Ziņas

BMW M atsakās no V10 dzinējiem

Turpmāk tikai turbo dzinēji
Jaudīgi, bet ekonomiskāki
Pirmais paraugs - X6 M versija

BMW X6 M versija būs pirmais auto, kas tiks aprīkots ar jaunu tiešās iešprices V8 turbodzinēju, kompānijai M Gmbh pamazām atvadoties no lielu apgriezienu diapazona klasiskajiem benzīna dzinējiem.

Lēmuma pieņemšanā lielu lomu spēlējuši arvien stingrākie emisiju standarti un strauji augošās ražošanas izmaksas. Kopumā tas varētu izmainīt visu BMW M modeļu līdzšinējo kursu.

Tāpēc BMW M3 4,0 litru V8 dzinēja un BMW M5 5,0 litru V10 spēkstacijas nākotne ir neskaidra. Kā ziņo droši avoti Minhenē, visdrīzāk tie tiks aizvietoti ar jauna parauga dzinējiem. Un pirmais no tiem debitēs nākamā gada jūnijā, zem BMW X6 xDrive M motora pārsega.

Biturbo V8 dzinējs kustinās arī jauno BMW M5, kas klajā nāks 2010.gadā. Tā pamatā būs X6 xDrive50i 4,4 litru V8, kura jaudas rādītāji būs tādi paši kā pašreizējā M5 V10 dzinējam.  X6 M versija no 0-100 km/h ieskriesies mazāk nekā 5 sekundēs.

Informācija par šiem plāniem izskan neilgi pēc AMG dotā apstiprinājuma tam, ka 2010.gadā nāks klajā 6,2 litru tiešās iešprices turbodzinējs.

Taču BMW M divīzija gatavojas soļot vēl tālāk, aprīkojot savus jaunos modeļus ar automātisko dzinēja ieslēgšanās/izslēgšanās funkciju un bremžu enerģijas reģenerāciju, kas labvēlīgi ietekmēs degvielas ekonomiju.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

BMW X5

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Jaunais BMW X5 ir lielisks luksusa SUV. Bavārietis nav tik praktisks kā plaši zināmie konkurenti, bet tas izceļas ar vairākām citām kvalitātēm – interjera apdari, sportiskām gaitas īpašībām un lielisku multimediju sistēmu. xDrive45e ir viens no šī brīža iespaidīgākajiem plug-in hibrīdiem, demonstrējot apskaužamus efektivitātes rādītājus.