ziņā, šajā jomā tas ir labāks ne vien par savu priekšteci, bet arī dažiem citiem Volvo modeļiem.
XC60 salons faktiski ir labāk pasargāts no motora trokšņiem, nekā Discovery Sport vai Mercedes GLC. Pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi gan nav tik labi apslāpēti kā dažiem konkurentiem par šādu cenu.
€
Testa brauciens
Marta sākumā Stokholmā notika Volvo jaunākā elektromobiļa ES90 prezentācija. Tas ir …
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …