Volvo XC70 (00-07) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

volvo xc70 2004 D5

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Man piederēja Volvo XC70 D5 2004. gada - 8 gadus. Protams komforts, drošība, ērtums, ietilpība, degvielas ekonomija utt 1. vietā, bet ir lielas problēmas. Pirmais -   automātiskā kārba nojuka pēc 90.000km (man liekas man tāds patrāpījās ražošanas brāķis). Garantija salabota. Tad atkal nojuka pie 180.000. ielikām lietotu. un tad atkal pie 260.000. salabojam, bet nu kārbas remonts dārgs. zinoš cilvēks teica, ka no vecuma smadzenēm sadegot soilenoidi, kurus vienkārši jānomaina ik pa 100-200t. otrais tā detaļa, kas atbilst par aizmugures riteņu piedziņu ik pa 150t jāveic profilakse (izjaukšana, iztirišana,ieeļļošana), jo ja tā saplīst tad remonts ļoti dārgs. dzinējs ļoti labs un kreņķu nekādu. jāzin vājās vietas kopumā. un neiesaku vest uz MMR, vediet uz Bravoauto.lv . ietaupīsiet nervus un naudu ! atcerieties, ka VISI SS.lv atdzītie ir ar noskrūvētu nobraukumu ! tiem sāks viss augstāk minētais birt... pērciet LV ekspluatētos, kuriem var pārbaudīt nobraukumu !!! pa visiem 8. gadiem nospēra spoguļus tikai vienu reizi. esiet uzmanīgi, dažu gadu modeļiem izņemt priekšējos lukturus aizņem 2 min (šie lukturi der arī v70 un s60 modeļiem), iesaku ielikt sānu logiem aizsargplēvi, kas pasargās no lukturu zādzībām. pārsvarā izsitit logu, atver motora pārsegu un pa minūti izņem lukturus, kas aiziet uz krievijas tirgu. marķēšana nepalīdz.

juris jurons, 17/01/2016

D5 2006g.A/T

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Nopirku lietotu no zināma cilvēka, nobraukums:193000. Tagad 1,5 gados esmu noripinājis 60000. Lielākās problēmas sākās tikko: pēdējā mēneša laikā nobira stūres reika - sāka gāzties eļļa - Rīgā norestaurēju(izmaksas Ls 150) Pēc tam nācās remontēt hidrobloku pie ātrumkārbas (parādījās rāvieni starp 3-4 ātrumu, kad eļļa vairāk uzsila; izmaksas: Ls 500.

Interesanti ka tad, kad interesājos par iespējām nomainīt kārbas eļļu, VOLVO servisā teica, ka to nav paredzēts darīt: neesot pat tādas atveres, bet kārbas remontētāji (Raap) apgalvoja, ka noteikti to vajagot darīt pie apm.150 000 km nobraukuma.
Starp citu A/T ražots Japānā. Tomēr neskatoties uz šīm problēmām, esmu ar a/m apmierināts. Pirms tam 280 000 nobraucu ar Rav-4 - priekš mūsu bedrēm ļoti ciets.
Volvo - pavisam cits komforts. Tomēr nākamo Volvo ņemšu ar mehānisko kārbu.

Jānis Dālmanis, 14/04/2013

2.5T 5A/T 2001

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Nopirku šo auto mazlietotu Zviedrijā pirms 5 gadiem. Tā bija mana sapņu mašīna un joprojām esmu ļoti apmierināts. Volvo ir ļoti ērts, plašs salons, ļooti ietilpīgs bagāžnieks, mīksta gaita un ne ar ko nesalīdzināma caurgājība - var iebraukt jebkurā kupenā nedomājot par to kā tiksi ārā. Pie trūkumiem varu minēt servisa izmaksas un biežos remontus. Nekas nopietns gan par laimi nav noticis, bet esmu nomainījis visus riteņu gultņus, priekšējās atsperes un visas iespējamās bukses un sailentblokus dažus pat vairākas reizes. Šobrīd šņāc bremžu pastiprinātājs. Tikko nomainīju lambda zondi. Acīmredzot globalizācijas ietekmē šis auto vairs netiek ražots tik izturīgs, kādu to gribētos. Uz ceļa turas labi arī ziemā, bet ja XC70 saslīd, tad neglābj nekas (pat viltīgā pilnpiedziņas sistēma) - reizes 3 ir nācies meklēt palīdzību, lai tiktu ārā no grāvja, tāpēc ieteikums ir ziemā tomēr lieki neriskēt un nepārbaudīt XC70 elektroniskās smadzenes. Tomēr izvēloties nākamo automašīnu jauno XC70 uzskatu par vienu no variantiem.

Uldis Bertulsons, 30/12/2010

D5 185 hp 2007. g.

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Viennozīmīgi, jaunais Volvo XC 70 ir labāks, visās jomās, galvenokārt, no braukšanas komforta un stabilitātes, beidzot ar salona plašumu,kas mazliet pietrūkst 2000-2007. gada modelī. Plusi - ļoti labs izpildījums ar dīzeļmotoru D 5, pietiekami labs uzrāviens un ekonomija, pat vairāk jaudu neprasās, jo tad jau automašīna zaudēs stabilitāti, bagāžnieks un funkcionalitāte, ļoti atbilstoša VOLVO universālam, aizmugurē gan pasažieriem vietas pamaz. Vēl kā lielu plusu uzskatu, ka tas ir premium klases krossovers, neskatoties uz dažiem trūkumiem, tas atstāj iespaidu! Mīnusi - kā minēju, ļodzīga gaita pie lieliem ātrumiem, toties trepi un palielākas bedrītes šī mašīna vispār nejūt, braucot pa bezceļiem, šķersļus pārvarēt traucē priekšējais bampers traucē, to varētu kompensēt ar alumīnija kartersargu. Un vēl kā trūkums, remontu apmeklējuma biežums, pārsniedz vidējo VOLVO rādītāju, varētu būt labāk. Kopumā laba alternatīva, ja gadās šad tad bezceļi, bet pārsvarā jābrauc pa normāliem ceļiem un džips ir "lielu".

Guntars Vingris, 17/03/2010

xc70 2,4 turbo,aut.,benzīns

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 1/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Iegādājos šo auto tālajā 2001 gadā.Šis bija man viens no pirmajiem ,,0,, auto. Bet tagad visu pēc kārtas. Biju ļoti pacilāts izripinot šo auto no salona. Pirmais brauciens bija uz Taureni, pie dēla uz nometni. Tad arī sākās manas ilggadējās attiecības ar ,,Volvo,,un ,,Mūsa motors,, Nobraucot kādus 50km sadzirdēju savādu troksni. Apstājos un konstatēju, ka kreisajam aizmugurējam ritenim trūkst skrūve. Atlikušās četras pievilku, apbrīnojami, pārējie riteņi bija o,key. Pēc nobrauktiem 60 000km tika nomainīti abi aizmugurējās rumbas gultņi. Kuriozs arī atgadījās garantijas laikā (diemžēl tikai 1 gads) Stāvot sastrēgumos salonā bija parādījusies klusa šņākoņa. Garantijas laikā trīs reizes ar šo defektu griezos ,,Mūsa motorā,, bet ak vai,bez rezultātiem. Garantijai beidzoties, jau pirmajā apkopē man tika lepni paziņots,ka jāmaina bremžu pastiprinātājs.Tāda, lūk bija servisa attieksme pret klientu pirms septiņiem gadiem. Ritošajā daļā regulāri bija jāmaina sailentbloki (kaut kādi ,,peldošie,,ne visai labs svensonu izgudrojums) Dēļ viņiem, pirmajos auto ekspluatācijas gados bija problēmas TA.115000km tika nomainīts priekšējas pusass blīvslēgs pie sadales kārbas.130 000- nobirst ,ja nekļūdos-ETM.(elektromagnētiskais degvielas vārsts)140 000- nobirst automātiskā kārba (ass sitiens no otrā uz trešo ātrumu)150 000- bargā ziemas salā -30 šai ziemeļu mašīnai nobeidzās viens priekšējais un viens aizmugurējais amortizators.160 000-salūzt priekšējā atspere, paldies dievam, stāvot garāžā.187 000- saremontēts, tiek pārdots. 

ANDIS APLOKS, 17/09/2009

2,4T

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ja kāds pārsēžas no sporta vāģa (visdrīzāk no BMV), tad viņš visdrīzāk ne ar ko nebūs apmierināts- pārāk liels, pārāk smags, pārāk lēns u.t.t. Bet katrai mašīnai ir savs pircējs. Manējais ar 2,4 un zemspiediena turbīnu, automātu, visām elektro ekstrām, ādas salonu ir ļoti paklausīgs vāģis. mašinu vajag izjust un to vadīt ar galvu. Šeit daži speciālisti šo modeli ļoti ''noliek'', bet palasiet ārzemju specu vērtējumus- pat krievi, kuri VOLVO nesevišķi ciena, atzīst tā pārākumu pār līdzīgiem. Droši vien tas ir katra individuāls vērtējums.

Andis Āboliņš, 28/04/2009

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi