Testa brauciens

Volvo XC90 pirmie iespaidi
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
B5 jeb Volvo XC90 versija ar vieglā hibrīda benzīna dzinēju līdz 100 km/h ieskrienas 7,7 sekundēs. Paātrinājums automobilim neprasa lielas pūles, taču Audi Q7 45 TDI (ar dīzeļdzinēju) šķiet krietni spēcīgāks.
Uzlādējamā hibrīda versija T8, kas iekšdedzes dzinēju apvieno ar daudz spēcīgāku elektrisko piedziņu, ir krietni straujāka un 0–100 km/h spēj noskriet 5,4 sekundēs. Vai šādi motorizēts XC90 ir īsts sporta SUV kā, piemēram, Audi SQ7? Ne gluži, jo kopumā tā veiktspēja nav tik elpu aizraujoša.
Tīrā elektriskajā režīmā T8 var nobraukt līdz 71 kilometram, taču praksē jums paveiksies, ja izspiedīsiet vairāk nekā 50 km. Tā elektriskā sniedzamība ir lielāka nekā Land Rover Defender P400e, bet BMW X5 xDrive50e elektriski tiek tālāk (tas gan pieejams tikai kā piecvietīgs automobilis).
Visiem XC90 ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Mērena paātrinājuma laikā pārnesumi pārslēdzas vienmērīgi, savukārt, paātrinoties strauji, pārslēgšanās punkti kļūst jūtamāki. Automātiskā kārba arī var vilcināties un kopumā tā nav tik veikla vai tik atsaucīga kā BMW X7 automāts.
Standarta izpildījumā XC90 ir balstiekārta ar parastām atsperēm. Braucot ar šādu auto, jūs pamanīsiet vairāk ceļa nepilnību nekā stūrējot Audi Q7 vai Land Rover Defender, taču kopumā tas ir komfortabls auto. Vieglā hibrīda XC90 B5 brauc nedaudz mīkstāk nekā smagākais T8.
Ja izvēlēsieties smalkāku aprīkojumu, jūs saņemsiet pneimatisko balstiekārtu, kas nodrošinās vēl līganāku, mierīgāku braukšanu, taču esiet apdomīgi ar riteņu izvēli. XC90 ir pieejami pat 22 collu diski, kas izskatās iespaidīgi, taču tie ietekmē gaitu tik ļoti, ka to nespēj kompensēt par pneimatiskie statņi.
Kopumā XC90 nav tik veikls kā Audi Q7. Tas pagriezienos vairāk sasveras un nav tik izveicīgs virziena maiņas ziņā, taču šīs izpausmes nekad nesasniedz kritisku līmeni. Stūres iekārta ir precīza un ar labi izsvērtu pretestību, un lielas saķeres rezerves līmenis ļauj bez bažām mesties mazos līkumotos ceļos. Taču arī vadāmības jomā XC90 nav sportists un daudz labprātāk dod priekšroku mierīgam, relaksētam braukšanas stilam.
Pateicoties spējai braukt elektriski, T8 pilsētā ir klusāks nekā B5. Paātrinoties var dzirdēt T8 benzīna dzinēja ieslēgšanos, taču tas nav trokšņains. Arī B5 ir kluss. Motors ir dzirdams, uzņemot apgriezienus, taču, braucot standarta režīmos, tas patiesībā ir apbrīnojami rāms.
Gaisa plūsmas radītais troksnis ir relatīvi labi slāpēts, kamēr ceļa trokšņi ir dzirdamāki. Te jāpiebilst, ka 2024. gada modernizācijas ietvaros trokšņu slāpēšana ir uzlabota, un, ja brauc ar standarta balstiekārtu, labāk kontrolētas ir gan no ceļa, gan no piekares nākošās skaņas.
Laiku pa laikam joprojām atskan dunku trokšņi, taču ne tuvu ne kaitinošā līmenī. Galu galā, ja vēlaties vispatīkamāko gaitu, priekšroka dodama nevis T8 ar 22 collu diskiem, bet B5 ar pneimatisko balstiekārtu.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Testa brauciens
Jaunākais modelis no Cross Country sērijas faktiski ir tas pats V60 universālis, taču …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …