Testa brauciens

Volvo XC90 pirmie iespaidi
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Visi Volvo XC90 varianti ir aprīkoti ar elektriski regulējamu vadītāja sēdekli, tāpēc ērtas sēdpozīcijas ieņemšanai daudz laika nevajadzēs. Patiesībā XC90 ir viens no ērtākajiem septiņvietīgajiem SUV tirgū, un komfortabli sēdekļi ir viena no tā priekšrocībām.
Vairumu funkciju, ieskaitot klimatu, ir jāvada, izmantojot planšetes stila 11,12 collu skārienekrānu. Auto piedāvā arī balss vadību, kas itin labi saprot vienkāršas komandas, piemēram, temperatūras iestatīšanu.
Jaunais skārienekrāns iemieso lielu progresa soli, salīdzinot ar agrāko 9 collu displeju. Lielāks ir ne tikai ekrāns, bet arī ikonas. Grafika ir daudz modernāka, un ekrāns ir ātrdarbīgāks. Lai vai kā, iPad stila ierīces lietošana braukšanas laikā nav tas labākais risinājums. Mēs dotu priekšroku grozāmam kontrolierim, kāds ir BMW X5 un X7.
XC90 salona priekšdaļā ir daudz vietas galvām un kājām. Daudz vietas ir arī plecu augstumā, kaut ne gluži tik, cik Audi Q7 vai Land Rover Defender.
Starp priekšējiem sēdekļiem ir izvietoti divi lieli glāžu turētāji, un durvju kabatās ir vieta lielai ūdens pudelei, kā arī dažādiem sīkumiem. Cimdu nodalījums atveras elektroniski un ir pietiekami liels, lai ietilpinātu daudz vairāk nekā tikai rokasgrāmatu.
XC90 otrās rindas sēdekļi ir piemēroti gara auguma pasažieriem. Lai gan Audi Q7 un BMW X7 piedāvā nedaudz vairāk vietas kājām, XC90 šajā ziņā ir pārāks par Land Rover Discovery.
Otrā rinda piedāvā trīs pilnvērtīgas sēdvietas, tiesa, Land Rover Defender 110 vidējā sēdvieta ir ērtāka. Panorāmas stikla jumts nedaudz samazina vietu virs galvas, taču pasažieriem ir jābūt ļoti gariem, lai tas patiešām traucētu.
Septiņas sēdvietas ietilpst standarta aprīkojumā, un trešā rinda ir pietiekami ietilpīga, lai tajā ērti justos pusaudži un neliela auguma pieaugušie. Ja prioritāte ir ceļošana septiņu pieaugušo kompānijā, izvēlieties Defender, Discovery vai X7.
Salona telpas praktiskumu nodrošina arī tas, ka trīs vidējās rindas sēdekļus var neatkarīgi bīdīt uz priekšu un atpakaļ un tiem var regulēt atzveltnes leņķi. Tādējādi otrā un trešā rinda var vieglāk vienoties par ērtu sēdēšanu, un, ja nepieciešams, salona telpu var viegli transformēt par labu lielākai bagāžas ietilpībai.
Ja tiek izmantotas tikai piecas sēdvietas, bagāžnieka nodalījumā bez grūtībām ietilpinās divi lieli bērnu rati vai desmit rokas koferi. Ja trešās rindas sēdekļi ir pacelti, aiz tiem paliek vieta pāris lielām somām, un papildu vieta ir pieejama zem grīdas paneļa.
Turklāt bagāžnieks ne vien ir liels, bet arī praktisks un ar parocīgu formu. Lielā aila un līdzenā pāreja starp buferi un bagāžnieka grīdu palīdz, iekraujot lielas un apjomīgas lietas. Ja automobilis ir aprīkots ar pneimatisko balstiekārtu, to var nolaist par dažiem centimetriem, padarot smagās bagāžas ievietošanu vēl vieglāku.
Volvo XC90 ir pieejami trīs aprīkojuma līmeņi – Core, Plus un Ultra. XC90 B5 AWD ar vieglā hibrīda sistēmu un tradicionālu mehānisko pilnpiedziņas transmisiju maksā, sākot no 74 703, 79 691 un 85 761 eiro, bet XC90 T8 PHEV ar uzlādējamā hibrīda iekārtu no 90 343, 95 689 un 100 519 eiro.
Plus standarta aprīkojumu papildina ar kristāla transmisijas pārslēgu, apsildāmu stūri, atmiņas funkciju vadītāja sēdeklim, apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem, Harman Kardon Premium audio sistēmu un citiem elementiem, savukārt Ultra ietver četru zonu klimata iekārtu, gaisa kondicionēšanu trešajā sēdekļu rindā, 21 collas diskus, panorāmas stikla jumtu u.c. Mūsu izvēle būtu bāzes Core izpildījums, jo standarta aprīkojums nosedz vairumu ikdienas vajadzību.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Labākais sport - utility jeb SUV tipa automobilis ģimenei piedzīvojis …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volvo EX90 ir …
Testa brauciens
Apsverot jauna Volvo iegādi, visbiežāk izvēle krīt uz SUV un …
Testa brauciens
Šoreiz Autoziņas pirmo reizi iepazīstas ar 100% elektrisko Volvo EX90. Pilnībā elektriskais SUV iznāca 2022. gada …
Testa brauciens
Kā mēs zinām, pirmais pilnībā elektriskais Volvo saucas XC40 Recharge. Bet te rakstīts C40 …
Testa brauciens
Mēs zinām, ka Volvo ir sociāli atbildīgākais autoražotājs pasaulē. Tas paziņojis, ka pavisam …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Šis ir pirmais Volvo solis ceļā uz jauno realitāti autoindustrijā – šogad tirgū nonākušais, …
Testa brauciens
Jaunākais modelis no Cross Country sērijas faktiski ir tas pats V60 universālis, taču …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …